Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"40 χρόνια έφοιβος"

Συναυλία –Αφιέρωμα στον Βασίλη Παπακωνσταντίνου τον Ιούνιο στο Ηράκλειο με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων στη μουσική σκηνή της χώρας, θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου στο Παγκρήτιο Στάδιο σε μια και μοναδική συναυλία για την Κρήτη.

Μια μεγάλη γιορτή απροσδιόριστης διάρκειας που θα συνοψίσει τις σημαντικότερες στιγμές μιας μουσικής πορείας που ελάχιστοι έχουν καταφέρει. Μια σαραντάχρονη διαδρομή γεμάτη σημαντικές στιγμές, χιλιάδες πωλήσεις δίσκων, σπουδαίες συνεργασίες, άπειρες συναυλίες, πολλή συγκίνηση.

Η φωνή του μα και τα τραγούδια που ερμήνευσε ο Βασιλης με τον μοναδικό εκρηκτικό του τρόπο, με πάθος ένταση ακρίβεια και λυρικότητα,μα και με εκπληκτική ευαισθησία, εκτός του ότι σημάδεψαν τόσο διαφορετικές γενιές ακροατών, συνδέθηκαν κατ΄ ευθείαν με τις αισθήσεις μας, τις πνευματικές μεταπλάσεις μας, τις νοσταλγίες μας, με τα γεγονότα του παρελθόντος μα και του καιρού μας. Κυρίως όμως συνδέθηκε με τα χρόνια της αθωότητας, της αγνότητας, και με τα μεγάλα παιδικά όνειρα μας. Ο Βασίλης, ο αιώνιος έφηβος… Η συναυλία στο Παγκρήτιο Στάδιο θα έχει έντονο συγκινησιακό χαρακτήρα, με προβολή σπάνιου οπτικού υλικού από την σαραντάχρονη πορεία του Βασίλη.

Σα να μην είχαμε ποτέ μεγαλώσει, θα θυμηθούμε και θα νοσταλγήσουμε όλα αυτά που θελήσαμε μα μετά τα ξεχάσαμε μέσα από τις πραγματικές ιστορίες και τις τρυφερές διηγήσεις των τραγουδιών που έγραψαν για τον Βασίλη οι σπουδαιότεροι συνθέτες, ποιητές, και στιχουργοί που γέννησε αυτός ο τόπος.

Ως κληρονόμοι τους θα ταξιδέψουμε στο χρόνο. Από τον Μίκη Θεοδωράκη στον Μάνο Λοίζο. Από εκεί στον Θάνο Μικρούτσικο και τον Γιώργο Τσαγκάρη μα και στα νέα παιδιά που έγραψαν για τον δίσκο «Αφετηρία». Θα νιώσουμε την αθωότητα μας μέσα από την μελοποιημένη ποίηση του Λειβαδίτη και του Καρυωτάκη. Του Καββαδία μα και του Τριπολίτη. Του Αλκη Αλκαίου και του Οδυσσεα Ιωάννου. Του Νικόλα Άσιμου μα και του Σταμάτη Μεσημέρι. Τραγούδια που σαν τα παραμύθια δεν έχουν καμία ηλικία καμία προσωρινότητα. Αντίθετα είναι γέφυρες μεταξύ διαφορετικών γενεών. Από τα τραγούδια της «εξορίας» του Θεοδωράκη στο «φοβάμαι». Από το «Κι αν είμαι Ροκ»του Λοίζου στα «έφηβα γεράκια» του Μικρούτσικου. Από το «Φυσάει» του Λειβαδίτη στο «Ποντίκι και τον Αετό» του Ιωάννου.

Τραγούδια που επανέρχονται διαχρονικά, κυκλικά με δραματική επικαιρότητα, και φορτωμένα μνήμες που χαράχτηκαν μέσα στον καθένα μας. Αυτή η συνέπεια και η ειλικρίνεια είναι που χάρισαν στον Βασίλη αυτή τη σημαντική πορεία, επιλέγοντας πάντα να είναι αιχμηρός στον λόγο του και πολιτικά τοποθετημένος, οδήγησαν στη φετινή γιορτή των σαράντα χρόνων στο τραγούδι.


Στέφανος Δημητρίου στα drums
Γιάννης Αυγέρης- κιθάρα - πνευστά - φωνητικά
Meri Brozi- βιολί- φωνητικά
Φρόσω Στυλιανού - τραγούδι / φωνητικά
Αντρέας Αποστόλου- πιάνο
Βαγγέλης Πατεράκης- μπάσο
Γιάννης Δίπλας - σκηνοθεσία φωτισμών
Μίμης Βασιλείου-φωτισμός-ροή βίντεο-συγχρονισμός
Αλέκος Μπίτος – επιμέλεια ήχου
Λισιέν Κλίμης –τεχνικός σκηνής

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ Βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης και μπαρ Ενωδία.
ONLINE ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ticketservices.gr http://www.ticketservices.gr/el/events/?eventid=742 τηλ. 210 72345677

Τιμή προπώλησης 10 ευρώ.
Ταμεία σταδίου 13 ευρώ.
Παιδιά κάτω των 12 ετών που θα συνοδεύονται καθώς και ΑμΕΑ δεν θα πληρώσουν είσοδο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .