Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων στις επόμενες δεκαετίες .


Αναπτύσσουμε Σχέσεις : 
Οι αγορές είναι συζητήσεις . 
Οι αγορές απαρτίζονται από ανθρώπους και όχι απο δημογραφικά χαρακτηριστικά . 
Με τη στρατηγική που φέρνουμε μέσω της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων , μιλάμε τη γλώσσα των ανθρώπων και όχι μία στημένη εμπορική – marketing γλώσσα . 
Η Φυσική Ανθρώπινη Φωνή είναι πιστευτή σε αντίθεση με τις εμπορικές σκηνοθετημένες κραυγές οι οποίες είναι προσχεδιασμένες και αυτό οι άνθρωποι το καταλαβαίνουν και κατανοούν πως οι επιχειρήσεις προσπαθούν με βία να τους αναγκάσουν να τις επιλέξουν . 
Οι επιστήμονες επαγγελματίες στις Δημόσιες Σχέσεις μιλούν με ειλικρίνεια , αξιοπιστία , ήθος , συνέπεια , διαφάνεια . Με αυτές τις αξίες “χτίζουν” σχέσεις με τους ανθρώπους και στην ουσία στην κοινωνία λένε : “Αυτοί είμαστε . Αν πιστεύετε στις αξίες μας , ελάτε μαζί μας” . 
Στα κοινωνικά δίκτυα και στο Internet έχει ανοίξει διάλογος – γίνονται αμφίδρομα οι συζητήσεις σε ένα τεράστιο εύρος ανθρώπων κάτι που αυξάνει το βαθμό επιρροής αφού δημιουργεί την εικόνα και τη φήμη των οργανισμών . 
Στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων κάνουμε καλύτερη τη ζωή των ανθρώπων, κάνουμε πολλά πράγματα για τους Ανθρώπους . 
Τα κοινωνικά δίκτυα γνωρίζουν πολλά για τους οργανισμούς και καταθέτουν προσωπικές εμπειρίες . 
Όταν οι οργανισμοί χάνουν την ταπεινότητα τους οι άνθρωποι απομακρύνονται από αυτούς . 
Οι άνθρωποι δεν επηρρεάζονται στις αποφάσεις τους απο το marketing γιατί μιλούν μία άλλη γλώσσα .Βρίσκονται μεταξύ τους face to face ή στις κοινότητες στο διαδίκτυο . 
Οι αγορές είναι πιό έξυπνες , πιό οργανωμένες , πιό ενημερωμένες απο ποτέ . 
Οι άνθρωποι κατανοούν στη εποχή μας πως παίρνουν αυθεντική ενημέρωση από Ανθρώπους με τους οποίους έχουν σχέσεις και όχι απο τους πωλητές . 
Τώρα πιά δεν υπάρχουν εταιρικά μυστικά . Συζητώνται και λέγονται τα πάντα στις κοινότητες και τα δίκτυα μέσω των ανθρώπων . 
Αυτή τη στιγμή οι επιχειρήσεις μιλούν «ψυχρά» και ερχόμαστε με την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων να το αλλάξουμε αυτό . 
Στα κοινωνικά δίκτυα οι άνθρωποι μοιράζονται τα συναισθήματα τους και τις ανησυχίες τους . 
Στις Δημόσιες Σχέσεις πιστεύουμε πως το σπουδαιότερο κεφάλαιο είναι το Ανθρώπινο . 
Οι συζητήσεις γίνονται μέσα στις επιχειρήσεις και έξω απο αυτές στις αγορές . Πρέπει οι συζητήσεις και στα δύο επίπεδα να είναι ειλικρινείς και συναρπαστικές . 
Η σκηνοθετημένη επικοινωνία , φαίνεται στα μάτια και τα αυτιά των ανθρώπων , ακριβώς σαν σκηνοθετημένη . 
Η αίσθηση μέσω της άκρατης εμπορικής επικοινωνίας είναι σαν οι επιχειρήσεις να μην μιλούν σε κανέναν . 
Οι αξίες είναι επιτακτική ανάγκη . 
Οι επιχειρήσεις πρέπει να βγούν απο τους γυάλινους πύργους τους και να δημιουργήσουν Σχέσεις – Σχέσεις – Σχέσεις . 
Τα προγράμματα Marketing δημιουργούνται απο τον φόβο μήπως οι αγορές μάθουν τι ακριβώς συμβαίνει στην επιχείρηση . 
Οι κοινωνίες δεν μπορούν πλέον να συνεργάζονται με ύποπτα μυαλά . 
Οι Αγορές στην εποχή αυτή μπορούν να αλλάξουν προμηθευτές – οι πελάτες να αλλάξουν επιχειρήσεις κ.ο.κ εν μία νυκτί . 
Οι Άνθρωποι βρίσκουν – μιλούν και συννενοούνται με εκείνους που καταλαβαίνουν τι τους λένε και μιλούν την ίδια γλώσσα . 
Οι επιχειρήσεις για να μιλούν με ανθρώπινη γλώσσα πρέπει να συμερίζονται τις ανησυχίες και τα ενδιαφέροντα των κοινοτήτων τους . 
Οι επιχειρήσεις που θα επιβιώσουν θα πρέπει να είναι σε κοινότητες συζητήσεων . 
Οι συζητήσεις είναι σε δύο τομείς . Εντός της επιχείρησης και εκτός αυτής . 
Οι παλαιές αντιλήψεις πεθαίνουν . 
Οι άνθρωποι θέλουν να μπαίνουν μέσα στις επιχειρήσεις . 


Οι Δημόσιες Σχέσεις και το Marketing : 
Το Marketing Πέθανε γιατί αναζητά Πελάτες και όχι Σχέσεις . 
Οι Δημόσιες Σχέσεις είναι, Κομψή οργάνωση . 
Το Marketing αυτοκτόνησε και το όπλο του το έδωσε η επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων . 
Οι Δημόσιες Σχέσεις είναι στροφή 180 Μοιρών στην Επικοινωνία . 
Στις Δημόσιες Σχέσεις μιλάμε απλά – κατανοητά – ανθρώπινα – αναπτύσουμε σχέσεις . 
Το Marketing μιλά επιθετικά – εμπορικά – ψεύτικα , δημιουργεί εχθρούς . 
Οι επιχειρήσεις που αναπτύσουν Σχέσεις , δεν χρειάζονται Marketing . 


Αλλάζουμε δομικά την παραδοσιακή μορφή επικοινωνίας . Οι ερευνητικές διαδικασίες , αποδεικνύουν πως οι εμπορικές μορφές δηλαδή το Marketing δεν οδηγεί τις αποφάσεις . 
Οι αποφάσεις για τις συμπεριφορές λαμβάνονται από την Ανάπτυξη των Σχέσεων . 
Όταν μία επιχείρηση έχει πιστό κοινό δεν έχει ανάγκη το Marketing . 
Με την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων δημιουργούμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με τη Δημιουργία και την Ανάπτυξη Σχέσεων με τους εργαζόμενους , τους πελάτες ,τους καταναλωτές ,τους επενδυτές και κάθε ομάδα με την οποία επικοινωνεί κάθε Οργανισμός . 
Με την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων «Μπαίνουμε» σε συζητήσεις με τους πελάτες και όλους τους συνεργάτες κάθε Οργανισμού , τους ρωτάμε τι πρέπει να κάνουμε , διευρύνουμε τις σκέψεις , την ψυχή της επιχείρησης . 
Στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων Εργαζόμαστε με πάθος πάνω στις αξίες του ήθους , της συνέπειας , της αξιοπιστίας , της ειλικρίνειας και της διαφάνειας . Με πολλαπλά «εργαλεία» μετράμε και διασφαλίζουμε την ενσωμάτωση αυτών των αξιών . 
Τοποθετούμε τα κοινά «μέσα» στην επιχείρηση σας αφού συνεργάζονται μαζί μας , μας επιλέγουν και νοιάζονται για εμάς . 
Αν δεν ανοιχτείτε δεν θα μπορείτε να συνεργαστείτε . 


Γιώργος Παπατριανταφύλλου .


Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου είναι ο Συγγραφέας των βιβλίων , Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων εκδόσεις Σταμούλης 2008 και Εταιρική Εικόνα εκδ. Σταμούλης 2011 μέλος του δσ της ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων / το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα ) και πιστοποιημένος εκπαιδευτής απο το ΕΚΕΠΙΣ , εποπτείας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων , Πολιτισμού και Αθλητισμού . Διδάσκει Δημόσιες Σχέσεις και Διοίκηση Επιχειρήσεων σε στελέχη επιχειρήσεων και φοιτητές gpappr@gmail.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη