Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρουσίαση της κουζίνας και των προϊόντων της Κρήτης στην Μόσχα


Του Θ. Αυγερινού

Ξεκινώντας πρώτη τις παραδοσιακές εκδηλώσεις για την τουριστική περίοδο η Περιφέρεια Κρήτης παρουσίασε απόψε σε ξενοδοχείο της Μόσχας την παραδοσιακή κουζίνα και τα προϊόντα της Μεγαλονήσου, υπό το νέο brand name της «Γης των Αξιών».


Την εκδήλωση άνοιξε ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας Ιωάννης Πλώτας, ο οποίος κάλεσε τους Ρώσους τουρίστες να γνωρίσουν “τις ευλογημένες γεύσεις και τα πιάτα της Μεγαλονήσου”, αλλά και να διαδώσουν στους φίλους τους ότι η Κρήτη τους περιμένει με ανοιχτές αγκάλες.

Την κεντρική ομιλία εκφώνησε η αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Θεανώ Βρέντζου – Σκορδαλάκη, χαιρετίζοντας τους πολυάριθμους προσκεκλημένους, δημοσιογράφους και διακινητές προϊόντων εκ μέρους και του Περιφερειάρχη Σ.Αρναουτάκη. Η κ. Βρέντζου περιέγραψε τις αξίες της ζωής του νησιού, που από τη Μινωική εποχή, διασταυρώνει τους πολιτισμούς στο κέντρο της Νοτιοανατολικής Μεσογείου και εγκωμίασε την κρητική διατροφή, που αρχίζει όλο και ευρύτερα να γίνεται γνωστή στη Ρωσία, ως βάση της μεσογειακής κουζίνας.

Παρόμοια εκδήλωση προηγήθηκε και στο Κίεβο της Ουκρανίας, όπου επίσης έτυχε της υποστήριξης, της πρωτοβουλίας Sympossio, για τον γευσιγνωστικό τουρισμό, που υποστηρίζει η ξενοδοχειακή αλυσίδα Aldemar, η οποία εκπροσωπήθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλό της Αλέξανδρο Αγγελόπουλο.

Ο σεφ Πέτρος Λαμπρινίδης από τον Κρουσώνα του Ηρακλείου ετοίμασε εδέσματα και πιάτα εμπνευσμένα από τα παραδοσιακά προϊόντα της Κρήτης και κέρδισε τις εντυπώσεις προσκαλώντας απευθείας στα ρωσικά το ενθουσιασμένο κοινό του να δοκιμάσει τις μαγειρικές του ικανότητες στην κρητική κουζίνα.

Πηγή: ana-mpa

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ