Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Κεντρική Τράπεζα του Ισραήλ πίσω από πρόταση για "μαμούθ" τουριστική επένδυση στην Χερσόνησο

Πρόταση για μια τεραστίου μεγέθους τουριστική επένδυση στην Χερσόνησο, έχει κατατεθεί εδώ και 3 μήνες στο υπουργείο οικονομικών, από κοινοπραξία εταιρειών Ισραηλινών και Ρωσικών ενδιαφερόντων. Το υπουργείο  και παρά τα λεγόμενα περί πολιτικών προσέλκυσης ξένων επενδυτών στη χώρα, εντούτοις, ακόμα δεν έχει απάντηση στην ενδιαφερόμενη εταιρεία, αναφορικά με την προοπτική της συγκεκριμένης πρότασης.   

Ειδικότερα  και σύμφωνα με δηλώσεις στο Flashnews.gr του Δημάρχου Χερσονήσου κ. Ζαχαρία Δοξαστάκη, έχει εκφραστεί η πρόθεση και "η διάθεση από τη συγκεκριμένη εταιρεία να
επενδύσει  σε μια έκταση 2.500 στρεμμάτων, στην ευρύτερη περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Χερσονήσου, με ένα πλήρες επιχειρηματικό σχέδιο, το οποίο αφορά σύνθετες αλλά και εξειδικευμένες τουριστικές υποδομές, με στόχο και επιδίωξη τουρισμό καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους."
Όπως τόνισε ο κ. Δοξαστάκης, η πρότασηαφορά στην  κατασκευή 6άστερου ξενοδοχείου, που θα περιλαμβάνει πάρκο, συνεδριακό κέντρο, βίλες πολυτελείας, καθώς και σειρά δραστηριοτήτων, που θα στοχεύουν στην τουριστική ανάπτυξη και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Η παραπάνω πρόταση έχει ήδη κατατεθεί  στον Υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης, κ. Μιχάλη Χρυσοχοίδη με τον οποίο έχει γίνει ήδη συνάντηση και στον αρμόδιο υπουργό για τα  τουριστικά θέματα , ενώ  έχει πραγματοποιηθεί συνάντηση επίσης και  με τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών κ. Παντελή Οικονόμου.
Οι εκπρόσωποι της εταιρείας ζητούν να έχουν άμεσα απαντήσεις,  προκειμένου να δημοσιοποιήσουν στη συνέχεια το τελικό και ουσιαστικό ενδιαφέρον για την περιοχή.
Αναφορικά τώρα με το αν η πρόταση των ενδιαφερόμενων επιχειρηματιών περιλαμβάνει και τη δημιουργία καζίνο στην περιοχή,  ο κ. Δοξαστάκης σημείωσε, πως  το συγκεκριμένο ζήτημα "τίθεται ως θέμα διερεύνησης καθώς πρόκειται για μια σύνθετή τουριστική υποδομή που πραγματικά θα συμβάλει στη τόνωση του τουριστικού προϊόντος αλλά κυρίως στην αναδιάρθρωση του και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου."
Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη εταιρεία  πίσω από την οποία βρίσκεται η Κεντρική Τράπεζα του Ισραήλ, σύμφωνα με το κ. Δοξαστάκη, ήδη δραστηριοποιείται σε περιοχές των Βαλκανίων .



Flashnews.gr/ Ανδρέας Γερακάκης
Πρόταση για μια τεραστίου μεγέθους τουριστική επένδυση στην Χερσόνησο, έχει κατατεθεί εδώ και 3 μήνες στο υπουργείο οικονομικών, από κοινοπραξία εταιρειών Ισραηλινών και Ρωσικών ενδιαφερόντων. Το υπουργείο  και παρά τα λεγόμενα περί πολιτικών προσέλκυσης ξένων επενδυτών στη χώρα, εντούτοις, ακόμα δεν έχει απάντηση στην ενδιαφερόμενη εταιρεία, αναφορικά με την προοπτική της συγκεκριμένης πρότασης.   

Ειδικότερα  και σύμφωνα με δηλώσεις στο Flashnews.gr του Δημάρχου Χερσονήσου κ. Ζαχαρία Δοξαστάκη, έχει εκφραστεί η πρόθεση και "η διάθεση από τη συγκεκριμένη εταιρεία να επενδύσει  σε μια έκταση 2.500 στρεμμάτων, στην ευρύτερη περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Χερσονήσου, με ένα πλήρες επιχειρηματικό σχέδιο, το οποίο αφορά σύνθετες αλλά και εξειδικευμένες τουριστικές υποδομές, με στόχο και επιδίωξη τουρισμό καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους."

Όπως τόνισε ο κ. Δοξαστάκης, η πρόταση αφορά στην  κατασκευή 6άστερου ξενοδοχείου, που θα περιλαμβάνει πάρκο, συνεδριακό κέντρο, βίλες πολυτελείας, καθώς και σειρά δραστηριοτήτων, που θα στοχεύουν στην τουριστική ανάπτυξη και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. 

Η παραπάνω πρόταση έχει ήδη κατατεθεί  στον Υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης, κ. Μιχάλη Χρυσοχοίδη με τον οποίο έχει γίνει ήδη συνάντηση και στον αρμόδιο υπουργό για τα  τουριστικά θέματα , ενώ  έχει πραγματοποιηθεί συνάντηση επίσης και  με τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών κ. Παντελή Οικονόμου.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας ζητούν να έχουν άμεσα απαντήσεις,  προκειμένου να δημοσιοποιήσουν στη συνέχεια το τελικό και ουσιαστικό ενδιαφέρον για την περιοχή.

Αναφορικά τώρα με το αν η πρόταση των ενδιαφερόμενων επιχειρηματιών περιλαμβάνει και τη δημιουργία καζίνο στην περιοχή,  ο κ. Δοξαστάκης σημείωσε, πως  το συγκεκριμένο ζήτημα "τίθεται ως θέμα διερεύνησης καθώς πρόκειται για μια σύνθετη τουριστική υποδομή που πραγματικά θα συμβάλει στη τόνωση του τουριστικού προϊόντος αλλά κυρίως στην αναδιάρθρωση του και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου."

Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη εταιρεία  πίσω από την οποία βρίσκεται η Κεντρική Τράπεζα του Ισραήλ, σύμφωνα με το κ. Δοξαστάκη, ήδη δραστηριοποιείται σε περιοχές των Βαλκανίων .

Πηγή: Flashnews.gr  (Ανδρέας Γερακάκης)
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,