Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαζικές παραιτήσεις στρατιωτικών για οικονομικούς λόγους


“Καταιγίδα” παραιτήσεων στις Ένοπλες Δυνάμεις.Σύμφωνα με τα μηνύματα που φθάνουν από μονάδες όλης της χώρας όλο και πεισσότερα στελέχη έχουν εκδηλώσει τη πρόθεση να υποβάλουν παραίτηση και πολλά ήδη έχουν παραιτηθεί.

Ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί είναι το κείμενο της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Ηπείρου,που υπογράφει ο ανθυπολοχαγός Βασίλης Γκαβαρδίνας

Από παντού καταφθάνουν μηνύματα ότι επίκειται μεγάλο πλήθος παραιτήσεων στις ένοπλες δυνάμεις από στελέχη κυρίως μικρόβαθμα που λόγω των περικοπών δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν στα έξοδα τους. Αλήθεια είναι δυνατόν δημόσιοι υπάλληλοι να παραιτούνται; Έχει ξανασυμβεί στην ιστορία του δημοσίου τομέα; Υπάρχει άλλος κλάδος υπαλλήλων, δημόσιων και ιδιωτικών, που εν μέσω κρίσης να επιλέγουν να εγκαταλείψουν την εργασία τους; Γιατί συμβαίνει λοιπόν αυτό;




Η απάντηση είναι πολύ απλή. Η φύση του λειτουργήματός μας απαιτεί αυξημένα έξοδα καθ’όλη τη διάρκεια του εργασιακού μας βίου. Το ενοίκιο, για παράδειγμα, είναι ένα κόστος που απορροφά το ¼ του μισθού μας. Μα θα πει κάποιος όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, όταν προσλαμβάνονται, τοποθετούνται πολλές φορές σε κάποια περιοχή μακριά από της οικογενειακή τους εστία. Φυσικά και συμβαίνει αυτό, αλλά όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν τη δυνατότητα , αν θέλουν , να επιλέξουν να μείνουν στην περιοχή αυτή για όλη τους τη ζωή άρα να προβούν στην αγορά μιας μόνιμης κατοικίας εκεί.

Επίσης όλοι όσοι τοποθετούνται σε δυσπρόσιτες ή παραμεθόριες περιοχές έχουν το δικαίωμα να συλλέγουν μόρια και με το πέρασμα κάποιον χρόνων να μετατεθούν στην περιοχή μόνιμης κατοικίας τους. Έτσι λοιπόν όσο χαμηλός και να είναι ο μισθός ενός πρωτοδιοριζόμενου υπαλλήλου , αυτός υπομένει τις δυσκολίες γιατί έχει την προοπτική σε 2 η 3 χρόνια να επιτύχει το στόχο του, δηλαδή τη μετάθεσή του στη περιοχή της προτίμησής του.

Ο στρατιωτικός όμως δεν έχει αυτή τη δυνατότητα. Είναι υποχρεωμένος να μετακινείται συνεχώς σε όλη την Ελλάδα, Άρα το ενοίκιο είναι ένα μόνιμο έξοδο που πραγματικά κατατρώει τον μισθό και στερεί πόρους από τον προϋπολογισμό της οικογένειας.

Και δεν είναι μόνο αυτό. Η υποχρεωτική ανεργία της συζύγου και η αδυναμία για δεύτερη εργασία( λόγω των απαγορευτικών νόμων αλλά και του ακανόνιστου ωραρίου εργασίας) στερεί τη δυνατότητα από τον συνάδελφο να συμπληρώσει το χαμένο εισόδημά του. Έτσι λοιπόν ο στρατιωτικός οδηγείται στην απόγνωση. Αν τα χρήματα που παίρνεις δεν σου φτάνουν για να ζήσεις τι θα κάνεις; Θα εγκαταλείψεις την εργασία σου και θα επιστρέψεις στην πατρογονική σου εστία να κάνεις μια νέα αρχή. Αλλά είναι αυτό λύση;

Όχι συνάδελφοι, αυτό δεν είναι λύση. Δεν πρέπει οι στρατιωτικοί να γίνουν τα μόνα θύματα της κρίσης. Όπως οι εκπαιδευτικοί, οι υπάλληλοι των υπουργείων, οι δημοτικοί και νομαρχιακοί υπάλληλοι, ακόμα και οι υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα, έτσι και μείς πρέπει να μείνουμε στις θέσεις μας και να παλέψουμε.

Έστω και μία παραίτηση ενός συναδέλφου (ενός ακόμα φτωχού παιδιού που θα οδηγηθεί στην ανεργία) θα είναι μια ήττα για όλους μας, και θα πρέπει να το πάρουμε προσωπικά. Να βοηθήσουμε τους συναδέλφους μας αν αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και να δώσουμε στους αποφασίζοντες να καταλάβουν ότι η παραίτηση στρατιωτικών δεν είναι λύση αλλά πλήγμα για την άμυνα της χώρας και επομένως για την εθνική ασφάλεια.

Πλέον ο ελληνικός λαός έχει καταλάβει ότι το παραμύθι, που κόντευε να γίνει επικρατούσα άποψη, και μιλούσε για προνομιούχους και υψηλά αμειβόμενους στρατιωτικούς έχει τελειώσει. Εδώ και λίγο καιρό, χάρη στην εξωστρέφειά μας και το άνοιγμα μας στα Μ.Μ.Ε. καταρρίψαμε και αυτόν τον μύθο. Ο ελληνικός λαός έμαθε την αλήθεια και απαιτεί αποκατάσταση των μισθών και του κύρους των εγγυητών της εθνικής ανεξαρτησίας.

Να μην επιτρέψουμε σε καμία περίπτωση συναδέλφοί μας να εγκαταλείψουν τη στρατιωτική οικογένεια λόγω ανέχειας. Είναι ανήθικο. Θα έχει ανεξέλεγκτα αποτελέσματα. Δεν θα είμαστε για ακόμα μια φορά εμείς τα θύματα. Όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να τα καταφέρουμε”.

"Καταιγίδα" παραιτήσεων

Όπως είχε ήδη γράψει το
onalert.gr, ;oποιος αξιωματικός μπορεί δεν το σκέφτεται δεύτερη φορά: φεύγει.

Στη Διαύγεια οι σχετικές αποφάσεις αποδοχής των παραιτήσεων πληθαίνουν, αλλά το ερώτημα είναι αν αυτό το κύμα φυγής απασχολεί την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του ΥΕΘΑ.

Τα στελέχη που φεύγουν επιλέγουν τη παραίτηση κυρίως επειδή δεν πιστεύουν ότι υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα ελπίδας για βελτίωση της κατάστασης και προτιμούν την έξοδο από την υπηρεσία.

Για να μην κρυβόμαστε: είναι δεδομένο ότι οι περισσότεροι απ΄ αυτούς θα βρουν απασχόληση στον ιδιωτικό τομέα, αφού οι στρατιωτικοί ακόμη είναι περιζήτητοι -είναι και καλοί και φθηνοί- και βέβαια θα είναι “μαύρη απασχόληση”, μετά τους περιορισμούς που έχουν θέσει οι “εγκέφαλοι-φωστήρες” των μέτρων κατά των αποστράτων.




Πηγή: onalert.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ