Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δίκτυο ανταλλαγής προϊόντων και υπηρεσιών

Σε καιρούς κρίσης και χρεοκοπίας ,οι άνθρωποι ανακάλυπταν νέους τρόπους για να μπορούν να επιβιώνουν μεταξύ τους , χωρίς χρήματα.

Εν καιρό κρίσης ,οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης, όπου τα ιδανικά και οι αξίες στην ζωή μας ,έχουν αρχίσει να εξαφανίζονται, λέξεις όπως δανείζω ,χαρίζω, βοηθάω, ανταλλάσω, συμπαραστέκομαι ,δεν υπάρχουν πια ούτε στο λεξιλόγιο μας ,όταν, όλοι για την απόκτηση των αναγκαίων αγαθών παλεύουν μόνοι τους και βιώνουν πρωτόγνωρες συνθήκες καθημερινά ,ανακαλύπτουμε νέους τρόπους για την επιβίωση μας!!!
Η πρωτοβουλία Χανίων, ενωμένη μαζί με όλους τους πολίτες, τις ομάδες, τους φορείς, τις πρωτοβουλίες των Χανίων,νοικοκυρές,άνεργους,εργαζόμενους,επαγγελματίες,φοιτητές,συνταξιούχους, και πολλούς άλλους που έχουν δηλώσει συμμετοχή, στα πλαίσια της αντιμετώπισης της κρίσης και της φτώχειας, ξεκινάμε το “ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ” χωρίς χρήματα, στα Χανιά.

Διοργανώνουμε όλοι μαζί το 1ο παζάρι ανταλλαγής προϊόντων και υπηρεσιών ,χωρίς χρήματα.

Προϊόντα ένδυσης, υπόδησης, είδη διατροφής,αντικείμενα,ποτά,έπιπλα,διακοσμητικά,φυτά,βιβλία,παιγνίδια,μουσικά όργανα και ότι δεν χρησιμοποιούμε, το ανταλλάσουμε με ότι μας είναι αναγκαίο, μεταξύ μας και χωρίς χρήματα.

Υπηρεσίες όπως ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά σχολείων, μαθήματα μουσικής, Ρουχισμός – ραπτική, Οικοδομικές εργασίες και τεχνικές εργασίες, Καθαριότητα – οικιακή βοήθεια, Επισκευές – Συντηρήσεις,
και πάρα πολλά άλλα.

Σκοπός του δικτύου είναι να έρθουμε σε επαφή οι άνθρωποι, να ανταλλάξουμε ιδέες και προϊόντα, να επικοινωνήσουμε, και μέσα από αυτό να αντιμετωπίσουμε την καθημερινή, δύσκολη ,επιβίωση μας !Με το τρόπο αυτό, μας μένουν χρήματα από την δουλειά που κάνουμε ή όσοι είμαστε άνεργοι, συνταξιούχοι, φοιτητές κλπ, επιβιώνουμε ανταλλάσσοντας προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς χρήματα. Στο δίκτυο, μπορούν να λάβουν μέρος και τα μαγαζιά της πόλης.
Καταργώντας τα χρήματα στις μεταξύ μας συναλλαγές, δημιουργούμε μια κοινωνία αλληλοβοήθειας και συμπαράστασης χωρίς άγχος για τα αναγκαία αγαθά, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να επιβιώσουν με αξιοπρέπεια!
Κάθε εβδομάδα θα πραγματοποιείτε ανταλλακτικό παζάρι σε διάφορα σημεία της πόλης .
Για περισσότερες πληροφορίες και τρόπους επικοινωνίας απευθυνθείτε
 
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,