Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακόμη περισσότερα παιδιά να πάνε σχολείο

Εκστρατεία ενίσχυσης του έργου της UNICEF Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους, η UNICEF προσκαλεί τους υποστηρικτές της, μικρούς και μεγάλους, να στηρίξουν το έργο της για τα παιδιά αγοράζοντας σχολικά είδη και δώρα της οργάνωσης.

Οι φίλοι της UNICEF μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε μια υπέροχη συλλογή από χαρούμενα τετράδια 50φυλλα και σπιράλ δύο θεμάτων, που πληρούν όλες τις ποιοτικές προδιαγραφές ασφαλούς χρήσης αλλά σέβονται και το περιβάλλον, επίσης σχολικά σακίδια με ανατομική πλάτη, τσαντάκια, τσάντα ταχυδρόμου, τσάντα με κορδόνι, κασετίνες, πορτοφολάκι, τετράδια όλων των τύπων. Τη συλλογή συμπληρώνουν μπλοκ ζωγραφικής, ντοσιέ με λάστιχο και κουμπί, σημειωματάρια, μαρκαδόροι, ξυλομπογιές, μολύβια, μολυβοθήκες, γραφική ύλη για μικρούς και μεγάλους. Υπάρχουν επίσης 9 νέα βιβλία από γνωστούς εκδοτικούς οίκους για παιδιά και όσους αισθάνονται παιδιά.

Όλα τα έσοδα από την πώληση των σχολικών ειδών και δώρων της UNICEF χαρίζουν ζωή και χαμόγελο στα παιδιά και αλλάζουν σημαντικά τη ζωή τους. Η UNICEF με την υποστήριξη των ευαισθητοποιημένων πολιτών, αναπτύσσει προγράμματα ποιοτικής εκπαίδευσης, χτίζει και αποκαθιστά σχολεία, παρέχει εκπαιδευτικό υλικό σε παιδιά και εκπαιδευτικούς και εξασφαλίζει την πρόσβαση των παιδιών στο σχολείο. Προτεραιότητα είναι επίσης για τη UNICEF η συνέχιση του σχολείου για τα παιδιά σε περιπτώσεις ανθρωπιστικών κρίσεων και φυσικών καταστροφών.

Σήμερα, σε όλο τον κόσμο, 67 εκατομμύρια παιδιά βρίσκονται εκτός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, το 53% από αυτά είναι κορίτσια. Η UNICEF διέθεσε το 2010 για τα προγράμματα που διεξάγει σε όλο τον κόσμο για την εκπαίδευση των παιδιών και για την προώθηση της ισότιμης πρόσβασης στο σχολείο αγοριών και κοριτσιών, 696 εκατομμύρια δολάρια, περίπου το ένα πέμπτο του προϋπολογισμού της. Η UNICEF προωθεί την εκπαίδευση των παιδιών ως στρατηγική πρόληψης και για την καταπολέμηση του φαινομένου της παιδικής εκμετάλλευσης.

Τα σχολικά είδη UNICEF μπορούν οι ευαισθητοποιημένοι πολίτες, οι μαθητές, και οι εκπαιδευτικοί να τα βρουν:

Στα καταστήματα UNICEF:

Αθήνα: Ξενίας 3, Πλ. Μαβίλη
Θεσσαλονίκη: Δέλλιου 2, Πλ. Συντριβανίου
Ηράκλειο Κρήτης: Μιχελιδάκη 19
Χανιά: Μπονιαλή 25

Επίσης, στα περίπτερα της UNICEF:

Αθήνα - Πλ. Κοραή, Κοραή & Σταδίου
Καλλιθέα - Πλ. Δαβάκη (Θησέως & Δαβάκη)
Μαρούσι - Εμπορικό Κέντρο Golden Hall
Μαρούσι - Πλ. Εθνικής Αντιστάσεως
Γλυφάδα - Γρηγορίου Λαμπράκη & Αγγέλου Μεταξά
Πειραιάς - Πλ. Κοραή & Ηρώων Πολυτεχνείου

Τέλος τα τετράδια της UNICEF διατίθενται και σε επιλεγμένα καταστήματα τραπεζών.


Πηγή: newsbeast.gr
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...