Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οκτώ λόγοι που στέλνετε δεκάδες βιογραφικά χωρίς να παίρνετε απάντηση

Κυκλοφορούν στο διαδίκτυο εκατοντάδες άρθρα σχετικά με το πώς να τα πάτε τέλεια σε μία συνέντευξη εργασίας, να αφήσετε τον πιθανό εργοδότη σας με το στόμα ανοιχτό και φυσικά να πάρετε τη θέση.

Αλλά τι γίνεται όταν παρά την τεράστια προσπάθεια που κάνετε, κανείς δεν σας τηλεφωνεί ούτε σας στέλνει κάποιο email για να σας καλέσει σε συνέντευξη; Και επίσης όταν δεν μπορείτε να καταλάβετε το λόγο που συμβαίνει αυτό;

Παρακάτω θα βρείτε 8 λόγους για τους οποίους δεν τραβάτε την προσοχή των υπεύθυνων προσλήψεων - και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό.

1. Το βιογραφικό σας σημείωμα είναι βαρετό
Το έχετε ακούσει εκατομμύρια φορές αυτό, αλλά είναι η αλήθεια. Αν απευθύνεστε σε μια πολύ μεγάλη εταιρεία – σκεφτείτε για παράδειγμα τη Google, η οποία λαμβάνει 2 εκατομμύρια αιτήσεις το χρόνο – σημαίνει πως εισέρχεστε σε ένα πεδίο ισχυρού ανταγωνισμού, οπότε το βιογραφικό σας πρέπει να ξεχωρίζει.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει να χρησιμοποιήσετε περίτεχνες γραμματοσειρές ή πράσινο χαρτί. Μια απλή κίνηση που όμως κάνει τεράστια διαφορά είναι να αλλάξετε τις περιγραφές σας σχετικά με τις προηγούμενες θέσεις σας. Δηλαδή εκεί που θα αναφέρατε προηγουμένως "Υπεύθυνος για την αναδιάρθρωση του κειμένου στον κατάλογο του πρωινού" και θα δίνατε έμφαση στο τι έπρεπε να κάνετε, γράψτε "Ανανέωση καταλόγου πρωινού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 80%". Μπουμ! Το βιογραφικό σας είναι κατά 80% καλύτερο και πιο εντυπωσιακό.

2. Η συνοδευτική σας επιστολή περιέχει γενικότητες
Αν έχετε μια συνοδευτική επιστολή βάσει του ίδιου προτύπου και τη στέλνετε σε δεκάδες πιθανούς εργοδότες σας – και το μόνο που αλλάζετε είναι το όνομα που ακολουθεί τη λέξη Αγαπητέ / Αγαπητή – αυτό είναι πρόβλημα. Το άτομο που θα το διαβάσει, θα είναι σε να πει πως πρόκειται για μια πολύ γενική επιστολή και έτσι δεν θα του δώσει ιδιαίτερη σημασία.

Στην πραγματικότητα, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να συντάσσετε ξεχωριστή επιστολή για κάθε εταιρεία και σε κάθε επιστολή να διαφαίνεται ο λόγος για τον οποίο κάνετε αίτηση για τη συγκεκριμένη θέση εργασίας και γιατί θα σας ενθουσίαζε να εργαστείτε σ' αυτή.

3. Έρχεστε σε επαφή με το λάθος άτομο
Αυτός συνήθως είναι λάθος που κάνουν οι νέοι κι άπειροι και είναι πολύ πιο συχνό από ό,τι πιστεύετε. Να ελέγχετε διπλά και τριπλά τον αποδέκτη του βιογραφικού και της συνοδευτικής επιστολής σας. Αν δεν είστε σίγουροι σε ποιο πρόσωπο πρέπει να στείλετε, τότε έχετε δύο επιλογές.

Α) Αναζητήστε μέσω του LinkedIn το άτομο που κατά πάσα πιθανότητα είναι ο υπεύθυνος προσλήψεων της εταιρείας. Αυτό το άτομο θα μπορούσε να είναι κάποιος από το τμήμα στο οποίο θέλετε να υποβάλλετε το βιογραφικό σας ή να είναι ο recruiter της εταιρείας.

Β) Επικοινωνήστε με το Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και ρωτήστε σε ποιον πρέπει να υποβάλλετε τα χαρτιά σας. Είναι τόσο εύκολο όσο το να στείλετε ένα μήνυμα μέσω του LinkedIn που θα λέει: «Κάνω αίτηση για τη θέση του Marketing Manager και είμαι ενθουσιασμένος –η για την ευκαιρία. Θα ήθελα να ελέγξω αν υποβάλλω τα χαρτιά μου στο σωστό παραλήπτη. Θα μπορούσατε να μου πείτε τη διεύθυνση email για τον Υπεύθυνο Προσλήψεων; Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.»

4. Δεν παρουσιάζετε μια καλή ιστορία
Ο πιο κατάλληλος τρόπος να τραβήξετε την προσοχή κάποιου είναι με το να πείτε μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Ο ανθρώπινος νους θυμάται ευκολότερα λεπτομέρειες από μια ζωντανή ιστορία παρά από βαρετά γεγονότα.

5. Πλατειάζετε άσκοπα
Κανείς δεν έχει το χρόνο να προσπαθήσει να καταλάβει τι θέλετε να πείτε και ιδιαίτερα υπεύθυνοι προσλήψεων που δέχονται συνέχεια εκατοντάδες αιτήσεις. Πιέστε τον εαυτό σας και περικόψτε τη συνοδευτική επιστολή σας κρατώντας μόνο μία σελίδα. Και να θυμάστε πως μπορείτε να κόψετε οτιδήποτε δεν σχετίζεται με τη συγκεκριμένη θέση.

6. Έχετε λιγότερα από τα ζητούμενα προσόντα
Αν χρησιμοποιείτε φράσεις όπως "Θα ήταν μεγάλη τιμή για μένα αυτή η θέση" ή "Παρόλο που δεν έχω την απαιτούμενη εμπειρία", θα φανείτε εντελώς άπειροι και χωρίς ιδιαίτερα προσόντα. Να χρησιμοποιείτε πιο ουδέτερο ύφος και ταυτόχρονα να δείχνετε τον ενθουσιασμό σας για τη θέση.

7. Έχετε περισσότερα από τα απαιτούμενα προσόντα
Το να στέκεστε μπροστά από τον Υπεύθυνο Προσλήψεων - όταν ξεκάθαρα έχετε περισσότερα προσόντα από όσα χρειάζονται - αυτό απαιτεί να το κάνετε με φινέτσα. Είτε είστε εκπαιδευόμενος είτε αλλάζετε καριέρα σημασία έχει να θέσετε το ζήτημα ευθύς εξαρχής. Αναφέρετέ το στη συνοδευτική επιστολή σας, γνωστοποιώντας τους λόγους για τους οποίους θέλετε να προβείτε σε αλλαγή καριέρας ή γιατί επιθυμείτε να πάρετε τη θέση.

Να παραμένετε θετικοί και ενθουσιώδεις και να υπογραμμίζετε με όλους τους τρόπους το πώς η εμπειρία σας θα ωφελήσει την εταιρεία. Να δώσετε έμφαση στο γιατί θέλετε να δουλέψετε στη συγκεκριμένη εταιρεία.

8. Ακούγεστε απελπισμένοι
Το έχει αποδείξει η επιστήμη. Πάντα θέλουμε αυτά που δεν μπορούμε να έχουμε. Ενοχλητικό, αλλά αληθινό. Για το λόγο αυτό όταν δείχνετε ότι έχετε μεγάλη ζήτηση – ή αν ήδη έχετε μια πολύ καλή δουλειά – οι εργοδότες δείχνουν πιο πρόθυμοι να σας προσλάβουν . Όταν ακούγεστε απελπισμένοι πάλι, όχι και τόσο.
Ακόμη και αν έχετε απελπιστεί, δώστε τον καλύτερό σας εαυτό για να πείσετε την εταιρεία και να κρατάτε έναν τόνο αυτοπεποίθησης.

Μπορεί όλα αυτά να δείχνουν ότι χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να αποκτήσει κανείς τη δουλειά που θέλει, αλλά η αλήθεια είναι πως αξίζει τον κόπο να προσπαθήσει.

Πηγή: semifind.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ