Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δωρεάν πρόγραμμα κατάρτισης και εξειδίκευσης με πιστοποίηση για νέους «Μπορούμε ΕΔΩ»

Η επίσημη έναρξη του προγράμματος δωρεάν κατάρτισης και εξειδίκευσης με πιστοποίηση για νέους «Μπορούμε ΕΔΩ» που υλοποιείται από τον Nescafé -το τμήμα Καφέ της Nestle Hellas- με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης & Κατάρτισης (Ι.Β.ΕΠ.Ε.-ΣΕΒ) ανακοινώθηκε σήμερα.

Όπως αναφέρθηκε, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί να προσφέρει σε 200 νέους 18-35 ετών προγράμματα κατάρτισης κι εξειδίκευσης που σχετίζονται άμεσα με την αγορά εργασίας, προκειμένου να αποκτήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και πιστοποιήσεις που θα τους βοηθήσουν να βρουν πιο εύκολα εργασία στην Ελλάδα. Η κατάρτιση πραγματοποιείται από το Ινστιτούτο Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης & Κατάρτισης (Ι.Β.ΕΠ.Ε.-ΣΕΒ), που αποτελεί τον εκπαιδευτικό βραχίονα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών. 
Σημειώνεται ότι μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων θα υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής των εκπαιδευμένων νέων σε εξετάσεις για τη λήψη πιστοποιήσεων από ανεξάρτητο φορέα σε όλες τις ειδικότητες, εφ' όσον οι ίδιοι το επιθυμούν. Στην επίσημη έναρξη του προγράμματος, ο Ηλίας Παπαδόπουλος, διευθυντής του Τμήματος Καφέ της Nestlé Ελλάς, ανέφερε: «Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους νέους ανθρώπους στην Ελλάδα, ώστε να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για την είσοδό τους στον επαγγελματικό κόσμο και να βελτιώσουν τις πιθανότητές τους σε μια απαιτητική αγορά εργασίας. Ευχή όλων μας είναι να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τη νέα γενιά στην επιλογή της να παραμείνει στη χώρα μας και να υλοποιήσει εδώ τα όνειρά της». 
Από την πλευρά της η Θέκλα Πουλούκη, γενική διευθύντρια του Ινστιτούτου Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης και Κατάρτισης του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών (Ι.Β.ΕΠ.Ε-ΣΕΒ) σημείωσε: «Το Ι.Β.ΕΠ.Ε - ΣΕΒ προσφέρει με ιδιαίτερη επιτυχία εδώ και 35 χρόνια καινοτόμα και στοχευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είμαστε στην ευχάριστη θέση αυτήν τη φορά να υποστηρίξουμε την ουσιαστική πρωτοβουλία του Nescafé για τους νέους, με στόχο την επαγγελματική κατάρτιση και επιμόρφωση ανέργων και εργαζομένων στην Ελλάδα». Η πρωτοβουλία απευθύνεται: - Σε άνεργους απόφοιτους πανεπιστημιακών και τεχνικών σχολών AΕΙ, ΑΤΕΙ, καθώς και σε απόφοιτους μεταδευτεροβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ηλικίας 18-35 ετών. -
Σε εργαζόμενους επαπειλούμενους με ανεργία ή εργαζόμενους που δεν είναι ευχαριστημένοι με την εργασία τους και σκέπτονται να την εγκαταλείψουν. - Σε φοιτητές/σπουδαστές. Εκτός από τα γενικά κριτήρια συμμετοχής στο πρόγραμμα ανά κατηγορία, που αφορούν στην ηλικία και την οικογενειακή κατάσταση των αιτούντων και τα ειδικά κριτήρια, που αφορούν στο επίπεδο γνώσεων ανά ειδικότητα, θα υπάρχουν και κοινωνικά κριτήρια για προτεραιότητα σε ειδικές κι ευπαθείς κοινωνικά ομάδες. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2015, θα διαρκέσει μέχρι περίπου το τέλος του 2015 και θα πραγματοποιηθεί στις πιστοποιημένες εγκαταστάσεις του Ι.Β.ΕΠ.Ε. στην Αθήνα, στην πλατεία Αττικής. 

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν την αίτησή τους μέσω της ιστοσελίδας του προγράμματος www.mporoumeedo.gr. Το διάστημα για την κατάθεση της αίτησης συμμετοχής από τους ενδιαφερόμενους ορίζεται από τις 2/4/2015 ως και 30/4/2015. 

ΠΗΓΗ www.dikaiologitika.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .