Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα Bestseller βιβλία της χρονιάς

Από τα βιβλία που κυκλοφόρησαν λίγο πριν τα Χριστούγεννα τις μεγαλύτερες πωλήσεις έκαναν τα «Σακιά» της Ιωάννας Καρυστιάνη (Καστανιώτης) που
έφτασαν από τον Νοέμβριο τα 48.000 αντίτυπα και η «Συμφωνία των ονείρων» του Νίκου Θέμελη (Μεταίχμιο) που έφτασε από τον Οκτώβριο τις 42.000 πωλήσεις. Ενώ το μυθιστόρημα της Μάρως Δούκα «Το δίκιο είναι ζόρικο πολύ» (Πατάκης) που κυκλοφόρησε τέλη Οκτωβρίου έφτασε τα 19.000 αντίτυπα. Το ιστορικό μυθιστόρημα «Ittihat ve terakki» του Ευάγγελου Μαυρουδή (Κέδρος) πούλησε από τον Οκτώβριο 16.000 αντίτυπα.


Στο χώρο των μυθιστορημάτων σχέσεων, η συνήθης ύποπτη Λένα Μαντά χτύπησε πάλι, όπως κάθε Μάιο, αυτή τη φορά με το «Χωρίς χειροκρότημα» που έφτασε ήδη τα 50.000 αντίτυπα. Μαζί χτύπησαν γενικά και οι εκδόσεις Ψυχογιός που έχουν βιβλία με μεγάλες πωλήσεις: μετά τη Λένα Μαντά ακολουθούν τα βιβλία της Καίτης Οικονόμου, των Χρύσας Δημουλίδου, Μαρίας Τζιρίτα, Ρένας Ρώσση-Ζαΐρη, Νικόλ Μανιάτη, όλα ανάμεσα στα 20.000 και τα 40.000 αντίτυπα. Αμέσως μετά ακολουθούν το «Σκίτσο» της Γιώτας Γουβέλη (Διόπτρα) με 19.000, τα «Δάκρυα των αγγέλων» του Θοδωρή Παπαθεοδώρου (Ψυχογιός) με 16.000, το «Πες μου αν με θυμάσαι» της Σόφης Θεοδωρίδου (Ψυχογιός) με 15.000. Η «Δροσοσταλίδα της συγνώμης» του Όμηρου Αβραμίδη (Ωκεανίδα) πούλησε από τον Απρίλιο 10.000 αντίτυπα. Οσο για την «Παράνοια» της Αναστασίας Καλλιοντζή που άλλαξε εκδότη (Διόπτρα), πούλησε 8.000 αντίτυπα τις πρώτες εβδομάδες κυκλοφορίας.


Επίσης: το «Άγιοι και Δαίμονες» του βραβευμένου με Βραβείο Αναγνωστών Γιάννη Καλπούζου (Μεταίχμιο) πούλησε σε ένα μήνα 21.000 αντίτυπα ενώ το «Ανεμώλια» του εκπαιδευτικού Ισίδωρου Ζουργού (Πατάκης) πούλησε σε σύντομο χρονικό διάστημα 11.000 αντίτυπα. Η «Κυριακή» του Αλέξη Σταμάτη (Καστανιώτης) 8.000 αντίτυπα.


Από τις πολύ πρόσφατες εκδόσεις, δυναμικό ξεκίνημα έκανε η «Πρώτη Λέξη» του Βασίλη Αλεξάκη (Εξάντας) με 10.000 αντίτυπα αλλά και το «Προφανώς η Πηνελόπη ήταν ηλίθια» της Λένας Διβάνη (Μελάνι) που πούλησε ήδη 6.000 αντίτυπα. Οπως και το «Πριν το ηλιοβασίλεμα» του Μάνου Ελευθερίου (Μεταίχμιο) που σε έναν μήνα έφτασε τα 8.000 αντίτυπα. Οσα πούλησε από τον Απρίλιο και το «Κι όμως ανθίζει» της Λίας Μεγάλου-Σεφεριάδη (Μεταίχμιο). Το «Ου μπλέξεις» του Αρη Σφακιανάκη (Κέδρος) πούλησε σε έναν μήνα 6.000 αντίτυπα.


Στο χώρο της ξένης λογοτεχνίας ξεχωρίζει το «Κοιμητήριο της Πράγας» του Ουμπέρτο Έκο (Ψυχογιός) που έφτασε τα 40.000 αντίτυπα. Το «Λουλούδι της Κριμαίας» της Τζούλια Γκρέγκσον (Διόπτρα) έφτασε τα 23.500 αντίτυπα. Το «Metro 2033» (Καστανιώτης) του Ντμίτρι Γκλουχόφσκι έφτασε τις 15.000 ενώ και το «Στο τέλος της Γης» του Νταβίντ Γκρόσμαν (Καστανιώτης) πούλησε 12.000. Το αστυνομικό «Η παγωμένη πριγκίπισσα» της Καμίλα Λάκμπεργκ (Μεταίχμιο) πούλησε ως τώρα 11.000 αντίτυπα. Άλλα αστυνομικά που πήγαν καλά είναι η «Νέμεσις» του Γιο Νέσμπο (Μεταίχμιο) με 9.000 αντίτυπα αλλά και η «Θυρίδα των Σουηδών» Άντερς Ρούσλουντ και Μπόργκε Χέλστρεμ (Οξύ) με 6.500 αντίτυπα. Η «Ελευθερία» του Τζόναθαν Φράνζεν (Ωκεανίδα) πούλησε σε τρεις μήνες 7.500, το «Χαστούκι» του Χρήστου Τσιόλκα και το «Νότια των συνόρων, δυτικά του ήλιου» του Χαρούκι Μουρακάκι (Ωκεανίδα) από 10.000. Το «Σπίτι στο Βόσπορο» του Ζουλφί Λιβανελί (Πατάκης) πούλησε από τα τέλη του 2010 8.000 αντίτυπα.


Από την πριν από το φθινόπωρο παραγωγή, πολύ καλές πωλήσεις είχαν η «Ξυπόλυτη των Αθηνών» της Φιλομήλας Λαπατά (Καστανιώτης) _ σε ένα έτος πούλησε 42.000 αντίτυπα _ και το «Πεινασμένο στόμα» της Λένας Διβάνη (Καστανιώτης) _ σε έναν χρόνο κυκλοφορίας πούλησε 35.000 αντίτυπα. Όσο για το περίφημο «Νησί» της Βικτόρια Χίσλοπ (Διόπτρα), με άλλες 12.300 πωλήσεις το 2011 έφτασε συνολικά τις 350.000 αντίτυπα.

ΠΗΓΗ: ellispoint.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...