Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Η διαχείριση της εικόνας είναι μία σειρά δραστηριοτήτων που γίνονται  με σκοπό να δημιουργήσουμε μία σωστή εικόνα για τον οργανισμό . Η διαχείριση της εικόνας είναι μία προσεκτική δόμηση αυτών των ικανοτήτων και των τεχνικών που χρησιμοποιούνται για να προστατέψουν την υπόληψη μίας εταιρείας .
Στον 21ο αιώνα οι επιχειρήσεις δεν παράγουν μόνο προϊόντα και υπηρεσίες αλλά και ηθικές αξίες. Η ειδοποιός διαφορά των Δημοσίων Σχέσεων και των άλλων εκφραστικών λειτουργιών της επικοινωνίας είναι ότι η πολυμέρεια της πληροφόρησης δεν είναι μόνο εκ των άνω.
Για να είναι πλήρης η πληροφόρηση πρέπει να είναι και εκ των κάτω ( από τη βάση ) , ο κάθε πομπός να γίνεται δέκτης και αντίστροφα.
Η φήμη επί της ουσίας καθορίζεται από αυτά που πράττεις , από αυτά που λές και από αυτά που λένε οι άλλοι για εσένα . Οι Δημόσιες Σχέσεις βρίσκονται στο κέντρο μεταξύ των οργανισμών και της κοινής γνώμης .Επηρεάζουν αυτήν και τη συμπεριφορά της .
Στη Μεγάλη Βρετανία σύμφωνα με το CIPR – Chartered Institute of Public Relations : O ρυθμός ποσών επενδεδυμένων στις Δημόσιες Σχέσεις αυξάνεται κάθε χρόνο. Οι σπουδές στις Δημόσιες Σχέσεις είναι  στις τρεις πρώτες επιλογές των αποφοίτων ( γενικά των πανεπιστημίων ) . Έρευνα σε 300 στελέχη τμημάτων Μarketing απέδειξε πως οι εννέα στους δέκα πιστεύουν πως τα προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων είναι σημαντικότερα από τη διαφήμιση , το sponshorship , το email Marketing και τα Event και τις εκθέσεις.
Σε έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία για το ποιες ενέργειες είναι πιο αποτελεσματικέ στην έναρξη μίας επικοινωνιακής καμπάνιας , τα ποσοστά είναι τα ακόλουθα :
Δημόσιες Σχέσεις 30%
Διαφήμιση 19%
Διαδίκτυο 14%
Κάτι άλλο 10%
Μπροσούρες 7%
Direct Mail 10%
Τα Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων ανοίγουν τον δρόμο για μία επιτυχημένη – αποτελεσματική Διαφημιστική καμπάνια .
Οι Δημόσιες Σχέσεις συνεργάζονται με τα τμήματα Marketing και Διαφήμισης αλλά δεν ταυτίζονται.
H κοινωνικότητα που προσφέρουν οι Δημόσιες Σχέσεις , διαφοροποιούν τον οργανισμό , ενισχύουν το προφίλ του . Αποκτούν ευνοϊκή εικόνα στην κοινή γνώμη .
Οι Stakeholders ( συμμέτοχα κοινά ), στα οποία απευθύνονται οι Δημόσιες Σχέσεις , είναι : 1.( Οικονομικό Περιβάλλον ). Αναλυτές , μέτοχοι , τραπεζικοί οργανισμοί . 2.Προμηθευτές . 3.Κοινή γνώμη . 4.Κοινότητα . 5.Ομάδες Πίεσης . 6.Ανταγωνιστές . 7.Στελέχοι, υπάλληλοι . 8.Πελάτες .
OLD PR : 1.Ασχολούνταν με τα έντυπα . 2.Έδιναν  έμφαση και διέδιδαν τα καλά νέα . 3.Χρησιμοποιούσαν ένα κανάλι επικοινωνίας. 4.Παρείχαν μία στοιχειώδη δέσμη υπηρεσιών . 5.Έδιναν έμφαση στην έντυπη προώθηση. 6.Είχαν ειδικότητα στις συνεντεύξεις τύπους. 7.Είχαν αρχείο μόνο για τους Δημοσιογράφους . 8.Στόχευαν γενικά στην αγορά .
ΝEW PR : 1.Ασχολούνται με όλα τα ΜΜΕ. 2.Διαχειρίζονται τις καλές και τις άσχημες ειδήσεις. 3.Δίνουν έμφαση στις σχέσεις αμοιβαίου συμφέροντος. 4.Παρακολουθούν τις τάσεις και τις στάσεις . 5.Έχουν πρόσβαση επικοινωνιακή σε όλα τα ΜΜΕ. 6.Διοργανώνουν πολλών τύπων επικοινωνιακές συναντήσεις. 7.Διαθέτουν αρχεία για όλες τις ομάδες κοινού. 8.Στοχεύουν σε εξειδικευμένα κοινά .
Οι Δημόσιες Σχέσεις, έχουν μία διπλή κατευθυντήρια γραμμή.
 1.Να μεταδώσουν το μήνυμα του οργανισμού που αναλαμβάνει πολιτική Δημοσίων Σχέσεων προς την κοινή γνώμη και αντίστροφα.
 2.Να μεταφέρουν τις σχετικές με τον οργανισμό δραστηριότητες, απόψεις  της κοινής γνώμης .
Η εικόνα ενός οργανισμού σχηματίζεται από την δραστηριότητα και την πολιτική του οργανισμού. Η εικόνα είναι ο βαθμός εμπιστοσύνης με τον οποίο πιστώνει η κοινή γνώμη τον οργανισμό.
  
Πηγή: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ .

Δημοσίευση : Βογιατζάκη Δέσποινα


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...