Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Νέρωνες... των ΜΜΕ κάνουν δημόσιες σχέσεις...

Ματίνα Παπαχριστούδη
 
"Στο Mega, που στήριξε τρία χρόνια τώρα την ενημέρωσή του στο δίπτυχο «μαζί τα φάγαμε - πρέπει να το πληρώσετε» με τα μνημόνια, βάζουν τους απλήρωτους σταρ των τηλεοπτικών τους σειρών να διαφημίσουν την καμπάνια ελεημοσύνης «Νοιάζομαι - μοιράζομαι» " ...

Το τέλος του 2012 βρίσκει τον χώρο των μεγάλων ΜΜΕ σε καμένη γη. Τα media έφθασαν στο ναδίρ της αναξιοπιστίας τους και τα ίδια βρίσκονται ένα βήμα πριν από...

το χείλος του οικονομικού γκρεμού. Με τους πολίτες να ψηφίζουν πως δεν εμπιστεύονται πρώτα από όλους τους θεσμούς, τα Μέσα και τους δημοσιογράφους, οι επιχειρήσεις media ολοκληρώνουν σε λίγες μέρες το τρίτο κύμα περικοπών, απολύσεων και μειώσεων μισθών.
Αλυσοδεμένα σταθερά στον πολιτικό μηχανισμό της προπαγάνδας για την επιβολή της μνημονιακής πολιτικής που οδηγεί σε εξαθλίωση την ελληνική κοινωνία, περιμένουν, όπως ο σκύλος το αφεντικό του, το μερίδιο στην αναδιανομή της διαπλεκόμενης οικονομικής και πολιτικής εξουσίας. Κι αυτή ακριβώς την κοινωνική εξαθλίωση, την οποία βοήθησαν να γιγαντωθεί, τη μετατρέπουν στο «καλό» χαρτί τους στο παίγνιο επίδειξης του... κοινωνικού τους ρόλου.


Τα κορυφαία ραδιοτηλεοπτικά Μέσα και οι μεγάλες εφημερίδες, που δυο χρόνια τώρα ολημερίς και οληνυχτίς πασχίζουν να πείσουν για την αναγκαιότητα των σκληρών μνημονιακών μέτρων, των απολύσεων στο Δημόσιο, του ξεπουλήματος των δημόσιων οργανισμών, της «σωτηρίας της χώρας» με την παράδοσή της στους ξένους δανειστές, διαλαλούν τις εορταστικές καμπάνιες φιλανθρωπίας, στήριξης και ελεημοσύνης. Καλώντας τον εξαθλιωμένο πολίτη να συνεισφέρει και κάτι ακόμη από το υστέρημά του για τους πεινασμένους της χώρας. Αρκεί να μην ξεσηκωθούν οι άθλιοι και εξαθλιωμένοι να απαιτήσουν και να διαδηλώσουν.
Στο Mega, που στήριξε τρία χρόνια τώρα την ενημέρωσή του στο δίπτυχο «μαζί τα φάγαμε - πρέπει να το πληρώσετε» με τα μνημόνια, βάζουν τους απλήρωτους σταρ των τηλεοπτικών τους σειρών να διαφημίσουν την καμπάνια ελεημοσύνης «Νοιάζομαι - μοιράζομαι».
Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού και στις εκπομπές, καλούν τους άνεργους και απλήρωτους εργαζόμενους των ελληνικών επιχειρήσεων που καταστράφηκαν από την προωθούμενη πολιτική να καταθέσουν τη φιλανθρωπία τους στην πλατεία Συντάγματος. Η μέγιστη υποκρισία είναι ότι δεκάδες από τους ηθοποιούς και δημιουργούς που έχουν απλήρωτους οι θυγατρικές εταιρείες των εκδοτών - μετόχων του καναλιού ζουν πλέον από τα συσσίτια του Δήμου Αθηναίων. Ή παίρνουν τα φάρμακά τους από τους Γιατρούς του Κόσμου!
Στον ΣΚΑΪ ο σχολιαστής Μπάμπης Παπαδημητρίου και ο διευθυντής Άρης Πορτοσάλτε έκαναν ό,τι μπορούσαν για την υποταγή της κοινωνίας, βοήθησαν στην αύξηση της ανεργίας και της φτώχειας, φωνάζοντας για το δίκαιο των αγορών και υπέρ της αναγκαιότητας των μέτρων των δανειστών. Ο σταθμός διαλαλεί
σήμερα τον απολογισμό της φιλανθρωπικής καμπάνιας του «Όλοι μαζί μπορούμε» για να αποδείξει τη δύναμη επιρροής του στο κοινό. Ο ΣΚΑΪ θέλει το μυαλό σου, όπως εύστοχα διαφημίζει το σλόγκαν της καμπάνιας. Και την ίδια ώρα ο σταθμός ολοκληρώνει την αναδιοργάνωση της εταιρείας με τον νέο κύκλο περικοπών απολύοντας 15 τεχνικούς και την επιβολή εθελούσιων αποχωρήσεων σε δεκάδες παλαιούς εργαζόμενους, ενώ θα μειώσει ακόμη περισσότερο το ύψος των μισθών σε όσους απομείνουν στο Νέο Φάληρο.
Την τακτική της ελεημοσύνης στην πτωχευμένη Ελλάδα ακολουθούν με τις εμπορικές προσφορές τους και οι μεγάλες εφημερίδες με πιο χαρακτηριστική περίπτωση το «Έθνος». Στα πρωτοσέλιδα κυριαρχεί η προπαγάνδα των μνημονιακών μέτρων και της κοινωνικής - οικονομικής αποσύνθεσης της χώρας και στους τίτλους των εφημερίδων διαφημίζονται τα κουπόνια ελεημοσύνης με έκπτωση 15 και 20 ευρώ στα σούπερ μάρκετ, τα καύσιμα.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...