Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"40 χρόνια έφοιβος"

Συναυλία –Αφιέρωμα στον Βασίλη Παπακωνσταντίνου τον Ιούνιο στο Ηράκλειο με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων στη μουσική σκηνή της χώρας, θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου στο Παγκρήτιο Στάδιο σε μια και μοναδική συναυλία για την Κρήτη.

Μια μεγάλη γιορτή απροσδιόριστης διάρκειας που θα συνοψίσει τις σημαντικότερες στιγμές μιας μουσικής πορείας που ελάχιστοι έχουν καταφέρει. Μια σαραντάχρονη διαδρομή γεμάτη σημαντικές στιγμές, χιλιάδες πωλήσεις δίσκων, σπουδαίες συνεργασίες, άπειρες συναυλίες, πολλή συγκίνηση.

Η φωνή του μα και τα τραγούδια που ερμήνευσε ο Βασιλης με τον μοναδικό εκρηκτικό του τρόπο, με πάθος ένταση ακρίβεια και λυρικότητα,μα και με εκπληκτική ευαισθησία, εκτός του ότι σημάδεψαν τόσο διαφορετικές γενιές ακροατών, συνδέθηκαν κατ΄ ευθείαν με τις αισθήσεις μας, τις πνευματικές μεταπλάσεις μας, τις νοσταλγίες μας, με τα γεγονότα του παρελθόντος μα και του καιρού μας. Κυρίως όμως συνδέθηκε με τα χρόνια της αθωότητας, της αγνότητας, και με τα μεγάλα παιδικά όνειρα μας. Ο Βασίλης, ο αιώνιος έφηβος… Η συναυλία στο Παγκρήτιο Στάδιο θα έχει έντονο συγκινησιακό χαρακτήρα, με προβολή σπάνιου οπτικού υλικού από την σαραντάχρονη πορεία του Βασίλη.

Σα να μην είχαμε ποτέ μεγαλώσει, θα θυμηθούμε και θα νοσταλγήσουμε όλα αυτά που θελήσαμε μα μετά τα ξεχάσαμε μέσα από τις πραγματικές ιστορίες και τις τρυφερές διηγήσεις των τραγουδιών που έγραψαν για τον Βασίλη οι σπουδαιότεροι συνθέτες, ποιητές, και στιχουργοί που γέννησε αυτός ο τόπος.

Ως κληρονόμοι τους θα ταξιδέψουμε στο χρόνο. Από τον Μίκη Θεοδωράκη στον Μάνο Λοίζο. Από εκεί στον Θάνο Μικρούτσικο και τον Γιώργο Τσαγκάρη μα και στα νέα παιδιά που έγραψαν για τον δίσκο «Αφετηρία». Θα νιώσουμε την αθωότητα μας μέσα από την μελοποιημένη ποίηση του Λειβαδίτη και του Καρυωτάκη. Του Καββαδία μα και του Τριπολίτη. Του Αλκη Αλκαίου και του Οδυσσεα Ιωάννου. Του Νικόλα Άσιμου μα και του Σταμάτη Μεσημέρι. Τραγούδια που σαν τα παραμύθια δεν έχουν καμία ηλικία καμία προσωρινότητα. Αντίθετα είναι γέφυρες μεταξύ διαφορετικών γενεών. Από τα τραγούδια της «εξορίας» του Θεοδωράκη στο «φοβάμαι». Από το «Κι αν είμαι Ροκ»του Λοίζου στα «έφηβα γεράκια» του Μικρούτσικου. Από το «Φυσάει» του Λειβαδίτη στο «Ποντίκι και τον Αετό» του Ιωάννου.

Τραγούδια που επανέρχονται διαχρονικά, κυκλικά με δραματική επικαιρότητα, και φορτωμένα μνήμες που χαράχτηκαν μέσα στον καθένα μας. Αυτή η συνέπεια και η ειλικρίνεια είναι που χάρισαν στον Βασίλη αυτή τη σημαντική πορεία, επιλέγοντας πάντα να είναι αιχμηρός στον λόγο του και πολιτικά τοποθετημένος, οδήγησαν στη φετινή γιορτή των σαράντα χρόνων στο τραγούδι.


Στέφανος Δημητρίου στα drums
Γιάννης Αυγέρης- κιθάρα - πνευστά - φωνητικά
Meri Brozi- βιολί- φωνητικά
Φρόσω Στυλιανού - τραγούδι / φωνητικά
Αντρέας Αποστόλου- πιάνο
Βαγγέλης Πατεράκης- μπάσο
Γιάννης Δίπλας - σκηνοθεσία φωτισμών
Μίμης Βασιλείου-φωτισμός-ροή βίντεο-συγχρονισμός
Αλέκος Μπίτος – επιμέλεια ήχου
Λισιέν Κλίμης –τεχνικός σκηνής

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ Βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης και μπαρ Ενωδία.
ONLINE ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ticketservices.gr http://www.ticketservices.gr/el/events/?eventid=742 τηλ. 210 72345677

Τιμή προπώλησης 10 ευρώ.
Ταμεία σταδίου 13 ευρώ.
Παιδιά κάτω των 12 ετών που θα συνοδεύονται καθώς και ΑμΕΑ δεν θα πληρώσουν είσοδο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...