Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κάλεσμα προς όλους τους φορείς και πολίτες του Μιραμβέλλου για διαμαρτυρία ενάντια στο παράνομο κλείσιμο των ακτών μας.

Είμαστε θεατές από παλιά του κλεισίματος των παραλιών μας, κάτι, που με νέα ένταση συνεχίζεται στις μέρες μας.

Ξενοδοχειακές μονάδες και ιδιωτικές κατοικίες στραγγαλίζουν τις ακτές και το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μας, για πρόσβαση σε αυτές.


Με το πρόσχημα της αξιοποίησης δημιουργούν μάντρες - εμπόδια ώστε να νέμονται μόνοι τους την λαϊκή περιουσία, ένα βασικό μέρος του φυσικού πλούτου του τόπου μας και συχνά αλλοιώνοντας την μορφολογία της ακτογραμμής.  

Με πρόφαση την τουριστική ανάπτυξη εμποδίζουν όλους τους άλλους κατοίκους και τουρίστες να απολαύσουν τις παραλίες μας. Έχουμε επισημάνει το φαινόμενο επανειλημμένως στις αρμόδιες αρχές, όπως και στο κάλεσμα του Δημάρχου για τα περιβαλλοντικά ζητήματα του τόπου αλλά τα λόγια και η αδράνεια περισσεύουν.

Επίσης το έχουν επισημάνει και άλλοι φορείς, πολιτιστικοί και μη, με καταγγελίες στις αρχές και στην κοινή γνώμη, μέσω της εφημερίδας, αλλά  και ιδιώτες με καταγωγή ή όχι από το Μιραμβέλλο που έρχονται με περισσή αγάπη στο τόπο καταγωγής τους να περάσουν όμορφες διακοπές, ερχόμενοι αντιμέτωποι με ένα όλο και πιο εχθρικό περιβάλλον προς αυτούς. Αυτός μάλιστα ο τουρισμός είναι εκείνος που αφήνει και τα περισσότερα χρήματα στο τόπο, στις ταβέρνες, τις καφετέριες και σε όλων των ειδών τα μαγαζιά.

Αυτός είναι που αναζωογονεί τα χωριά μας και αποτελεί και τον πυλώνα στήριξης του τουρισμού μας. Σε πλήρη αντίφαση με τα προηγούμενα έρχεται η στάση πολλών ξενοδόχων, οι οποίοι κωφεύουν και επικαλούνται την πρόσληψη των εργαζομένων σε αυτά, σαν συγχωροχάρτι στην ασυδοσία τους. Ξεχνώντας ότι οι εργαζόμενοι είναι εκείνοι πού προσφέρουν, που κρατούν την παρεχόμενη ποιότητα ψηλά και που τα κέρδη τους δεν είναι αντίστοιχα με των ξενοδόχων. Ταυτοχρόνως σημειώνεται και αθέμιτος ανταγωνισμός με τα άλλα μικρά ξενοδοχεία που δεν έχουν άμεση  πρόσβαση στις ακτές.  

Πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους, και από τους πολίτες και από τους ξενοδόχους, ότι οι Ακτές του τόπου μας είναι μέρος της λαϊκής και φυσικής μας περιουσίας, την οποία εμείς δανείζουμε στους ξενοδόχους και αυτοί οφείλουν, αφενός να τη σέβονται, αφετέρου να δημιουργούν τις προϋποθέσεις πρόσβασης, ώστε να μην βλάπτουν ούτε τα δικαιώματα των πολιτών αλλά ούτε και την ποιότητα του τουριστικού προϊόντος.

 Καλούμε όλο τον κόσμο και τους φορείς του τόπου σε πορεία διαμαρτυρίας από το Τσιφλίκι έως την Πλάκα ώρα 11:00 το πρωί και ημέρα Σάββατο 20/08 γιατί μόνο έτσι μπορεί κάτι να αλλάξει προς το καλύτερο. 

Συνδιοργανωτές:

Πολιτιστικός Σύλλογος Φουρνής (Η Ευαγγελίστρια)
Πολιτιστικός Σύλλογος Φ.Φ.Φ.
Οικολογική Κίνηση Μιραμβέλλου
Πολιτιστικός Σύλλογος Μιλάτου
Πολιτιστικός Σύλλογος Καστελίου
Πολιτιστικός Σύλλογος Πλάκας
Πολιτιστικός Σύλλογος Σχοινιά
Πολιτιστικός Σύλλογος Λούμα
Πολιτιστικός Σύλλογος Βρουχά


Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...