Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πτώση έως και 60% στον εσωτερικό τουρισμό προς την Κρήτη!

Κάποτε ήταν από τους πιο αγαπημένους προορισμούς για τους Έλληνες. Δεν ήταν μόνον οι απανταχού Κρήτες που περίμεναν... πώς και πώς να έλθει το καλοκαιράκι για να κατηφορίσουν στο νησί, για λίγες ή για περισσότερες μέρες διακοπών στην Κρήτη. Ήταν κι εκείνοι που ερωτεύονταν με την πρώτη ματιά το νησί και που μια επίσκεψη αρκούσε για να βάλουν την Κρήτη στους αγαπημένους κι επαναλαμβανόμενους προορισμούς!

Κι ύστερα ήρθε η κρίση! Η αγοραστική δυνατότητα του Έλληνα τα προηγούμενα χρόνια περιορίστηκε δραστικά, για να γίνει σχεδόν ανύπαρκτη φέτος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται! "Πάνω από 60% είναι φέτος η μείωση στους προορισμούς που προτιμούν οι Έλληνες όταν έρχονται στην Κρήτη" λέει στο CRETALIVE ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Γιώργος Πελεκανάκης, που θεωρεί πως ο Έλληνας επισκέπτης με την εξαφάνιση του, δημιουργεί πολλά προβλήματα σε εκείνους τους προορισμούς και τα ξενοδοχεία που είχαν ταυτιστεί με την παρουσία του.

"Υπάρχουν περιοχές όπως τα Χανιά που η μείωση του εσωτερικού τουρισμού φτάνει και το 50%, ενώ και σε άλλες περιοχές υπάρχει σημαντική μείωση, όπως για παράδειγμα η Ελούντα, που κι εκεί "σκόρπισε" εκείνος ο Έλληνας που είχε χρήματα τα τελευταία χρόνια και μπορούσε να απολαύσει διακοπές σε πιο πολυτελείς προορισμούς", υποστηρίζει ο κ.Πελεκανάκης.

Ίσως, θα προσθέταμε εμείς, επειδή πολλοί από εκείνους τους Έλληνες που προτιμούσαν την Ελούντα είχαν περισσότερο σχέση με την άνθιση της παραοικονομίας και του αδήλωτου χρήματος και που λόγω της κρίσης έτρεξε κι αυτό ... να κρυφτεί μαζί με τους κατόχους του!

Στο νομό Ηρακλείου δεν είναι τα πράγματα τόσο άσχημα, λέει στο CRETALIVE ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Νομού Ηρακλείου Νίκος Χαλκιαδάκης, επειδή όπως εκτιμά δεν είχαμε τόσο πολύ εσωτερικό τουρισμό όπως άλλες περιοχές της Κρήτης. "Εδώ πάντως παρατηρείται έντονα το φαινόμενο να έρχονται Έλληνες για εσωτερικό τουρισμό, φιλοξενούμενοι από κάποιον συγγενή ή φίλο ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που ...ξαναθυμήθηκαν το οικογενειακό σπίτι και το μερεμέτισαν για να φιλοξενηθούν προσωρινά".

Πάντως όπως εκτιμούν και οι δύο τουριστικοί παράγοντες που μίλησαν στο CRETALIVE σημαντικός λόγος της δραματικής πτώσης του εσωτερικού τουρισμού στην Κρήτη, παίζουν και τα αυξημένα ναύλα."Όταν για μια 4μελή οικογένεια η κάθοδος στο νησί, μαζί με το αυτοκίνητο ισούται όσο ένας μηνιαίος μισθός, τότε είναι δύσκολο να ξαναδούμε εκείνες τις εποχές που οι εσωτερικοί τουρίστες έκαναν ουρά για να έλθουν στην Κρήτη" λένε και οι δύο με μια φωνή και προφανώς δεν έχουν άδικο...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ