Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"H αυλή των θαυμάτων" στον Άγιο Νικόλαο

Η ΕΘΟΑΝ ιδρύθηκε στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης το 1981 και φέτος γιορτάζει 30 χρόνια καλλιτεχνικής παρουσίας και προσφοράς στα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης. Με αφορμή το γεγονός αυτό και παράλληλα τιμώντας τον «πατριάρχη του ελληνικού θεάτρου» Ιάκωβο Καμπανέλλη που έφυγε από τη ζωή στα τέλη Μαρτίου, η ΕΘΟΑΝ παρουσιάζει αυτό το καλοκαίρι μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της, την «Αυλή των θαυμάτων».



Το έργο παρουσιάστηκε πρώτη φορά από την ομάδα το 1982 και ουσιαστικά καθιέρωσε την ΕΘΟΑΝ στο θεατρικό στερέωμα της πόλης. Τώρα παρουσιάζεται μία πιο φρέσκια και πλούσια, από άποψη σκηνικών και κοστουμιών, εκδοχή του ίδιου έργου, του οποίου οι αξίες και τα μηνύματα παραμένουν επίκαιρα και στις μέρες μας.


Οι παραστάσεις θα δοθούν στις 4, 5, 6 & 7 Αυγούστου 2011

στο κινηματοθέατρο REX (Άγιος Νικόλαος) / ώρα 21:30

τιμή εισιτηρίου 12 (προπώληση εισιτηρίων από Δευτέρα 1 Αυγούστου  καθημερινά 18:00 – 21:00 στο REX)


 Συντελεστές

σκηνοθεσία - μουσική επιλογή…                    Γιάννης Ξανθογεώργης

σκηνικό - κοστούμια…                                    Μανώλης Σγουρός

φωτισμοί…                                                      Μιχάλης Μασσάρος

επεξεργασία - μουσική επιμέλεια…               Χρήστος Ευαγγελινάκης

ήχος…                                                             Στέφανος Πατεράκης

ζωγραφική σκηνικού…                                   Ειρήνη Μπολανάκη

υποβολείο…                                                   Μαριάννα Καμπανού, Μαρία Γιαννικάκη

μακιγιάζ…                                                       Δέσποινα Κερούλη, Αλίκη Σπίθα Μυλωνά

κομμώσεις...                                                    Γεωργία Θραψανιώτη

διευθυντής σκηνής...                                       Ιωσήφ Νικηφόρος


 Ερμηνεύουν (με τη σειρά που εμφανίζονται)

Βίκυ Μαυροειδή, Κωστής Κεφαλούκος, Ιωάννα Τριανταφυλλίδου, Παύλος Παπαδόπουλος, Αμάντα Αγραπιδάκη, Θάλεια Μαρνέλλου, Μαρία Σπαθαράκη, Μανώλης Σγουρός, Δημήτρης Χατζηφωτεινός, Ελένη Προκοπάκη, Μανώλης Απιδιανάκης, Κλέαρχος Κορκιδάκης, Ελίνα Μασσάρου, Μάνος Πεπόνης, Λάμπης Αποστολάκης, Μαρία Αποστολάκη, Ανδρέας Χατζημαρκάκης, Θοδωρής Μπεκατώρος, Μαριάννα Καμπανού, Κωστής Κοκκίνης, Ιουλιανός Διαλυνάς, Βρεττός Μυλωνάς, Μανώλης Αποστολάκης

Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ