Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"40 χρόνια έφοιβος"

Συναυλία –Αφιέρωμα στον Βασίλη Παπακωνσταντίνου τον Ιούνιο στο Ηράκλειο με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων στη μουσική σκηνή της χώρας, θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου στο Παγκρήτιο Στάδιο σε μια και μοναδική συναυλία για την Κρήτη.

Μια μεγάλη γιορτή απροσδιόριστης διάρκειας που θα συνοψίσει τις σημαντικότερες στιγμές μιας μουσικής πορείας που ελάχιστοι έχουν καταφέρει. Μια σαραντάχρονη διαδρομή γεμάτη σημαντικές στιγμές, χιλιάδες πωλήσεις δίσκων, σπουδαίες συνεργασίες, άπειρες συναυλίες, πολλή συγκίνηση.

Η φωνή του μα και τα τραγούδια που ερμήνευσε ο Βασιλης με τον μοναδικό εκρηκτικό του τρόπο, με πάθος ένταση ακρίβεια και λυρικότητα,μα και με εκπληκτική ευαισθησία, εκτός του ότι σημάδεψαν τόσο διαφορετικές γενιές ακροατών, συνδέθηκαν κατ΄ ευθείαν με τις αισθήσεις μας, τις πνευματικές μεταπλάσεις μας, τις νοσταλγίες μας, με τα γεγονότα του παρελθόντος μα και του καιρού μας. Κυρίως όμως συνδέθηκε με τα χρόνια της αθωότητας, της αγνότητας, και με τα μεγάλα παιδικά όνειρα μας. Ο Βασίλης, ο αιώνιος έφηβος… Η συναυλία στο Παγκρήτιο Στάδιο θα έχει έντονο συγκινησιακό χαρακτήρα, με προβολή σπάνιου οπτικού υλικού από την σαραντάχρονη πορεία του Βασίλη.

Σα να μην είχαμε ποτέ μεγαλώσει, θα θυμηθούμε και θα νοσταλγήσουμε όλα αυτά που θελήσαμε μα μετά τα ξεχάσαμε μέσα από τις πραγματικές ιστορίες και τις τρυφερές διηγήσεις των τραγουδιών που έγραψαν για τον Βασίλη οι σπουδαιότεροι συνθέτες, ποιητές, και στιχουργοί που γέννησε αυτός ο τόπος.

Ως κληρονόμοι τους θα ταξιδέψουμε στο χρόνο. Από τον Μίκη Θεοδωράκη στον Μάνο Λοίζο. Από εκεί στον Θάνο Μικρούτσικο και τον Γιώργο Τσαγκάρη μα και στα νέα παιδιά που έγραψαν για τον δίσκο «Αφετηρία». Θα νιώσουμε την αθωότητα μας μέσα από την μελοποιημένη ποίηση του Λειβαδίτη και του Καρυωτάκη. Του Καββαδία μα και του Τριπολίτη. Του Αλκη Αλκαίου και του Οδυσσεα Ιωάννου. Του Νικόλα Άσιμου μα και του Σταμάτη Μεσημέρι. Τραγούδια που σαν τα παραμύθια δεν έχουν καμία ηλικία καμία προσωρινότητα. Αντίθετα είναι γέφυρες μεταξύ διαφορετικών γενεών. Από τα τραγούδια της «εξορίας» του Θεοδωράκη στο «φοβάμαι». Από το «Κι αν είμαι Ροκ»του Λοίζου στα «έφηβα γεράκια» του Μικρούτσικου. Από το «Φυσάει» του Λειβαδίτη στο «Ποντίκι και τον Αετό» του Ιωάννου.

Τραγούδια που επανέρχονται διαχρονικά, κυκλικά με δραματική επικαιρότητα, και φορτωμένα μνήμες που χαράχτηκαν μέσα στον καθένα μας. Αυτή η συνέπεια και η ειλικρίνεια είναι που χάρισαν στον Βασίλη αυτή τη σημαντική πορεία, επιλέγοντας πάντα να είναι αιχμηρός στον λόγο του και πολιτικά τοποθετημένος, οδήγησαν στη φετινή γιορτή των σαράντα χρόνων στο τραγούδι.


Στέφανος Δημητρίου στα drums
Γιάννης Αυγέρης- κιθάρα - πνευστά - φωνητικά
Meri Brozi- βιολί- φωνητικά
Φρόσω Στυλιανού - τραγούδι / φωνητικά
Αντρέας Αποστόλου- πιάνο
Βαγγέλης Πατεράκης- μπάσο
Γιάννης Δίπλας - σκηνοθεσία φωτισμών
Μίμης Βασιλείου-φωτισμός-ροή βίντεο-συγχρονισμός
Αλέκος Μπίτος – επιμέλεια ήχου
Λισιέν Κλίμης –τεχνικός σκηνής

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ Βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης και μπαρ Ενωδία.
ONLINE ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ticketservices.gr http://www.ticketservices.gr/el/events/?eventid=742 τηλ. 210 72345677

Τιμή προπώλησης 10 ευρώ.
Ταμεία σταδίου 13 ευρώ.
Παιδιά κάτω των 12 ετών που θα συνοδεύονται καθώς και ΑμΕΑ δεν θα πληρώσουν είσοδο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...