"Στο Mega, που στήριξε τρία χρόνια τώρα την ενημέρωσή του στο δίπτυχο «μαζί τα φάγαμε - πρέπει να το πληρώσετε» με τα μνημόνια, βάζουν τους απλήρωτους σταρ των τηλεοπτικών τους σειρών να διαφημίσουν την καμπάνια ελεημοσύνης «Νοιάζομαι - μοιράζομαι» " ...
Το τέλος του 2012 βρίσκει τον χώρο των μεγάλων ΜΜΕ σε καμένη γη. Τα media έφθασαν στο ναδίρ της αναξιοπιστίας τους και τα ίδια βρίσκονται ένα βήμα πριν από...
το χείλος του οικονομικού γκρεμού. Με τους πολίτες να ψηφίζουν πως δεν εμπιστεύονται πρώτα από όλους τους θεσμούς, τα Μέσα και τους δημοσιογράφους, οι επιχειρήσεις media ολοκληρώνουν σε λίγες μέρες το τρίτο κύμα περικοπών, απολύσεων και μειώσεων μισθών.
Αλυσοδεμένα σταθερά στον πολιτικό μηχανισμό της προπαγάνδας για την επιβολή της μνημονιακής πολιτικής που οδηγεί σε εξαθλίωση την ελληνική κοινωνία, περιμένουν, όπως ο σκύλος το αφεντικό του, το μερίδιο στην αναδιανομή της διαπλεκόμενης οικονομικής και πολιτικής εξουσίας. Κι αυτή ακριβώς την κοινωνική εξαθλίωση, την οποία βοήθησαν να γιγαντωθεί, τη μετατρέπουν στο «καλό» χαρτί τους στο παίγνιο επίδειξης του... κοινωνικού τους ρόλου.
Το τέλος του 2012 βρίσκει τον χώρο των μεγάλων ΜΜΕ σε καμένη γη. Τα media έφθασαν στο ναδίρ της αναξιοπιστίας τους και τα ίδια βρίσκονται ένα βήμα πριν από...
το χείλος του οικονομικού γκρεμού. Με τους πολίτες να ψηφίζουν πως δεν εμπιστεύονται πρώτα από όλους τους θεσμούς, τα Μέσα και τους δημοσιογράφους, οι επιχειρήσεις media ολοκληρώνουν σε λίγες μέρες το τρίτο κύμα περικοπών, απολύσεων και μειώσεων μισθών.
Αλυσοδεμένα σταθερά στον πολιτικό μηχανισμό της προπαγάνδας για την επιβολή της μνημονιακής πολιτικής που οδηγεί σε εξαθλίωση την ελληνική κοινωνία, περιμένουν, όπως ο σκύλος το αφεντικό του, το μερίδιο στην αναδιανομή της διαπλεκόμενης οικονομικής και πολιτικής εξουσίας. Κι αυτή ακριβώς την κοινωνική εξαθλίωση, την οποία βοήθησαν να γιγαντωθεί, τη μετατρέπουν στο «καλό» χαρτί τους στο παίγνιο επίδειξης του... κοινωνικού τους ρόλου.
Τα κορυφαία ραδιοτηλεοπτικά Μέσα και οι μεγάλες εφημερίδες, που δυο χρόνια τώρα ολημερίς και οληνυχτίς πασχίζουν να πείσουν για την αναγκαιότητα των σκληρών μνημονιακών μέτρων, των απολύσεων στο Δημόσιο, του ξεπουλήματος των δημόσιων οργανισμών, της «σωτηρίας της χώρας» με την παράδοσή της στους ξένους δανειστές, διαλαλούν τις εορταστικές καμπάνιες φιλανθρωπίας, στήριξης και ελεημοσύνης. Καλώντας τον εξαθλιωμένο πολίτη να συνεισφέρει και κάτι ακόμη από το υστέρημά του για τους πεινασμένους της χώρας. Αρκεί να μην ξεσηκωθούν οι άθλιοι και εξαθλιωμένοι να απαιτήσουν και να διαδηλώσουν.
Στο Mega, που στήριξε τρία χρόνια τώρα την ενημέρωσή του στο δίπτυχο «μαζί τα φάγαμε - πρέπει να το πληρώσετε» με τα μνημόνια, βάζουν τους απλήρωτους σταρ των τηλεοπτικών τους σειρών να διαφημίσουν την καμπάνια ελεημοσύνης «Νοιάζομαι - μοιράζομαι».
Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού και στις εκπομπές, καλούν τους άνεργους και απλήρωτους εργαζόμενους των ελληνικών επιχειρήσεων που καταστράφηκαν από την προωθούμενη πολιτική να καταθέσουν τη φιλανθρωπία τους στην πλατεία Συντάγματος. Η μέγιστη υποκρισία είναι ότι δεκάδες από τους ηθοποιούς και δημιουργούς που έχουν απλήρωτους οι θυγατρικές εταιρείες των εκδοτών - μετόχων του καναλιού ζουν πλέον από τα συσσίτια του Δήμου Αθηναίων. Ή παίρνουν τα φάρμακά τους από τους Γιατρούς του Κόσμου!
Στον ΣΚΑΪ ο σχολιαστής Μπάμπης Παπαδημητρίου και ο διευθυντής Άρης Πορτοσάλτε έκαναν ό,τι μπορούσαν για την υποταγή της κοινωνίας, βοήθησαν στην αύξηση της ανεργίας και της φτώχειας, φωνάζοντας για το δίκαιο των αγορών και υπέρ της αναγκαιότητας των μέτρων των δανειστών. Ο σταθμός διαλαλεί
σήμερα τον απολογισμό της φιλανθρωπικής καμπάνιας του «Όλοι μαζί μπορούμε» για να αποδείξει τη δύναμη επιρροής του στο κοινό. Ο ΣΚΑΪ θέλει το μυαλό σου, όπως εύστοχα διαφημίζει το σλόγκαν της καμπάνιας. Και την ίδια ώρα ο σταθμός ολοκληρώνει την αναδιοργάνωση της εταιρείας με τον νέο κύκλο περικοπών απολύοντας 15 τεχνικούς και την επιβολή εθελούσιων αποχωρήσεων σε δεκάδες παλαιούς εργαζόμενους, ενώ θα μειώσει ακόμη περισσότερο το ύψος των μισθών σε όσους απομείνουν στο Νέο Φάληρο.
Την τακτική της ελεημοσύνης στην πτωχευμένη Ελλάδα ακολουθούν με τις εμπορικές προσφορές τους και οι μεγάλες εφημερίδες με πιο χαρακτηριστική περίπτωση το «Έθνος». Στα πρωτοσέλιδα κυριαρχεί η προπαγάνδα των μνημονιακών μέτρων και της κοινωνικής - οικονομικής αποσύνθεσης της χώρας και στους τίτλους των εφημερίδων διαφημίζονται τα κουπόνια ελεημοσύνης με έκπτωση 15 και 20 ευρώ στα σούπερ μάρκετ, τα καύσιμα.
Την τακτική της ελεημοσύνης στην πτωχευμένη Ελλάδα ακολουθούν με τις εμπορικές προσφορές τους και οι μεγάλες εφημερίδες με πιο χαρακτηριστική περίπτωση το «Έθνος». Στα πρωτοσέλιδα κυριαρχεί η προπαγάνδα των μνημονιακών μέτρων και της κοινωνικής - οικονομικής αποσύνθεσης της χώρας και στους τίτλους των εφημερίδων διαφημίζονται τα κουπόνια ελεημοσύνης με έκπτωση 15 και 20 ευρώ στα σούπερ μάρκετ, τα καύσιμα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου