Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Google+: Νέα υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης από την Google

Ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης λανσάρει η Google στην προσπάθειά της να πάρει ένα μερίδιο αγοράς από το Facebook. Πρόκειται για το Google+, το οποίο προς το παρόν είναι σε
δοκιμαστική φάση και λειτουργεί μόνο με πρόσκληση.


Το Google+ επιτρέπει στους εγγεγραμμένους χρήστες να συνδέονται με τους «φίλους» τους και διαφημίζεται ως το πρώτο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που προσφέρει «πραγματική κοινή χρήση περιεχομένου που έχει δημιουργηθεί για τον ιστό».



Σε απλά ελληνικά, αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται μηνύματα, εικόνες, χάρτες σχόλια και έγγραφα, αλλά και να επικοινωνούν με video-conference.



Για να καταφέρει να ανταγωνιστεί το πετυχημένο Facebook, το Google+ έχει εφοδιαστεί με τέσσερις καινοτομίες:



Κύκλοι

Οι χρήστες μπορούν να δημιουργούν κύκλους στους οποίους ομαδοποιούν τους «φίλους» τους, ώστε να μοιράζονται διαφορετικά πράγματα με διαφορετικούς ανθρώπους. Για παράδειγμα, μπορούν να τοποθετήσουν τους πραγματικούς φίλους σας σε έναν κύκλο, τους συγγενείς σε κάποιον άλλο και τους συναδέλφους τους σε έναν τρίτο κύκλο μόνο του, όπως δηλαδή συμβαίνει και στην πραγματική ζωή. Όπως εξηγεί η ίδια η Google οι κύκλοι είναι «o πιο εύκολος τρόπος να μοιραστείτε κάποια στοιχεία με φίλους από το πανεπιστήμιο, κάποια άλλα με τους γονείς σας και σχεδόν τίποτα με το αφεντικό σας».


Στέκια

Τα στέκια είναι η απόπειρα του Google+ να μεταφέρει στον ιστό την τυχαία συνάντηση φίλων κατά τη διάρκεια μιας βόλτας. Ο χρήστης ενημερώνει τους «φίλους» του ότι είναι διαθέσιμος για παρέα και μπορεί να δει ποιος έρχεται για συζήτηση, παρακολούθηση βίντεο κοκ.


Sparks

Τα sparks είναι αυτόματες ροές δεδομένων που το Google+ θεωρεί ότι ενδιαφέρουν πραγματικά το χρήστη. Έτσι όταν έχετε ελεύθερο χρόνο, θα υπάρχει πάντα κάτι να παρακολουθήσετε, να διαβάσετε ή να μοιραστείτε. Ουσιαστικά, η μηχανή αναζήτησης του Google αναζητά βίντεο και άρθρα που πιστεύει ότι θα αρέσουν στο χρήστη ώστε να έχει πάντα κάτι να παρακολουθήσει, να διαβάσει ή να μοιραστεί στον ελεύθερο χρόνο του.


Πηγαδάκια

To Google+ πηγαίνει την αποστολή μηνυμάτων κειμένου ένα βήμα παραπέρα, επιτρέποντας στο χρήστη να οργανώσει μια βόλτα στον κινηματογράφο με πολλούς φίλους. Ουσιαστικά, η λειτουργία "Πηγαδάκι" μετατρέπει τις μεμονωμένες συζητήσεις σε μια ενιαία ομαδική συζήτηση, ώστε «όλοι οι συμμετέχοντες να μπορούν να συνεννοηθούν χωρίς κόπο».


www.iefimerida.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη