Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα Bestseller βιβλία της χρονιάς

Από τα βιβλία που κυκλοφόρησαν λίγο πριν τα Χριστούγεννα τις μεγαλύτερες πωλήσεις έκαναν τα «Σακιά» της Ιωάννας Καρυστιάνη (Καστανιώτης) που
έφτασαν από τον Νοέμβριο τα 48.000 αντίτυπα και η «Συμφωνία των ονείρων» του Νίκου Θέμελη (Μεταίχμιο) που έφτασε από τον Οκτώβριο τις 42.000 πωλήσεις. Ενώ το μυθιστόρημα της Μάρως Δούκα «Το δίκιο είναι ζόρικο πολύ» (Πατάκης) που κυκλοφόρησε τέλη Οκτωβρίου έφτασε τα 19.000 αντίτυπα. Το ιστορικό μυθιστόρημα «Ittihat ve terakki» του Ευάγγελου Μαυρουδή (Κέδρος) πούλησε από τον Οκτώβριο 16.000 αντίτυπα.


Στο χώρο των μυθιστορημάτων σχέσεων, η συνήθης ύποπτη Λένα Μαντά χτύπησε πάλι, όπως κάθε Μάιο, αυτή τη φορά με το «Χωρίς χειροκρότημα» που έφτασε ήδη τα 50.000 αντίτυπα. Μαζί χτύπησαν γενικά και οι εκδόσεις Ψυχογιός που έχουν βιβλία με μεγάλες πωλήσεις: μετά τη Λένα Μαντά ακολουθούν τα βιβλία της Καίτης Οικονόμου, των Χρύσας Δημουλίδου, Μαρίας Τζιρίτα, Ρένας Ρώσση-Ζαΐρη, Νικόλ Μανιάτη, όλα ανάμεσα στα 20.000 και τα 40.000 αντίτυπα. Αμέσως μετά ακολουθούν το «Σκίτσο» της Γιώτας Γουβέλη (Διόπτρα) με 19.000, τα «Δάκρυα των αγγέλων» του Θοδωρή Παπαθεοδώρου (Ψυχογιός) με 16.000, το «Πες μου αν με θυμάσαι» της Σόφης Θεοδωρίδου (Ψυχογιός) με 15.000. Η «Δροσοσταλίδα της συγνώμης» του Όμηρου Αβραμίδη (Ωκεανίδα) πούλησε από τον Απρίλιο 10.000 αντίτυπα. Οσο για την «Παράνοια» της Αναστασίας Καλλιοντζή που άλλαξε εκδότη (Διόπτρα), πούλησε 8.000 αντίτυπα τις πρώτες εβδομάδες κυκλοφορίας.


Επίσης: το «Άγιοι και Δαίμονες» του βραβευμένου με Βραβείο Αναγνωστών Γιάννη Καλπούζου (Μεταίχμιο) πούλησε σε ένα μήνα 21.000 αντίτυπα ενώ το «Ανεμώλια» του εκπαιδευτικού Ισίδωρου Ζουργού (Πατάκης) πούλησε σε σύντομο χρονικό διάστημα 11.000 αντίτυπα. Η «Κυριακή» του Αλέξη Σταμάτη (Καστανιώτης) 8.000 αντίτυπα.


Από τις πολύ πρόσφατες εκδόσεις, δυναμικό ξεκίνημα έκανε η «Πρώτη Λέξη» του Βασίλη Αλεξάκη (Εξάντας) με 10.000 αντίτυπα αλλά και το «Προφανώς η Πηνελόπη ήταν ηλίθια» της Λένας Διβάνη (Μελάνι) που πούλησε ήδη 6.000 αντίτυπα. Οπως και το «Πριν το ηλιοβασίλεμα» του Μάνου Ελευθερίου (Μεταίχμιο) που σε έναν μήνα έφτασε τα 8.000 αντίτυπα. Οσα πούλησε από τον Απρίλιο και το «Κι όμως ανθίζει» της Λίας Μεγάλου-Σεφεριάδη (Μεταίχμιο). Το «Ου μπλέξεις» του Αρη Σφακιανάκη (Κέδρος) πούλησε σε έναν μήνα 6.000 αντίτυπα.


Στο χώρο της ξένης λογοτεχνίας ξεχωρίζει το «Κοιμητήριο της Πράγας» του Ουμπέρτο Έκο (Ψυχογιός) που έφτασε τα 40.000 αντίτυπα. Το «Λουλούδι της Κριμαίας» της Τζούλια Γκρέγκσον (Διόπτρα) έφτασε τα 23.500 αντίτυπα. Το «Metro 2033» (Καστανιώτης) του Ντμίτρι Γκλουχόφσκι έφτασε τις 15.000 ενώ και το «Στο τέλος της Γης» του Νταβίντ Γκρόσμαν (Καστανιώτης) πούλησε 12.000. Το αστυνομικό «Η παγωμένη πριγκίπισσα» της Καμίλα Λάκμπεργκ (Μεταίχμιο) πούλησε ως τώρα 11.000 αντίτυπα. Άλλα αστυνομικά που πήγαν καλά είναι η «Νέμεσις» του Γιο Νέσμπο (Μεταίχμιο) με 9.000 αντίτυπα αλλά και η «Θυρίδα των Σουηδών» Άντερς Ρούσλουντ και Μπόργκε Χέλστρεμ (Οξύ) με 6.500 αντίτυπα. Η «Ελευθερία» του Τζόναθαν Φράνζεν (Ωκεανίδα) πούλησε σε τρεις μήνες 7.500, το «Χαστούκι» του Χρήστου Τσιόλκα και το «Νότια των συνόρων, δυτικά του ήλιου» του Χαρούκι Μουρακάκι (Ωκεανίδα) από 10.000. Το «Σπίτι στο Βόσπορο» του Ζουλφί Λιβανελί (Πατάκης) πούλησε από τα τέλη του 2010 8.000 αντίτυπα.


Από την πριν από το φθινόπωρο παραγωγή, πολύ καλές πωλήσεις είχαν η «Ξυπόλυτη των Αθηνών» της Φιλομήλας Λαπατά (Καστανιώτης) _ σε ένα έτος πούλησε 42.000 αντίτυπα _ και το «Πεινασμένο στόμα» της Λένας Διβάνη (Καστανιώτης) _ σε έναν χρόνο κυκλοφορίας πούλησε 35.000 αντίτυπα. Όσο για το περίφημο «Νησί» της Βικτόρια Χίσλοπ (Διόπτρα), με άλλες 12.300 πωλήσεις το 2011 έφτασε συνολικά τις 350.000 αντίτυπα.

ΠΗΓΗ: ellispoint.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...