Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TicketSeller: Ευκαιρία για μια νέα καριέρα ως ανεξάρτητος ταξιδιωτικός πράκτορας!


Η TicketSeller, μια νέα Startup στον τουρισμό, δίνει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να εργαστεί ως ανεξάρτητος ταξιδιωτικός πράκτορας, με απόλυτη ευελιξία και όρους τους οποίους αποφασίζει αποκλειστικά ο ίδιος.

Όταν το 2020 η πανδημία έκανε την εμφάνισή της δειλά-δειλά στη χώρα μας, κανείς δεν φανταζόταν την έκταση που θα έπαιρνε και τις συνέπειες που θα είχε ειδικά στη βιομηχανία του τουρισμού. Κανείς δεν υπολόγιζε ότι ύστερα από έναν χρόνο, η λεγόμενη «κανονικότητα» δεν θα είχε επανέλθει ακόμα, ότι εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο και τη χώρα μας θα ήταν άνεργοι και ότι ολόκληρος ο κλάδος θα έψαχνε τα επόμενα βήματά του για να ανασυνταχθεί μέχρι και σήμερα. Όμως όλα αυτά συνέβησαν και πλέον όλοι οι επιχειρηματίες και εργαζόμενοι του τομέα καλούνται να κοιτάξουν το μέλλον, λαμβάνοντας αποφάσεις και δρώντας με βάση τα νέα δεδομένα.

Αυτό ακριβώς επιλέγει να κάνει, και μάλιστα με έναν καινοτόμο τρόπο, η TicketSeller, η ταξιδιωτική πλατφόρμα του Γιάννη Μηλάτου και της Έλενας Γιώτη, στην οποία μπορεί κάθε επισκέπτης να οργανώσει τα ταξίδια του κάνοντας κράτηση από αεροπορικά/ακτοπλοϊκά και ξενοδοχείο έως μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο/λιμάνι. Η εταιρεία, η οποία μέσα στη δύσκολη περίοδο της πανδημίας βραβεύτηκε ως το καλύτερο αναδυόμενο online ταξιδιωτικό πρακτορείο για την Ελλάδα από το International Acquisition Business Execellence του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει δημιουργήσει μια πρωτοπόρο υπηρεσία που απευθύνεται σε όσους αγαπούν να οργανώνουν ταξίδια και θέλουν ταυτόχρονα να αυξήσουν το εισόδημά τους. Η υπηρεσία αυτή δίνει την ευκαιρία σε όσους επιθυμούν να εργαστούν ως ανεξάρτητοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, ανοίγοντάς τους το δρόμο προς μια νέα καριέρα, και παράλληλα εξυπηρετεί τους ταξιδιώτες, που ειδικά την εποχή αυτή αναζητούν πιο προσωποποιημένα ταξιδιωτικά πακέτα.

Μια δουλειά για όποιον αγαπάει τα ταξίδια (και την οργάνωση)
Όπως εξηγεί η ομάδα της TicketSeller, η ενασχόληση αυτή δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις, παρά μόνο αγάπη για το ταξίδι και όρεξη για δουλειά. Φυσικά, μπορεί να γίνει ιδανική επιλογή για αυτούς που ασχολούνται ήδη με τον τουρισμό και τα ταξίδια, για αυτούς που έχουν σχετικές σπουδές ή για εκείνους που διατηρούν δημοφιλείς λογαριασμούς στα social media και το YouTube. Εξίσου καλή επιλογή είναι όμως και για τους ερασιτέχνες, αυτούς που πάντα αναλαμβάνουν να κλείσουν εισιτήρια για τους φίλους και την οικογένειά τους και έχουν μάθει να αναζητούν τις καλύτερες και πιο συμφέρουσες λύσεις για αυτούς. Είναι σίγουρα κατάλληλη πρόταση, λοιπόν, για όποιον επιθυμεί μια ευέλικτη εργασία που μπορεί να αποφέρει σταθερή ροή εισοδήματος βάσει απόδοσης.

Ως απόδοση λογίζεται φυσικά ο αριθμός των κρατήσεων που κάνει ένας τουριστικός πράκτορας αλλά και η ικανοποίηση των πελατών του. Αυτοί οι παράγοντες είναι που καθορίζουν το εισόδημά του αλλά και την εξέλιξή του ως επαγγελματία, από όποιο επίπεδο κι αν ξεκινάει. Όπως είπαμε, δεν έχει σημασία αν κάποιος είναι ερασιτέχνης ή αρχάριος, καθώς μπορεί πολύ απλά να ξεκινήσει από την οικογένεια και τους φίλους του, κλείνοντάς τους ξενοδοχεία, ακτοπλοϊκά ή αεροπορικά εισιτήρια, ή ακόμα και εισιτήρια για θέατρα, μουσεία και άλλους χώρους πολιτισμού καθώς και δραστηριότητες και εκδρομές. Αν τους ικανοποιήσει με τη δουλειά του, το πιθανότερο είναι ότι αυτοί θα τον συστήσουν και σε άλλους και ο «κύκλος» θα αρχίσει να ανοίγει, με το όφελος να γυρνάει στον ανεξάρτητο πράκτορα.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι για την αύξηση των πελατών του, κάθε ανεξάρτητος ταξιδιωτικός πράκτορας της TicketSeller μπορεί να αξιοποιήσει το διαδίκτυο αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, «χτίζοντας» ένα μεγαλύτερο κοινό αλλά και έναν μηχανισμό εύρεσης πελατών. Στη διαδικασία αυτή, όπως και σε όλο το «ταξίδι» ικανοποίησης ενός πελάτη, η εταιρεία είναι παρούσα προσφέροντας στον ανεξάρτητο σημαντική βοήθεια, ανάλογα πάντα με το μοντέλο συνεργασίας που έχει επιλέξει και το κεφάλαιο που διαθέτει. Εάν κάποιος επιλέξει να εργαστεί, για παράδειγμα, ως «premium» συνεργάτης, εκτός από εκπαίδευση και υποστήριξη (που λαμβάνουν όλοι οι συνεργαζόμενοι πράκτορες) λαμβάνει τις δικές του προσωπικές επαγγελματικές σελίδες στα social media, καθώς και τη δική του ιστοσελίδα, εργαλεία που μπορούν να τον βοηθήσουν σημαντικά να ενισχύσει τη δουλειά του.

Ελευθερία αλλά και υποστήριξη
Ένας τουριστικός πράκτορας της TicketSeller είναι ανεξάρτητος, αλλά δεν είναι «μόνος», κι αυτό είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα αυτής της υπηρεσίας. Κάθε επαγγελματίας έχει την απόλυτη ελευθερία για το πώς θα εργαστεί. Ο ίδιος αποφασίζει το χρόνο που θα αφιερώσει και το χώρο από τον οποίο θα εργαστεί, χωρίς πίεση, χωρίς εργοδότη. Έχει τη δύναμη να καθορίσει τη δουλειά του, έχει όμως και την υποστήριξη εκεί που χρειάζεται. Αυτό σημαίνει ότι ένα αξιόπιστο ταξιδιωτικό πρακτορείο είναι πάντα στο πλευρό του, προσφέροντας (ανεξαρτήτως μοντέλου συνεργασίας) όλη την πληροφόρηση και τα εργαλεία που χρειάζεται –από προμηθευτές έως αναφορές για τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών– για να πετύχει.


Πηγή: startupper.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Παραδοσιακό γλέντι στο Αμαριανό

ο Πολιτιστικός και Εξωραϊστικός Σύλλογος Αμαριανού Πεδιάδος, σας προσκαλεί στην όμορφη και γραφική πλατεία του χωριού, την Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011 και ώρα 21.30 μ.μ. Ελάτε να περάσουμε όλοι μαζί μια γνήσια κρητική βραδιά με παραδοσιακά φαγητά ψημένα στους ξυλόφουρνους του χωριού.  Με αφορμή το πανηγύρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, θα γιορτάσουμε στο χωριό μας, ανάβοντας τους Ξυλόφουρνους όλου του χωριού, για να φτιάξουν οι νοικοκυρές μας τα παραδοσιακά φαγητά και το φημισμένο εφτάζυμο ψωμί μας. Την ίδια ώρα οι νεαροί θα βρίσκονται στην πλατεία, για να στρώσουν την γραφική πλατεία, καθώς και την σκηνή πάνω στην παραδοσιακή στέρνα, όπου θα φιλοξενήσει το συγκρότημα του Κώστα Σαριδάκη. 

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π