Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Νέρωνες... των ΜΜΕ κάνουν δημόσιες σχέσεις...

Ματίνα Παπαχριστούδη
 
"Στο Mega, που στήριξε τρία χρόνια τώρα την ενημέρωσή του στο δίπτυχο «μαζί τα φάγαμε - πρέπει να το πληρώσετε» με τα μνημόνια, βάζουν τους απλήρωτους σταρ των τηλεοπτικών τους σειρών να διαφημίσουν την καμπάνια ελεημοσύνης «Νοιάζομαι - μοιράζομαι» " ...

Το τέλος του 2012 βρίσκει τον χώρο των μεγάλων ΜΜΕ σε καμένη γη. Τα media έφθασαν στο ναδίρ της αναξιοπιστίας τους και τα ίδια βρίσκονται ένα βήμα πριν από...

το χείλος του οικονομικού γκρεμού. Με τους πολίτες να ψηφίζουν πως δεν εμπιστεύονται πρώτα από όλους τους θεσμούς, τα Μέσα και τους δημοσιογράφους, οι επιχειρήσεις media ολοκληρώνουν σε λίγες μέρες το τρίτο κύμα περικοπών, απολύσεων και μειώσεων μισθών.
Αλυσοδεμένα σταθερά στον πολιτικό μηχανισμό της προπαγάνδας για την επιβολή της μνημονιακής πολιτικής που οδηγεί σε εξαθλίωση την ελληνική κοινωνία, περιμένουν, όπως ο σκύλος το αφεντικό του, το μερίδιο στην αναδιανομή της διαπλεκόμενης οικονομικής και πολιτικής εξουσίας. Κι αυτή ακριβώς την κοινωνική εξαθλίωση, την οποία βοήθησαν να γιγαντωθεί, τη μετατρέπουν στο «καλό» χαρτί τους στο παίγνιο επίδειξης του... κοινωνικού τους ρόλου.


Τα κορυφαία ραδιοτηλεοπτικά Μέσα και οι μεγάλες εφημερίδες, που δυο χρόνια τώρα ολημερίς και οληνυχτίς πασχίζουν να πείσουν για την αναγκαιότητα των σκληρών μνημονιακών μέτρων, των απολύσεων στο Δημόσιο, του ξεπουλήματος των δημόσιων οργανισμών, της «σωτηρίας της χώρας» με την παράδοσή της στους ξένους δανειστές, διαλαλούν τις εορταστικές καμπάνιες φιλανθρωπίας, στήριξης και ελεημοσύνης. Καλώντας τον εξαθλιωμένο πολίτη να συνεισφέρει και κάτι ακόμη από το υστέρημά του για τους πεινασμένους της χώρας. Αρκεί να μην ξεσηκωθούν οι άθλιοι και εξαθλιωμένοι να απαιτήσουν και να διαδηλώσουν.
Στο Mega, που στήριξε τρία χρόνια τώρα την ενημέρωσή του στο δίπτυχο «μαζί τα φάγαμε - πρέπει να το πληρώσετε» με τα μνημόνια, βάζουν τους απλήρωτους σταρ των τηλεοπτικών τους σειρών να διαφημίσουν την καμπάνια ελεημοσύνης «Νοιάζομαι - μοιράζομαι».
Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού και στις εκπομπές, καλούν τους άνεργους και απλήρωτους εργαζόμενους των ελληνικών επιχειρήσεων που καταστράφηκαν από την προωθούμενη πολιτική να καταθέσουν τη φιλανθρωπία τους στην πλατεία Συντάγματος. Η μέγιστη υποκρισία είναι ότι δεκάδες από τους ηθοποιούς και δημιουργούς που έχουν απλήρωτους οι θυγατρικές εταιρείες των εκδοτών - μετόχων του καναλιού ζουν πλέον από τα συσσίτια του Δήμου Αθηναίων. Ή παίρνουν τα φάρμακά τους από τους Γιατρούς του Κόσμου!
Στον ΣΚΑΪ ο σχολιαστής Μπάμπης Παπαδημητρίου και ο διευθυντής Άρης Πορτοσάλτε έκαναν ό,τι μπορούσαν για την υποταγή της κοινωνίας, βοήθησαν στην αύξηση της ανεργίας και της φτώχειας, φωνάζοντας για το δίκαιο των αγορών και υπέρ της αναγκαιότητας των μέτρων των δανειστών. Ο σταθμός διαλαλεί
σήμερα τον απολογισμό της φιλανθρωπικής καμπάνιας του «Όλοι μαζί μπορούμε» για να αποδείξει τη δύναμη επιρροής του στο κοινό. Ο ΣΚΑΪ θέλει το μυαλό σου, όπως εύστοχα διαφημίζει το σλόγκαν της καμπάνιας. Και την ίδια ώρα ο σταθμός ολοκληρώνει την αναδιοργάνωση της εταιρείας με τον νέο κύκλο περικοπών απολύοντας 15 τεχνικούς και την επιβολή εθελούσιων αποχωρήσεων σε δεκάδες παλαιούς εργαζόμενους, ενώ θα μειώσει ακόμη περισσότερο το ύψος των μισθών σε όσους απομείνουν στο Νέο Φάληρο.
Την τακτική της ελεημοσύνης στην πτωχευμένη Ελλάδα ακολουθούν με τις εμπορικές προσφορές τους και οι μεγάλες εφημερίδες με πιο χαρακτηριστική περίπτωση το «Έθνος». Στα πρωτοσέλιδα κυριαρχεί η προπαγάνδα των μνημονιακών μέτρων και της κοινωνικής - οικονομικής αποσύνθεσης της χώρας και στους τίτλους των εφημερίδων διαφημίζονται τα κουπόνια ελεημοσύνης με έκπτωση 15 και 20 ευρώ στα σούπερ μάρκετ, τα καύσιμα.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...