Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς.

Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη
που κατάγεται από την Ιεράπετρα κατέκτησε τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ ΓΙΑΝΓΚ 2011 και Αναπληρωματική της αναδείχθηκε η Ερατώ Μανδαλενάκη.


Την παρουσίαση της βραδιάς ανέλαβε με μεγάλη επιτυχία ο Νίκος Παπαδάκης ενώ σε συνδυασμό με την παρουσία πολλών επωνύμων από τον καλλιτεχνικό χώρο, πραγματοποιήθηκε μια βραδιά λάμψης και ομορφιάς.

Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν πολλές εστεμμένες των προηγούμενων χρόνων όπως η Miss Κρήτη 2009 και αναπληρωματική Star Ελλάς 2010 Μαρία Τσαγκαράκη, η Ά αναπληρωματική Miss Κρήτη 2004 και Superstar 2009 Χρύσα Δρακάκη, η Miss Κρήτη 2010 Σοφία Παπαδάκη, η Miss Κρήτη 2006 Ελευθερία Σωκιανού, η Ά αναπληρωματική Miss Κρήτη 2010 Μάριαν Μακρή, η ΄Β αναπληρωματική Miss Κρήτη 2010 Μαρίνα Στεφανάκη, η Ά αναπληρωματική MissΚρήτη 2007 Μιράντα Βιτωράκη και πολλές άλλες. Στην κρητική επιτροπή συμμετείχαν μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος των πανελληνίων καλλιστείων κ. Βασίλης Πρεβελάκης και ο ιδρυτής της Ακαδημίας μοντέλων κ. Γιώργος Κουτούλιας, o οποίος θα συνεργαστεί με την Cretanart productions και την Παγκρήτια Ακαδημία Modeling.

Εντυπωσιακά σκηνικά, χορευτικά shows και μουσικές από τους Sam και Mentora δημιούργησαν ένα μοναδικό θέαμα και τα φλας των φωτογράφων δεν σταμάτησαν να αστράφτουν αρκετή ώρα μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, αποθανατίζοντας στιγμές χαράς και συγκίνησης των νικητριών.

Χρηματικά έπαθλα, ταξίδια και πλούσια δώρα κατέκτησαν οι νικήτριες ενώ διάπλατα τους ανοίγεται ο δρόμος για μια καριέρα στο χώρο της ShowBizz.

Οι 16 φιναλίστ εμφανίστηκαν με βραδινές τουαλέτες από το κατάστημα MARA, με μαγιό από τα καταστήματα Planet lingerie και FMS Stores και με αθλητικές εμφανίσεις Bodyaction από τα Health & Sports.

Τα χτενίσματα επιμελήθηκαν τα κομμωτήρια GP του Γιώργου Πάσσου, το μακιγιάζ το Beaute Beaute, ενώ τα νύχια των κοριτσιών έγιναν με προϊόντα Crystal Nails.

Χορηγοί της βραδιάς ήταν το κατάστημα οπτικών MarkAllen, το ξενοδοχείο Marin Dream, το ανθοπωλείο Χανάγια, ο Κρητικός Φούρνος, το Round Travel, η εταιρία Hellenica με τα προϊόντα Seventeen, Radiant και Lorvenn, τα συστήματα ασφαλείας Technology Systems και η Παγκρήτια Ακαδημία Modeling. Τη συνεργασία τους προσέφεραν επίσης οι εταιρίες Planet Media, Intellisense και η Unique Promotions.

Τις χορογραφίες και την κινησιολογία των υποψηφίων επιμελήθηκε ο Μιχάλης Κασσαπάκης, το styling ο Μπάμπης Κουτουλάκης, τις φωτογραφίες ο Μάνος Χαλαμπαλάκης, την εικονοληψία όλης της προετοιμασίας ο Γιώργος Δημητρουλάκης, το μοντάζ των Video το Studio Μανιώρος, ενώ τα σκηνικά φρόντισε η εταιρεία του Μανόλη Βασιλάκη.

Χορηγοί επικοινωνίας του διαγωνισμού ήταν η εφημερίδα Νέα Κρήτη, ταπεριοδικά 18 Τριάντα και BEST, οι διαδικτυακοί κόμβοι myvita.gr και entercity.gr, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί Ράδιο 9,84, Υδρόγειος 106,9 και το Μουσικό Κανάλι 105,1, το οποίο είχε και την μουσική επιμέλεια της βραδιάς.

Μέγας χορηγός της εκδήλωσης ήταν το Yo Bailo dance club και χρυσός χορηγός το Beer Academy.

Την εικόνα αλλά και την ατμόσφαιρα της βραδιάς, μετέφερε σε κάθε σημείο της Κρήτης η ΚΡΗΤΗ TV.

Την ευθύνη για την οργάνωση της παραγωγής είχε η CretanArt Productions.
Πηγή: flashnews 
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...