Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Νέρωνες... των ΜΜΕ κάνουν δημόσιες σχέσεις...

Ματίνα Παπαχριστούδη
 
"Στο Mega, που στήριξε τρία χρόνια τώρα την ενημέρωσή του στο δίπτυχο «μαζί τα φάγαμε - πρέπει να το πληρώσετε» με τα μνημόνια, βάζουν τους απλήρωτους σταρ των τηλεοπτικών τους σειρών να διαφημίσουν την καμπάνια ελεημοσύνης «Νοιάζομαι - μοιράζομαι» " ...

Το τέλος του 2012 βρίσκει τον χώρο των μεγάλων ΜΜΕ σε καμένη γη. Τα media έφθασαν στο ναδίρ της αναξιοπιστίας τους και τα ίδια βρίσκονται ένα βήμα πριν από...

το χείλος του οικονομικού γκρεμού. Με τους πολίτες να ψηφίζουν πως δεν εμπιστεύονται πρώτα από όλους τους θεσμούς, τα Μέσα και τους δημοσιογράφους, οι επιχειρήσεις media ολοκληρώνουν σε λίγες μέρες το τρίτο κύμα περικοπών, απολύσεων και μειώσεων μισθών.
Αλυσοδεμένα σταθερά στον πολιτικό μηχανισμό της προπαγάνδας για την επιβολή της μνημονιακής πολιτικής που οδηγεί σε εξαθλίωση την ελληνική κοινωνία, περιμένουν, όπως ο σκύλος το αφεντικό του, το μερίδιο στην αναδιανομή της διαπλεκόμενης οικονομικής και πολιτικής εξουσίας. Κι αυτή ακριβώς την κοινωνική εξαθλίωση, την οποία βοήθησαν να γιγαντωθεί, τη μετατρέπουν στο «καλό» χαρτί τους στο παίγνιο επίδειξης του... κοινωνικού τους ρόλου.


Τα κορυφαία ραδιοτηλεοπτικά Μέσα και οι μεγάλες εφημερίδες, που δυο χρόνια τώρα ολημερίς και οληνυχτίς πασχίζουν να πείσουν για την αναγκαιότητα των σκληρών μνημονιακών μέτρων, των απολύσεων στο Δημόσιο, του ξεπουλήματος των δημόσιων οργανισμών, της «σωτηρίας της χώρας» με την παράδοσή της στους ξένους δανειστές, διαλαλούν τις εορταστικές καμπάνιες φιλανθρωπίας, στήριξης και ελεημοσύνης. Καλώντας τον εξαθλιωμένο πολίτη να συνεισφέρει και κάτι ακόμη από το υστέρημά του για τους πεινασμένους της χώρας. Αρκεί να μην ξεσηκωθούν οι άθλιοι και εξαθλιωμένοι να απαιτήσουν και να διαδηλώσουν.
Στο Mega, που στήριξε τρία χρόνια τώρα την ενημέρωσή του στο δίπτυχο «μαζί τα φάγαμε - πρέπει να το πληρώσετε» με τα μνημόνια, βάζουν τους απλήρωτους σταρ των τηλεοπτικών τους σειρών να διαφημίσουν την καμπάνια ελεημοσύνης «Νοιάζομαι - μοιράζομαι».
Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού και στις εκπομπές, καλούν τους άνεργους και απλήρωτους εργαζόμενους των ελληνικών επιχειρήσεων που καταστράφηκαν από την προωθούμενη πολιτική να καταθέσουν τη φιλανθρωπία τους στην πλατεία Συντάγματος. Η μέγιστη υποκρισία είναι ότι δεκάδες από τους ηθοποιούς και δημιουργούς που έχουν απλήρωτους οι θυγατρικές εταιρείες των εκδοτών - μετόχων του καναλιού ζουν πλέον από τα συσσίτια του Δήμου Αθηναίων. Ή παίρνουν τα φάρμακά τους από τους Γιατρούς του Κόσμου!
Στον ΣΚΑΪ ο σχολιαστής Μπάμπης Παπαδημητρίου και ο διευθυντής Άρης Πορτοσάλτε έκαναν ό,τι μπορούσαν για την υποταγή της κοινωνίας, βοήθησαν στην αύξηση της ανεργίας και της φτώχειας, φωνάζοντας για το δίκαιο των αγορών και υπέρ της αναγκαιότητας των μέτρων των δανειστών. Ο σταθμός διαλαλεί
σήμερα τον απολογισμό της φιλανθρωπικής καμπάνιας του «Όλοι μαζί μπορούμε» για να αποδείξει τη δύναμη επιρροής του στο κοινό. Ο ΣΚΑΪ θέλει το μυαλό σου, όπως εύστοχα διαφημίζει το σλόγκαν της καμπάνιας. Και την ίδια ώρα ο σταθμός ολοκληρώνει την αναδιοργάνωση της εταιρείας με τον νέο κύκλο περικοπών απολύοντας 15 τεχνικούς και την επιβολή εθελούσιων αποχωρήσεων σε δεκάδες παλαιούς εργαζόμενους, ενώ θα μειώσει ακόμη περισσότερο το ύψος των μισθών σε όσους απομείνουν στο Νέο Φάληρο.
Την τακτική της ελεημοσύνης στην πτωχευμένη Ελλάδα ακολουθούν με τις εμπορικές προσφορές τους και οι μεγάλες εφημερίδες με πιο χαρακτηριστική περίπτωση το «Έθνος». Στα πρωτοσέλιδα κυριαρχεί η προπαγάνδα των μνημονιακών μέτρων και της κοινωνικής - οικονομικής αποσύνθεσης της χώρας και στους τίτλους των εφημερίδων διαφημίζονται τα κουπόνια ελεημοσύνης με έκπτωση 15 και 20 ευρώ στα σούπερ μάρκετ, τα καύσιμα.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη