Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3η Παγκρήτια Έκθεση

Την Παρασκευή 1 Μαΐου ανοίγει τις πύλες της στο στάδιο Ειρήνης & Φιλίας η 3η Παγκρήτια Έκθεση «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση»

Τα εγκαίνια θα παραγματοποιήσουν ο Υπουργός Οικονομίας Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού, κ.Γιώργος Σταθάκης και ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης.

Με την παρουσία του Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού, κ. Γιώργου Σταθάκη και του Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρου Αρναουτάκη, θα παραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της 3ης Παγκρήτιας Έκθεσης "ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση" την Παρασκευή 1 Μαΐου στις 7:00 μ.μ. στο στάδιο Ειρήνης & Φιλίας, στο Νέο Φάληρο.

Η έκθεση ανοίγει τις πύλες της στο κοινό την Παρασκευή 1 Μαΐου και θα διαρκέσει έως και τη Δευτέρα 4 Μαΐου.

Τέσσερις μέρες η καρδιά της Κρήτης θα χτυπά δυνατά στους χώρους του σταδίου.

Η έκθεση απευθύνεται στο κοινό αλλά και τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται σε επίπεδο χονδρικής να συνάψουν εμπορικές συμφωνίες.

Στην έκθεση το παρόν θα δώσουν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται και στους τρεις τομείς της παραγωγικής διαδικασίας: μονάδες παραγωγής και μεταποίησης αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων, συνεταιριστικές οργανώσεις, εταιρείες υπηρεσιών, αλλά και εταιρείες που ασχολούνται με τη βιομηχανική παραγωγή.

Ξεχωριστή παρουσία έχουν Δήμοι της Κρήτης, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής τους. 


Η καθολική στήριξη σε αυτή τη διοργάνωση, αποτυπώνεται και από το πλήθος των φορέων που έχουν χορηγήσει την αιγίδα τους, που μεταξύ άλλων είναι Υπουργεία, οι Δήμοι και τα Επιμελητήρια της Κρήτης και δεκάδες άλλοι φορείς Πανελλήνιας και Παγκρήτιας εμβέλειας. Το σύνολο αυτών των φορέων, αλλά και αναλυτικές πληροφορίες για τη διοργάνωση, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της έκθεσης www.pagritiaekthesi.gr και να αντλήσετε πληροφορίες στο τηλέφωνο 2810-213318.

Στην έκθεση, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στα εκθεσιακά περίπτερα, να δουν, να απολαύσουν και να προμηθευτούν αγνά Κρητικά προϊόντα, αλλά και να παρακολουθήσουν ένα πλήθος μουσικών, χορευτικών, πολιτιστικών και ενημερωτικών εκδηλώσεων, που αναδεικνύουν την κουλτούρα της Κρήτης σε όλους τους τομείς.

Ιδιαίτερη εκδήλωση ετοιμάζουν οι διοργανωτές για την Πρωτομαγιά, στο ύφος της ημέρας και καλούν τους κατοίκους της Αττικής να συνδυάσουν την έξοδο τους με την επίσκεψη τους στους χώρους της έκθεσης και να απολαύσουν τις εκδηλώσεις, που θα κινούνται σε εορταστικούς ρυθμούς.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .