Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΕΤΑΑ Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ 2017: Από την Τετάρτη ανοίγει η πλατφόρμα για τις αιτήσεις

Από αύριο Τετάρτη, θα ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΕΕΤΑΑ για να υποβάλλουν οι γονείς ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους για την ένταξη των παιδιών τους την επόμενη σχολική χρονιά σε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, καθώς και τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης στο πλαίσιο του προγράμματος «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής».

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς θα έχουν τη δυνατότητα εντός 15 ημερών, δηλαδή μέχρι τις 7 Ιουνίου να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους και να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Στόχος είναι η διαδικασία καθορισμού των δικαιούχων να έχει ολοκληρωθεί ως τα τέλη Ιουνίου.


Φέτος στόχος είναι να χορηγηθούν επιταγές εισόδου (vouchers) για δωρεάν φιλοξενία 100.000 παιδιών. Πρόκειται για αριθμό ρεκόρ, καθώς είναι αυξημένη η χρηματοδότηση του προγράμματος σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Συγκεκριμένα φέτος διατίθενται 205 εκ. ευρώ, εκ των οποίων τα 132 εκ. ευρώ καλύπτονται από εθνικούς πόρους και τα υπόλοιπα 73 εκ. ευρώ καλύπτονται με χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2010.

Η δράση αφορά τη δωρεάν ένταξη βρεφών και νηπίων 2 μηνών έως 4 χρόνων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς, παιδιών έως 12 ετών σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης, καθώς επίσης παιδιών και εφήβων με αναπηρία σε αντίστοιχες δομές.

Βασικές προϋποθέσεις για τις υποψήφιες μητέρες είναι το οικογενειακό εισόδημα, η οικογενειακή κατάσταση και το εργασιακό προφίλ.

Ειδικότερα ωφελούμενες της δράσης είναι:

Μητέρες βρεφών, νηπίων και παιδιών ή/και μητέρες νηπίων, παιδιών, εφήβων και ατόμων με Αναπηρία.

Άτομα (γυναίκες και άνδρες), στα οποία έχει παραχωρηθεί με δικαστική απόφαση η επιμέλεια παιδιών. Άτομα που βρίσκονται σε χηρεία.

Οι ωφελούμενες/οι της δράσης θα πρέπει να πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις:

Να είναι εργαζόμενες/οι (μισθωτές/οί, αυτοαπασχολούμενες/οι), ή να είναι άνεργες/οι οι οποίες/οι να διαθέτουν δελτίο ανεργίας σε ισχύ ή άλλο ισοδύναμο έγγραφο. Τα έγγραφα δυνάμει των οποίων βεβαιώνεται η ιδιότητα του ανέργου προσδιορίζονται στην Πρόσκληση της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. προς τους δυνητικά ωφελούμενους.

Από όλες τις ως άνω κατηγορίες εξαιρούνται οι τακτικοί υπάλληλοι του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. καθώς και υπάλληλοι μόνιμοι και αορίστου χρόνου των Ο.Τ.Α. (α’ και β’ βαθμού).

Όσον αφορά το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα ισχύουν τα εξής:

Με ένα παιδί το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα δεν πρέπει να ξεπερνάει τις 27.000 ευρώ, με δυο παιδιά μέχρι 30.000, με τρία παιδιά τις 33.000 ευρώ και τέλος με περισσότερα από τρία μέχρι 35.000 ευρώ.


Τόσο πέρυσι όσο και φέτος η απόφαση της κυβέρνησης είναι να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις όλων εκείνων που έχουν το κατώτατο εισόδημα των 5.000 ευρώ. Πέρυσι από τα 92.000 παιδιά που εντάχθηκαν στη δράση, τα 47.000 παιδιά ανήκαν σ΄ αυτήν την κατηγορία.

Επίσης εκτός από την παραπάνω κατηγορία παιδιών, θα ικανοποιηθούν και όλες οι αιτήσεις γονιών με παιδιά ΑΜΕΑ, ανεξαρτήτως εισοδήματος.

Μετά την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων με τους δικαιούχους, οι αιτούντες μπορούν να προχωρήσουν σε ενστάσεις, ενώ τα τελικά αποτελέσματα αναμένεται να ανακοινωθούν μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Κατά συνέπεια οι γονείς θα έχουν εύλογο χρονικό περιθώριο προκειμένου να επιλέξουν τον σταθμό που επιθυμούν.

Οι μητέρες για την υποβολή των αιτήσεων θα πρέπει να έχουν:

-την πράξη προσδιορισμού φόρου, που σημαίνει ότι πρέπει να έχουν καταθέσει την φορολογική τους δήλωση έτους 2016 (1/1/2016 – 31/12/2016).

-Το προσωπικό ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, καθώς και τον ΑΜΚΑ των παιδιών τους για τα οποία θα υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση τους.

Όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα θα περιγράφονται αναλυτικά στην πρόσκληση που θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα της EETAA.

Πηγή:   madata.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.