Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"H αυλή των θαυμάτων" στον Άγιο Νικόλαο

Η ΕΘΟΑΝ ιδρύθηκε στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης το 1981 και φέτος γιορτάζει 30 χρόνια καλλιτεχνικής παρουσίας και προσφοράς στα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης. Με αφορμή το γεγονός αυτό και παράλληλα τιμώντας τον «πατριάρχη του ελληνικού θεάτρου» Ιάκωβο Καμπανέλλη που έφυγε από τη ζωή στα τέλη Μαρτίου, η ΕΘΟΑΝ παρουσιάζει αυτό το καλοκαίρι μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της, την «Αυλή των θαυμάτων».



Το έργο παρουσιάστηκε πρώτη φορά από την ομάδα το 1982 και ουσιαστικά καθιέρωσε την ΕΘΟΑΝ στο θεατρικό στερέωμα της πόλης. Τώρα παρουσιάζεται μία πιο φρέσκια και πλούσια, από άποψη σκηνικών και κοστουμιών, εκδοχή του ίδιου έργου, του οποίου οι αξίες και τα μηνύματα παραμένουν επίκαιρα και στις μέρες μας.


Οι παραστάσεις θα δοθούν στις 4, 5, 6 & 7 Αυγούστου 2011

στο κινηματοθέατρο REX (Άγιος Νικόλαος) / ώρα 21:30

τιμή εισιτηρίου 12 (προπώληση εισιτηρίων από Δευτέρα 1 Αυγούστου  καθημερινά 18:00 – 21:00 στο REX)


 Συντελεστές

σκηνοθεσία - μουσική επιλογή…                    Γιάννης Ξανθογεώργης

σκηνικό - κοστούμια…                                    Μανώλης Σγουρός

φωτισμοί…                                                      Μιχάλης Μασσάρος

επεξεργασία - μουσική επιμέλεια…               Χρήστος Ευαγγελινάκης

ήχος…                                                             Στέφανος Πατεράκης

ζωγραφική σκηνικού…                                   Ειρήνη Μπολανάκη

υποβολείο…                                                   Μαριάννα Καμπανού, Μαρία Γιαννικάκη

μακιγιάζ…                                                       Δέσποινα Κερούλη, Αλίκη Σπίθα Μυλωνά

κομμώσεις...                                                    Γεωργία Θραψανιώτη

διευθυντής σκηνής...                                       Ιωσήφ Νικηφόρος


 Ερμηνεύουν (με τη σειρά που εμφανίζονται)

Βίκυ Μαυροειδή, Κωστής Κεφαλούκος, Ιωάννα Τριανταφυλλίδου, Παύλος Παπαδόπουλος, Αμάντα Αγραπιδάκη, Θάλεια Μαρνέλλου, Μαρία Σπαθαράκη, Μανώλης Σγουρός, Δημήτρης Χατζηφωτεινός, Ελένη Προκοπάκη, Μανώλης Απιδιανάκης, Κλέαρχος Κορκιδάκης, Ελίνα Μασσάρου, Μάνος Πεπόνης, Λάμπης Αποστολάκης, Μαρία Αποστολάκη, Ανδρέας Χατζημαρκάκης, Θοδωρής Μπεκατώρος, Μαριάννα Καμπανού, Κωστής Κοκκίνης, Ιουλιανός Διαλυνάς, Βρεττός Μυλωνάς, Μανώλης Αποστολάκης

Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Το καπάκι από τη συσκευασία μπορεί να κάνει θαύματα!!!

Η πρωτοβουλία αυτή έχει ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες, καθώς θέλουν να συγκεντρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα καπάκια και με αυτόν τον τρόπο να βοηθήσουν τα άτομα που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα. Πρωτοπόρος στην προσπάθεια είναι ο Σύλλογος Παραπληγικών και Κινητικά Αναπήρων του νομού Πέλλας με έδρα τα Γιαννιτσά, ο οποίος δέχεται καθημερινά τουλάχιστον μισό τόνο πλαστικά καπάκια, που φτάνουν από όλη την Ελλάδα με διάφορους τρόπους, όπως ταχυδρομείο, κούριερ και ΚΤΕΛ. Οι εθελοντές του Συλλόγου τα μεταφέρουν σε μία εταιρεία ανακύκλωσης ειδών εμφιάλωσης με έδρα την Κεντρική Μακεδονία, με την οποία συνεργάζεται ο Σύλλογος, όπου τα παραλαμβάνει και συγκεντρώνει με αντάλλαγμα τη παροχή οικονομικής συνδρομής προκειμένου να αγοραστούν αναπηρικά αμαξίδια. Κατόπιν, αυτά χαρίζονται σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.