Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TicketSeller: Ευκαιρία για μια νέα καριέρα ως ανεξάρτητος ταξιδιωτικός πράκτορας!


Η TicketSeller, μια νέα Startup στον τουρισμό, δίνει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να εργαστεί ως ανεξάρτητος ταξιδιωτικός πράκτορας, με απόλυτη ευελιξία και όρους τους οποίους αποφασίζει αποκλειστικά ο ίδιος.

Όταν το 2020 η πανδημία έκανε την εμφάνισή της δειλά-δειλά στη χώρα μας, κανείς δεν φανταζόταν την έκταση που θα έπαιρνε και τις συνέπειες που θα είχε ειδικά στη βιομηχανία του τουρισμού. Κανείς δεν υπολόγιζε ότι ύστερα από έναν χρόνο, η λεγόμενη «κανονικότητα» δεν θα είχε επανέλθει ακόμα, ότι εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο και τη χώρα μας θα ήταν άνεργοι και ότι ολόκληρος ο κλάδος θα έψαχνε τα επόμενα βήματά του για να ανασυνταχθεί μέχρι και σήμερα. Όμως όλα αυτά συνέβησαν και πλέον όλοι οι επιχειρηματίες και εργαζόμενοι του τομέα καλούνται να κοιτάξουν το μέλλον, λαμβάνοντας αποφάσεις και δρώντας με βάση τα νέα δεδομένα.

Αυτό ακριβώς επιλέγει να κάνει, και μάλιστα με έναν καινοτόμο τρόπο, η TicketSeller, η ταξιδιωτική πλατφόρμα του Γιάννη Μηλάτου και της Έλενας Γιώτη, στην οποία μπορεί κάθε επισκέπτης να οργανώσει τα ταξίδια του κάνοντας κράτηση από αεροπορικά/ακτοπλοϊκά και ξενοδοχείο έως μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο/λιμάνι. Η εταιρεία, η οποία μέσα στη δύσκολη περίοδο της πανδημίας βραβεύτηκε ως το καλύτερο αναδυόμενο online ταξιδιωτικό πρακτορείο για την Ελλάδα από το International Acquisition Business Execellence του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει δημιουργήσει μια πρωτοπόρο υπηρεσία που απευθύνεται σε όσους αγαπούν να οργανώνουν ταξίδια και θέλουν ταυτόχρονα να αυξήσουν το εισόδημά τους. Η υπηρεσία αυτή δίνει την ευκαιρία σε όσους επιθυμούν να εργαστούν ως ανεξάρτητοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, ανοίγοντάς τους το δρόμο προς μια νέα καριέρα, και παράλληλα εξυπηρετεί τους ταξιδιώτες, που ειδικά την εποχή αυτή αναζητούν πιο προσωποποιημένα ταξιδιωτικά πακέτα.

Μια δουλειά για όποιον αγαπάει τα ταξίδια (και την οργάνωση)
Όπως εξηγεί η ομάδα της TicketSeller, η ενασχόληση αυτή δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις, παρά μόνο αγάπη για το ταξίδι και όρεξη για δουλειά. Φυσικά, μπορεί να γίνει ιδανική επιλογή για αυτούς που ασχολούνται ήδη με τον τουρισμό και τα ταξίδια, για αυτούς που έχουν σχετικές σπουδές ή για εκείνους που διατηρούν δημοφιλείς λογαριασμούς στα social media και το YouTube. Εξίσου καλή επιλογή είναι όμως και για τους ερασιτέχνες, αυτούς που πάντα αναλαμβάνουν να κλείσουν εισιτήρια για τους φίλους και την οικογένειά τους και έχουν μάθει να αναζητούν τις καλύτερες και πιο συμφέρουσες λύσεις για αυτούς. Είναι σίγουρα κατάλληλη πρόταση, λοιπόν, για όποιον επιθυμεί μια ευέλικτη εργασία που μπορεί να αποφέρει σταθερή ροή εισοδήματος βάσει απόδοσης.

Ως απόδοση λογίζεται φυσικά ο αριθμός των κρατήσεων που κάνει ένας τουριστικός πράκτορας αλλά και η ικανοποίηση των πελατών του. Αυτοί οι παράγοντες είναι που καθορίζουν το εισόδημά του αλλά και την εξέλιξή του ως επαγγελματία, από όποιο επίπεδο κι αν ξεκινάει. Όπως είπαμε, δεν έχει σημασία αν κάποιος είναι ερασιτέχνης ή αρχάριος, καθώς μπορεί πολύ απλά να ξεκινήσει από την οικογένεια και τους φίλους του, κλείνοντάς τους ξενοδοχεία, ακτοπλοϊκά ή αεροπορικά εισιτήρια, ή ακόμα και εισιτήρια για θέατρα, μουσεία και άλλους χώρους πολιτισμού καθώς και δραστηριότητες και εκδρομές. Αν τους ικανοποιήσει με τη δουλειά του, το πιθανότερο είναι ότι αυτοί θα τον συστήσουν και σε άλλους και ο «κύκλος» θα αρχίσει να ανοίγει, με το όφελος να γυρνάει στον ανεξάρτητο πράκτορα.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι για την αύξηση των πελατών του, κάθε ανεξάρτητος ταξιδιωτικός πράκτορας της TicketSeller μπορεί να αξιοποιήσει το διαδίκτυο αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, «χτίζοντας» ένα μεγαλύτερο κοινό αλλά και έναν μηχανισμό εύρεσης πελατών. Στη διαδικασία αυτή, όπως και σε όλο το «ταξίδι» ικανοποίησης ενός πελάτη, η εταιρεία είναι παρούσα προσφέροντας στον ανεξάρτητο σημαντική βοήθεια, ανάλογα πάντα με το μοντέλο συνεργασίας που έχει επιλέξει και το κεφάλαιο που διαθέτει. Εάν κάποιος επιλέξει να εργαστεί, για παράδειγμα, ως «premium» συνεργάτης, εκτός από εκπαίδευση και υποστήριξη (που λαμβάνουν όλοι οι συνεργαζόμενοι πράκτορες) λαμβάνει τις δικές του προσωπικές επαγγελματικές σελίδες στα social media, καθώς και τη δική του ιστοσελίδα, εργαλεία που μπορούν να τον βοηθήσουν σημαντικά να ενισχύσει τη δουλειά του.

Ελευθερία αλλά και υποστήριξη
Ένας τουριστικός πράκτορας της TicketSeller είναι ανεξάρτητος, αλλά δεν είναι «μόνος», κι αυτό είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα αυτής της υπηρεσίας. Κάθε επαγγελματίας έχει την απόλυτη ελευθερία για το πώς θα εργαστεί. Ο ίδιος αποφασίζει το χρόνο που θα αφιερώσει και το χώρο από τον οποίο θα εργαστεί, χωρίς πίεση, χωρίς εργοδότη. Έχει τη δύναμη να καθορίσει τη δουλειά του, έχει όμως και την υποστήριξη εκεί που χρειάζεται. Αυτό σημαίνει ότι ένα αξιόπιστο ταξιδιωτικό πρακτορείο είναι πάντα στο πλευρό του, προσφέροντας (ανεξαρτήτως μοντέλου συνεργασίας) όλη την πληροφόρηση και τα εργαλεία που χρειάζεται –από προμηθευτές έως αναφορές για τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών– για να πετύχει.


Πηγή: startupper.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ