Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γερμανοί: Ήρθαν οι Έλληνες Γιατροί και Ανέβασαν το Επίπεδο Υγείας μας!



Στα τέλη του 2013 εργάζονταν στην Βόρεια Ρηνανία – Βεστφαλία της Γερμανίας 1.125 Έλληνες
γιατροί. Είναι η…πολυπληθέστερη ομάδα ξένων γιατρών και «μπορούν να συμβάλουν στην περαιτέρω βελτίωση του γερμανικού συστήματος υγείας».

«Οι καλά εκπαιδευμένοι έλληνες γιατροί φέρνουν τις ειδικές τους γνώσεις και τις δικές τους εμπειρίες στο γερμανικό σύστημα υγείας και μπορούν να συμβάλουν στη περαιτέρω βελτίωση του υψηλού επιπέδου του γερμανικού συστήματος», τόνισε η υπουργός Υγείας του ομοσπόνδου κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας – Βεστφαλίας, Μπάρμπαρα Στέφενς, μιλώντας, πριν από μερικές ημέρες, σε εκδήλωση υποδοχής ελλήνων γιατρών, στο Ντόρτμουντ.


Η πλειοψηφία στη Ρηνανία

Όπως σημειώνει η Deutsche Welle, στην Βόρεια Ρηνανία – Βεστφαλία, όπου ζει το ένα τέταρτο περίπου των Γερμανών, ο αριθμός των ξένων γιατρών έχει φθάσει τους 9.400. Από αυτούς 1.125 (12,1%) είναι Έλληνες και ακολουθούν οι Ρουμάνοι (802) και οι Σύροι (450).

«Η Γερμανία χρειάζεται την εισροή ειδικευμένων εργαζομένων, κυρίως στο πεδίο της υγείας», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, που υπενθυμίζει τη σχετική συνεργασία της περιφερειακής κυβέρνησης της ΒΡΒ με τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης. Συνολικά, στα τέλη του 2013, εργάζονταν στη Γερμανία 2.847 έλληνες γιατροί. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ομάδα μετά τους Ρουμάνους (3.454), ενώ ακολουθούν οι Αυστριακοί (2.611) και οι Πολωνοί (1.830).

Εξαιτίας του υψηλού τους αριθμού πολλοί νέοι γιατροί στην Ελλάδα δεν έχουν απασχόληση, επισημαίνεται στην ανακοίνωση. «Αυτή η εταιρική σχέση ωφελεί ξεκάθαρα και τις δύο χώρες», τονίζει η γερμανίδα υπουργός, εξηγώντας ότι βασική προϋπόθεση για τέτοιου είδους συνεργασίες είναι να αντλούν οφέλη και οι δύο πλευρές.

Έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού

Στη Γερμανία, εντείνεται το πρόβλημα της έλλειψης εξειδικευμένων εργαζομένων σε πολλά πεδία της οικονομίας. Σύμφωνα με έρευνα κατ’ εντολή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής, Νέων Μέσων και Επικοινωνίας (Bitkom), η μία στις εννέα γερμανικές επιχειρήσεις σχεδιάζει να προσλάβει εξειδικευμένους εργαζόμενους από το εξωτερικό. «Αυτή η τάση θα έχει μεγάλη διάρκεια», εκτιμά ο Τιλ Κέστνερ, γενικός διευθυντής της Linkedin για τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, ενώ ο Άξελ Πολς, συντάκτης της έρευνας της Bitcom Research προσθέτει: «Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιήσουν τις καλές ευκαιρίες στην ευρωπαϊκή αγορά εργασίας, γνωρίζοντας πως όταν περάσει η κρίση, θα μειωθεί η διάθεση των Ισπανών, των Ελλήνων ή των Ιταλών να έλθουν στη Γερμανία».

Όπως επισημαίνει η οικονομική επιθεώρηση Wirtschaftswoche, γερμανοί εργοδότες εστιάζουν το ενδιαφέρον τους για προσλήψεις εργαζομένων στην νότια Ευρώπη. «Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις που αναζητούν συνεργάτες στο εξωτερικό ανέφεραν ως «χώρες στόχο» την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ελλάδα».

πηγή :  newsone.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη