Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Η διαχείριση της εικόνας είναι μία σειρά δραστηριοτήτων που γίνονται  με σκοπό να δημιουργήσουμε μία σωστή εικόνα για τον οργανισμό . Η διαχείριση της εικόνας είναι μία προσεκτική δόμηση αυτών των ικανοτήτων και των τεχνικών που χρησιμοποιούνται για να προστατέψουν την υπόληψη μίας εταιρείας .
Στον 21ο αιώνα οι επιχειρήσεις δεν παράγουν μόνο προϊόντα και υπηρεσίες αλλά και ηθικές αξίες. Η ειδοποιός διαφορά των Δημοσίων Σχέσεων και των άλλων εκφραστικών λειτουργιών της επικοινωνίας είναι ότι η πολυμέρεια της πληροφόρησης δεν είναι μόνο εκ των άνω.
Για να είναι πλήρης η πληροφόρηση πρέπει να είναι και εκ των κάτω ( από τη βάση ) , ο κάθε πομπός να γίνεται δέκτης και αντίστροφα.
Η φήμη επί της ουσίας καθορίζεται από αυτά που πράττεις , από αυτά που λές και από αυτά που λένε οι άλλοι για εσένα . Οι Δημόσιες Σχέσεις βρίσκονται στο κέντρο μεταξύ των οργανισμών και της κοινής γνώμης .Επηρεάζουν αυτήν και τη συμπεριφορά της .
Στη Μεγάλη Βρετανία σύμφωνα με το CIPR – Chartered Institute of Public Relations : O ρυθμός ποσών επενδεδυμένων στις Δημόσιες Σχέσεις αυξάνεται κάθε χρόνο. Οι σπουδές στις Δημόσιες Σχέσεις είναι  στις τρεις πρώτες επιλογές των αποφοίτων ( γενικά των πανεπιστημίων ) . Έρευνα σε 300 στελέχη τμημάτων Μarketing απέδειξε πως οι εννέα στους δέκα πιστεύουν πως τα προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων είναι σημαντικότερα από τη διαφήμιση , το sponshorship , το email Marketing και τα Event και τις εκθέσεις.
Σε έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία για το ποιες ενέργειες είναι πιο αποτελεσματικέ στην έναρξη μίας επικοινωνιακής καμπάνιας , τα ποσοστά είναι τα ακόλουθα :
Δημόσιες Σχέσεις 30%
Διαφήμιση 19%
Διαδίκτυο 14%
Κάτι άλλο 10%
Μπροσούρες 7%
Direct Mail 10%
Τα Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων ανοίγουν τον δρόμο για μία επιτυχημένη – αποτελεσματική Διαφημιστική καμπάνια .
Οι Δημόσιες Σχέσεις συνεργάζονται με τα τμήματα Marketing και Διαφήμισης αλλά δεν ταυτίζονται.
H κοινωνικότητα που προσφέρουν οι Δημόσιες Σχέσεις , διαφοροποιούν τον οργανισμό , ενισχύουν το προφίλ του . Αποκτούν ευνοϊκή εικόνα στην κοινή γνώμη .
Οι Stakeholders ( συμμέτοχα κοινά ), στα οποία απευθύνονται οι Δημόσιες Σχέσεις , είναι : 1.( Οικονομικό Περιβάλλον ). Αναλυτές , μέτοχοι , τραπεζικοί οργανισμοί . 2.Προμηθευτές . 3.Κοινή γνώμη . 4.Κοινότητα . 5.Ομάδες Πίεσης . 6.Ανταγωνιστές . 7.Στελέχοι, υπάλληλοι . 8.Πελάτες .
OLD PR : 1.Ασχολούνταν με τα έντυπα . 2.Έδιναν  έμφαση και διέδιδαν τα καλά νέα . 3.Χρησιμοποιούσαν ένα κανάλι επικοινωνίας. 4.Παρείχαν μία στοιχειώδη δέσμη υπηρεσιών . 5.Έδιναν έμφαση στην έντυπη προώθηση. 6.Είχαν ειδικότητα στις συνεντεύξεις τύπους. 7.Είχαν αρχείο μόνο για τους Δημοσιογράφους . 8.Στόχευαν γενικά στην αγορά .
ΝEW PR : 1.Ασχολούνται με όλα τα ΜΜΕ. 2.Διαχειρίζονται τις καλές και τις άσχημες ειδήσεις. 3.Δίνουν έμφαση στις σχέσεις αμοιβαίου συμφέροντος. 4.Παρακολουθούν τις τάσεις και τις στάσεις . 5.Έχουν πρόσβαση επικοινωνιακή σε όλα τα ΜΜΕ. 6.Διοργανώνουν πολλών τύπων επικοινωνιακές συναντήσεις. 7.Διαθέτουν αρχεία για όλες τις ομάδες κοινού. 8.Στοχεύουν σε εξειδικευμένα κοινά .
Οι Δημόσιες Σχέσεις, έχουν μία διπλή κατευθυντήρια γραμμή.
 1.Να μεταδώσουν το μήνυμα του οργανισμού που αναλαμβάνει πολιτική Δημοσίων Σχέσεων προς την κοινή γνώμη και αντίστροφα.
 2.Να μεταφέρουν τις σχετικές με τον οργανισμό δραστηριότητες, απόψεις  της κοινής γνώμης .
Η εικόνα ενός οργανισμού σχηματίζεται από την δραστηριότητα και την πολιτική του οργανισμού. Η εικόνα είναι ο βαθμός εμπιστοσύνης με τον οποίο πιστώνει η κοινή γνώμη τον οργανισμό.
  
Πηγή: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ .

Δημοσίευση : Βογιατζάκη Δέσποινα


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ