Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρώτη φορά Νονός-α…

Πλησιάζει το καλοκαίρι, μία περίοδος που σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο είμαστε καλεσμένοι σε κάποια εκδήλωση γάμου ή βάπτισης. Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσω στα καθήκοντα του νονού.
Όταν μου ανακοίνωσαν ότι θα γίνω νονός, η χαρά μου ήταν τεράστια. Αυτό γιατί συνηθίζεται η επιλογή του ανάδοχου κατά κόσμο «Νονού», να επιλέγεται ένας κοντινός άνθρωπος του ζευγαριού. Κάποιος συγγενής, φίλος, κάποιος άνθρωπος που αγαπάμε, σεβόμαστε και φυσικά εμπιστευόμαστε το παιδί μας. Οπότε για μένα, αλλά και για τον καθένα είναι τιμητικό.
Οφείλω να ομολογήσω ότι στην αρχή τρόμαξα, γιατί δεν ήξερα τι θα πρέπει να κάνω. Ποιο θα ήταν το καθήκον μου ως νονός. Θα μπορώ να αντεπεξέλθω οικονομικά στο μυστήριο της βάπτισης?

Στην έρευνα αγοράς που έκανα κατέληξα στο Papillon.com.gr όπου εκτός από την εξυπηρέτηση που είχα, αναπτύχθηκε και μια συζήτηση πέρα από τα καθήκοντα του νονού στο μυστήριο της βάπτισης. Από τη συζήτηση μας, συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν ο μόνος με αυτές τις φοβίες.
Αυτό που πρέπει να σκέφτεστε όταν γίνεστε πρώτη φορά νονός είναι ότι, απέναντι στο παιδί που θα βαπτίσετε δεν θα έχετε μόνο τις θρησκευτικές υποχρεώσεις, αλλά και ηθικές. Άλλωστε δεν λέγεστε τυχαία «πνευματικός πατέρας ή πνευματική μητέρα» του παιδιού που θα βαπτίσετε.

Τι πρέπει να προσέξετε?
Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις θρησκευτικές και τις ηθικές υποχρεώσεις του νονού. Οι θρησκευτικές υποχρεώσεις περιλαμβάνουν το μυστήριο της βάπτισης, τα δώρα κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα, καθώς και τα δώρα της ονομαστικής εορτής και των γενεθλίων δηλαδή τις τυπικές υποχρεώσεις του νονού.
Όπως μου ανέφεραν οι ιδιοκτήτες του Papillon, το κόστος για το μυστήριο της βάπτισης αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα για να κλείσει μια κουμπαριά. Ωστόσο αυτός, δεν θα έπρεπε να είναι ο βασικότερος παράγοντας, αφού υπάρχουν διαθέσιμα πολλά οικονομικά πακέτα. Ο μέσος πελάτης θα δαπανήσει συνήθως 600 ευρώ για την αγορά του βαπτιστικού σταυρού, ενώ γύρο στα 350 για την αγορά του βαπτιστικού πακέτου.
Αυτό που πρέπει να προσέξετε ως νονός είναι η μεταφορά των ηθικών χαρακτηριστικών σας προς το παιδί. Αυτό τελικά θα σας καταστήσει καλό νονό ή όχι. Οι ηθικές και πνευματικές υποχρεώσεις του νονού, πρέπει να αποτελούν το βασικότερο κριτήριο για την επιλογή τους από τους γονείς.
Πολλές φορές ο ρόλος του κηδεμόνα να οριοθετήσει το παιδί του, τον απομακρύνει από αυτό. Γι’ αυτό και ο νονός που έρχεται πάντα με το χαμόγελο, αφιερώνοντας χρόνο στο ίδιο το παιδί για δραστηριότητες, του δημιουργεί την ασφάλεια να του ανοιχτεί.
Ως νονός πρέπει να είστε πάντα εκεί, να συμβουλέψετε και να στηρίξετε το παιδί. Πρέπει να αποτελέσετε ένα σωστό πρότυπο και σύμβουλο του παιδιού.
Εύχομαι το άρθρο αυτό να σας βοήθησε λίγο να καταλάβετε τη σπουδαιότητα του ρόλου σας ως νονός-α. Ωστόσο θέλω να ευχαριστήσω τους ιδιοκτήτες του Papillion.com.gr, γιατί εκτός από το να με βοηθήσουν να ετοιμάσω το μυστήριο της βάπτισης, με βοήθησαν επίσης στο να ξεκαθαρίσω τις αρμοδιότητες μου ως νονός και τελικά να γράψω και αυτό το σύντομο άρθρο.
Λογικά για να διαβάσατε αυτό το άρθρο μάλλον γίνατε ή ετοιμάζεστε να γίνετε νονός, όπως και να έχει πάντα άξιος.

Πηγη: menslifestyle.blog

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη