Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TicketSeller: Ευκαιρία για μια νέα καριέρα ως ανεξάρτητος ταξιδιωτικός πράκτορας!


Η TicketSeller, μια νέα Startup στον τουρισμό, δίνει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να εργαστεί ως ανεξάρτητος ταξιδιωτικός πράκτορας, με απόλυτη ευελιξία και όρους τους οποίους αποφασίζει αποκλειστικά ο ίδιος.

Όταν το 2020 η πανδημία έκανε την εμφάνισή της δειλά-δειλά στη χώρα μας, κανείς δεν φανταζόταν την έκταση που θα έπαιρνε και τις συνέπειες που θα είχε ειδικά στη βιομηχανία του τουρισμού. Κανείς δεν υπολόγιζε ότι ύστερα από έναν χρόνο, η λεγόμενη «κανονικότητα» δεν θα είχε επανέλθει ακόμα, ότι εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο και τη χώρα μας θα ήταν άνεργοι και ότι ολόκληρος ο κλάδος θα έψαχνε τα επόμενα βήματά του για να ανασυνταχθεί μέχρι και σήμερα. Όμως όλα αυτά συνέβησαν και πλέον όλοι οι επιχειρηματίες και εργαζόμενοι του τομέα καλούνται να κοιτάξουν το μέλλον, λαμβάνοντας αποφάσεις και δρώντας με βάση τα νέα δεδομένα.

Αυτό ακριβώς επιλέγει να κάνει, και μάλιστα με έναν καινοτόμο τρόπο, η TicketSeller, η ταξιδιωτική πλατφόρμα του Γιάννη Μηλάτου και της Έλενας Γιώτη, στην οποία μπορεί κάθε επισκέπτης να οργανώσει τα ταξίδια του κάνοντας κράτηση από αεροπορικά/ακτοπλοϊκά και ξενοδοχείο έως μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο/λιμάνι. Η εταιρεία, η οποία μέσα στη δύσκολη περίοδο της πανδημίας βραβεύτηκε ως το καλύτερο αναδυόμενο online ταξιδιωτικό πρακτορείο για την Ελλάδα από το International Acquisition Business Execellence του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει δημιουργήσει μια πρωτοπόρο υπηρεσία που απευθύνεται σε όσους αγαπούν να οργανώνουν ταξίδια και θέλουν ταυτόχρονα να αυξήσουν το εισόδημά τους. Η υπηρεσία αυτή δίνει την ευκαιρία σε όσους επιθυμούν να εργαστούν ως ανεξάρτητοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, ανοίγοντάς τους το δρόμο προς μια νέα καριέρα, και παράλληλα εξυπηρετεί τους ταξιδιώτες, που ειδικά την εποχή αυτή αναζητούν πιο προσωποποιημένα ταξιδιωτικά πακέτα.

Μια δουλειά για όποιον αγαπάει τα ταξίδια (και την οργάνωση)
Όπως εξηγεί η ομάδα της TicketSeller, η ενασχόληση αυτή δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις, παρά μόνο αγάπη για το ταξίδι και όρεξη για δουλειά. Φυσικά, μπορεί να γίνει ιδανική επιλογή για αυτούς που ασχολούνται ήδη με τον τουρισμό και τα ταξίδια, για αυτούς που έχουν σχετικές σπουδές ή για εκείνους που διατηρούν δημοφιλείς λογαριασμούς στα social media και το YouTube. Εξίσου καλή επιλογή είναι όμως και για τους ερασιτέχνες, αυτούς που πάντα αναλαμβάνουν να κλείσουν εισιτήρια για τους φίλους και την οικογένειά τους και έχουν μάθει να αναζητούν τις καλύτερες και πιο συμφέρουσες λύσεις για αυτούς. Είναι σίγουρα κατάλληλη πρόταση, λοιπόν, για όποιον επιθυμεί μια ευέλικτη εργασία που μπορεί να αποφέρει σταθερή ροή εισοδήματος βάσει απόδοσης.

Ως απόδοση λογίζεται φυσικά ο αριθμός των κρατήσεων που κάνει ένας τουριστικός πράκτορας αλλά και η ικανοποίηση των πελατών του. Αυτοί οι παράγοντες είναι που καθορίζουν το εισόδημά του αλλά και την εξέλιξή του ως επαγγελματία, από όποιο επίπεδο κι αν ξεκινάει. Όπως είπαμε, δεν έχει σημασία αν κάποιος είναι ερασιτέχνης ή αρχάριος, καθώς μπορεί πολύ απλά να ξεκινήσει από την οικογένεια και τους φίλους του, κλείνοντάς τους ξενοδοχεία, ακτοπλοϊκά ή αεροπορικά εισιτήρια, ή ακόμα και εισιτήρια για θέατρα, μουσεία και άλλους χώρους πολιτισμού καθώς και δραστηριότητες και εκδρομές. Αν τους ικανοποιήσει με τη δουλειά του, το πιθανότερο είναι ότι αυτοί θα τον συστήσουν και σε άλλους και ο «κύκλος» θα αρχίσει να ανοίγει, με το όφελος να γυρνάει στον ανεξάρτητο πράκτορα.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι για την αύξηση των πελατών του, κάθε ανεξάρτητος ταξιδιωτικός πράκτορας της TicketSeller μπορεί να αξιοποιήσει το διαδίκτυο αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, «χτίζοντας» ένα μεγαλύτερο κοινό αλλά και έναν μηχανισμό εύρεσης πελατών. Στη διαδικασία αυτή, όπως και σε όλο το «ταξίδι» ικανοποίησης ενός πελάτη, η εταιρεία είναι παρούσα προσφέροντας στον ανεξάρτητο σημαντική βοήθεια, ανάλογα πάντα με το μοντέλο συνεργασίας που έχει επιλέξει και το κεφάλαιο που διαθέτει. Εάν κάποιος επιλέξει να εργαστεί, για παράδειγμα, ως «premium» συνεργάτης, εκτός από εκπαίδευση και υποστήριξη (που λαμβάνουν όλοι οι συνεργαζόμενοι πράκτορες) λαμβάνει τις δικές του προσωπικές επαγγελματικές σελίδες στα social media, καθώς και τη δική του ιστοσελίδα, εργαλεία που μπορούν να τον βοηθήσουν σημαντικά να ενισχύσει τη δουλειά του.

Ελευθερία αλλά και υποστήριξη
Ένας τουριστικός πράκτορας της TicketSeller είναι ανεξάρτητος, αλλά δεν είναι «μόνος», κι αυτό είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα αυτής της υπηρεσίας. Κάθε επαγγελματίας έχει την απόλυτη ελευθερία για το πώς θα εργαστεί. Ο ίδιος αποφασίζει το χρόνο που θα αφιερώσει και το χώρο από τον οποίο θα εργαστεί, χωρίς πίεση, χωρίς εργοδότη. Έχει τη δύναμη να καθορίσει τη δουλειά του, έχει όμως και την υποστήριξη εκεί που χρειάζεται. Αυτό σημαίνει ότι ένα αξιόπιστο ταξιδιωτικό πρακτορείο είναι πάντα στο πλευρό του, προσφέροντας (ανεξαρτήτως μοντέλου συνεργασίας) όλη την πληροφόρηση και τα εργαλεία που χρειάζεται –από προμηθευτές έως αναφορές για τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών– για να πετύχει.


Πηγή: startupper.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...