Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οκτώ λόγοι που στέλνετε δεκάδες βιογραφικά χωρίς να παίρνετε απάντηση

Κυκλοφορούν στο διαδίκτυο εκατοντάδες άρθρα σχετικά με το πώς να τα πάτε τέλεια σε μία συνέντευξη εργασίας, να αφήσετε τον πιθανό εργοδότη σας με το στόμα ανοιχτό και φυσικά να πάρετε τη θέση.

Αλλά τι γίνεται όταν παρά την τεράστια προσπάθεια που κάνετε, κανείς δεν σας τηλεφωνεί ούτε σας στέλνει κάποιο email για να σας καλέσει σε συνέντευξη; Και επίσης όταν δεν μπορείτε να καταλάβετε το λόγο που συμβαίνει αυτό;

Παρακάτω θα βρείτε 8 λόγους για τους οποίους δεν τραβάτε την προσοχή των υπεύθυνων προσλήψεων - και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό.

1. Το βιογραφικό σας σημείωμα είναι βαρετό
Το έχετε ακούσει εκατομμύρια φορές αυτό, αλλά είναι η αλήθεια. Αν απευθύνεστε σε μια πολύ μεγάλη εταιρεία – σκεφτείτε για παράδειγμα τη Google, η οποία λαμβάνει 2 εκατομμύρια αιτήσεις το χρόνο – σημαίνει πως εισέρχεστε σε ένα πεδίο ισχυρού ανταγωνισμού, οπότε το βιογραφικό σας πρέπει να ξεχωρίζει.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει να χρησιμοποιήσετε περίτεχνες γραμματοσειρές ή πράσινο χαρτί. Μια απλή κίνηση που όμως κάνει τεράστια διαφορά είναι να αλλάξετε τις περιγραφές σας σχετικά με τις προηγούμενες θέσεις σας. Δηλαδή εκεί που θα αναφέρατε προηγουμένως "Υπεύθυνος για την αναδιάρθρωση του κειμένου στον κατάλογο του πρωινού" και θα δίνατε έμφαση στο τι έπρεπε να κάνετε, γράψτε "Ανανέωση καταλόγου πρωινού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 80%". Μπουμ! Το βιογραφικό σας είναι κατά 80% καλύτερο και πιο εντυπωσιακό.

2. Η συνοδευτική σας επιστολή περιέχει γενικότητες
Αν έχετε μια συνοδευτική επιστολή βάσει του ίδιου προτύπου και τη στέλνετε σε δεκάδες πιθανούς εργοδότες σας – και το μόνο που αλλάζετε είναι το όνομα που ακολουθεί τη λέξη Αγαπητέ / Αγαπητή – αυτό είναι πρόβλημα. Το άτομο που θα το διαβάσει, θα είναι σε να πει πως πρόκειται για μια πολύ γενική επιστολή και έτσι δεν θα του δώσει ιδιαίτερη σημασία.

Στην πραγματικότητα, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να συντάσσετε ξεχωριστή επιστολή για κάθε εταιρεία και σε κάθε επιστολή να διαφαίνεται ο λόγος για τον οποίο κάνετε αίτηση για τη συγκεκριμένη θέση εργασίας και γιατί θα σας ενθουσίαζε να εργαστείτε σ' αυτή.

3. Έρχεστε σε επαφή με το λάθος άτομο
Αυτός συνήθως είναι λάθος που κάνουν οι νέοι κι άπειροι και είναι πολύ πιο συχνό από ό,τι πιστεύετε. Να ελέγχετε διπλά και τριπλά τον αποδέκτη του βιογραφικού και της συνοδευτικής επιστολής σας. Αν δεν είστε σίγουροι σε ποιο πρόσωπο πρέπει να στείλετε, τότε έχετε δύο επιλογές.

Α) Αναζητήστε μέσω του LinkedIn το άτομο που κατά πάσα πιθανότητα είναι ο υπεύθυνος προσλήψεων της εταιρείας. Αυτό το άτομο θα μπορούσε να είναι κάποιος από το τμήμα στο οποίο θέλετε να υποβάλλετε το βιογραφικό σας ή να είναι ο recruiter της εταιρείας.

Β) Επικοινωνήστε με το Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και ρωτήστε σε ποιον πρέπει να υποβάλλετε τα χαρτιά σας. Είναι τόσο εύκολο όσο το να στείλετε ένα μήνυμα μέσω του LinkedIn που θα λέει: «Κάνω αίτηση για τη θέση του Marketing Manager και είμαι ενθουσιασμένος –η για την ευκαιρία. Θα ήθελα να ελέγξω αν υποβάλλω τα χαρτιά μου στο σωστό παραλήπτη. Θα μπορούσατε να μου πείτε τη διεύθυνση email για τον Υπεύθυνο Προσλήψεων; Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.»

4. Δεν παρουσιάζετε μια καλή ιστορία
Ο πιο κατάλληλος τρόπος να τραβήξετε την προσοχή κάποιου είναι με το να πείτε μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Ο ανθρώπινος νους θυμάται ευκολότερα λεπτομέρειες από μια ζωντανή ιστορία παρά από βαρετά γεγονότα.

5. Πλατειάζετε άσκοπα
Κανείς δεν έχει το χρόνο να προσπαθήσει να καταλάβει τι θέλετε να πείτε και ιδιαίτερα υπεύθυνοι προσλήψεων που δέχονται συνέχεια εκατοντάδες αιτήσεις. Πιέστε τον εαυτό σας και περικόψτε τη συνοδευτική επιστολή σας κρατώντας μόνο μία σελίδα. Και να θυμάστε πως μπορείτε να κόψετε οτιδήποτε δεν σχετίζεται με τη συγκεκριμένη θέση.

6. Έχετε λιγότερα από τα ζητούμενα προσόντα
Αν χρησιμοποιείτε φράσεις όπως "Θα ήταν μεγάλη τιμή για μένα αυτή η θέση" ή "Παρόλο που δεν έχω την απαιτούμενη εμπειρία", θα φανείτε εντελώς άπειροι και χωρίς ιδιαίτερα προσόντα. Να χρησιμοποιείτε πιο ουδέτερο ύφος και ταυτόχρονα να δείχνετε τον ενθουσιασμό σας για τη θέση.

7. Έχετε περισσότερα από τα απαιτούμενα προσόντα
Το να στέκεστε μπροστά από τον Υπεύθυνο Προσλήψεων - όταν ξεκάθαρα έχετε περισσότερα προσόντα από όσα χρειάζονται - αυτό απαιτεί να το κάνετε με φινέτσα. Είτε είστε εκπαιδευόμενος είτε αλλάζετε καριέρα σημασία έχει να θέσετε το ζήτημα ευθύς εξαρχής. Αναφέρετέ το στη συνοδευτική επιστολή σας, γνωστοποιώντας τους λόγους για τους οποίους θέλετε να προβείτε σε αλλαγή καριέρας ή γιατί επιθυμείτε να πάρετε τη θέση.

Να παραμένετε θετικοί και ενθουσιώδεις και να υπογραμμίζετε με όλους τους τρόπους το πώς η εμπειρία σας θα ωφελήσει την εταιρεία. Να δώσετε έμφαση στο γιατί θέλετε να δουλέψετε στη συγκεκριμένη εταιρεία.

8. Ακούγεστε απελπισμένοι
Το έχει αποδείξει η επιστήμη. Πάντα θέλουμε αυτά που δεν μπορούμε να έχουμε. Ενοχλητικό, αλλά αληθινό. Για το λόγο αυτό όταν δείχνετε ότι έχετε μεγάλη ζήτηση – ή αν ήδη έχετε μια πολύ καλή δουλειά – οι εργοδότες δείχνουν πιο πρόθυμοι να σας προσλάβουν . Όταν ακούγεστε απελπισμένοι πάλι, όχι και τόσο.
Ακόμη και αν έχετε απελπιστεί, δώστε τον καλύτερό σας εαυτό για να πείσετε την εταιρεία και να κρατάτε έναν τόνο αυτοπεποίθησης.

Μπορεί όλα αυτά να δείχνουν ότι χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να αποκτήσει κανείς τη δουλειά που θέλει, αλλά η αλήθεια είναι πως αξίζει τον κόπο να προσπαθήσει.

Πηγή: semifind.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .