Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τηλεοπτικά γυρίσματα στην Ελλάδα για την ανάδειξη προορισμών στο εξωτερικό

Σειρά γυρισμάτων από τηλεοπτικούς σταθμούς μεγάλης θεαματικότητας, της Ρωσίας, της Γαλλίας και του Βελγίου, πραγματοποιήθηκαν τον Απρίλιο και συνεχίζονται τον Μάιο στην Ελλάδα, με την υποστήριξη του ΕΟΤ, για την ανάδειξη δημοφιλών αλλά λιγότερο γνωστών προορισμών στο εξωτερικό.


Tον Μάιο

Το Ιόνιο (Κέρκυρα, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο) θα επισκεφτεί τηλεοπτικό συνεργείο του «Live-Planet» της Ρωσίας, με σκοπό την ανάδειξη περιοχών ιδιαίτερου φυσικού κάλους και της τοπικής βιοποικιλότητας.



Σε Αθήνα, Αγκίστρι, Τυρό, Λεωνίδιο, Μονεμβασιά και Ναύπλιο θα βρεθεί βελγικό τηλεοπτικό συνεργείο της εκπομπής «BBDM» (Belges du Bout du Monde) «Οι Βέλγοι στην άκρη του κόσμου», για λογαριασμό του τηλεοπτικού σταθμού RTBF.


Γυρίσματα που έγιναν τον Απρίλιο

Σε Αθήνα, Εύβοια, Πελοπόννησο, Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική βρέθηκε ρωσικό τηλεοπτικό συνεργείο του σταθμού Russia 24, με σκοπό την παραγωγή μίας σειράς βίντεο και τηλεοπτικών εκπομπών, που απευθύνεται σε Ρώσους τουριστικούς πράκτορες.

Στην Αθήνα, βρέθηκε δημοσιογραφική ομάδα της δημοφιλούς εκπομπής «Silence, ça pousse!» του γαλλικού τηλεοπτικού δικτύου France 5, με σκοπό την προώθηση του city break τουρισμού της πρωτεύουσας. Τριμελές συνεργείο της εκπομπής πραγματοποίησε γυρίσματα στον Εθνικό Κήπο, τον Βοτανικό Κήπο και το Πάρκο «Αντώνης Τρίτσης».



Η εκπομπή προβάλλεται εδώ και 20 χρόνια κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή βράδυ. Η εβδομαδιαία ακροαματικότητα της εκπομπής ξεπερνά το 1,5 εκατομμύριο τηλεθεατές, η πλειοψηφία των οποίων ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των 45-55 ετών, ενώ στη διαδικτυακή πλατφόρμα του καναλιού η εκπομπή αποτελεί την πλέον δημοφιλέστερη σε επαναλήψεις.

Ο λογαριασμός της εκπομπής στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (Facebook) ξεπερνά τις 185.000 followers. Το οπτικοακουστικό υλικό που θα προκύψει από τα γυρίσματα θα προβληθεί στις εκπομπές του Μαΐου και του Ιουνίου.


Πηγή: naftemporiki.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .