Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Εκπαιδεύοντας τους Πολίτες του Αύριο»


Η μεγαλύτερη διοργάνωση για παιδιά έρχεται ξανά για να μεταμορφώσει την «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων σε Μικρόπολις, μια πόλη θαύμα για μικρούς ενεργούς πολίτες! Από 21 έως και 25 Σεπτεμβρίου 2011, παιδιά 2 έως 13 ετών με τις οικογένειές τους πλημμυρίζουν τις συναρπαστικές Γειτονιές της Μικρόπολις 2011. Με ξεναγούς τη μικρή Πόλυ και το φίλο της, τον Κοσμά, βιώνουν μια μοναδική εμπειρία και απολαμβάνουν μια ημερήσια εκδρομή που μένει αξέχαστη! 

Υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, η Μικρόπολις 2011 γίνεται η πρώτη εκπαιδευτική εκδρομή της χρονιάς, δίνοντας την ευκαιρία σε μαθητές και μαθήτριες δημοτικών σχολείων απ' όλη την Ελλάδα να ξεκινήσουν το νέο σχολικό έτος… παίζοντας! 

Γεμάτες δράση και παιχνίδι, οι Γειτονιές της Μικρόπολις 2011 εισάγουν παιδιά και γονείς στον κόσμο της Προστασίας του Περιβάλλοντος, της Οδικής Ασφάλειας, της Μουσικής, της Υγιεινής Διατροφής, του Αθλητισμού, της Τεχνολογίας, των σχέσεων μέσα στην Οικογένεια και της έννοιας της Φροντίδας. Οι δράσεις υλοποιούνται από πανεπιστήμια, ινστιτούτα, μουσεία, πολιτιστικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα, αλλά και γνωστές μη κυβερνητικές οργανώσεις με καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο. 

Φέτος, η Μικρόπολις είναι γεμάτη εκπλήξεις! Για πρώτη φορά, οι γονείς καλούνται να πάρουν μέρος στις δραστηριότητες, διαδραστικά θεατρικά δρώμενα και δράσεις ανακύκλωσης πραγματοποιούνται και στους εξωτερικούς χώρους, ενώ μέσα από διαγωνισμούς και κληρώσεις μοιράζονται πλούσια και χρήσιμα δώρα! Οι πύλες της Μικρόπολις 2011 θα κλείσουν μελωδικά, με μία ξεχωριστή συναυλία από την Καμεράτα, την Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής! 

Η Μικρόπολις στηρίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας. 

· Πληροφορίες: www.mikropolisfestival.gr

· Διαγωνισμοί: www.facebook.com/Mikropolis

· Κληρώσεις: στο χώρο διεξαγωγής.










Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ