Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

JUMPING FISH FESTIVAL


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 & ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012

MACY GRAY, THE HEAVY
ΣΟΦΙΑ ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ, IDRA KAYNE, ΕΙΡΗΝΗ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗ, BANGIES

FUZZ CLUB - Πειραιώς 209 & Πατριάρχου Ιωακείμ 1, Ταύρος
Doors open @ 20:00 – Τα ταμεία ανοίγουν @ 19:00


    To Jumping Fish Festival βρίσκεται προ των πυλών, με το Fuzz Club να ανοίγει τις πόρτες του την Παρασκευή 23 και το Σάββατο 24 Νοεμβρίου για να υποδεχτεί διάσημα και καταξιωμένα ονόματα της διεθνούς μουσικής σκηνής σε μια μοναδική συνύπαρξη με συγκροτήματα που έχουν ξεχωρίσει και αναδειχθεί μέσα από το www.jumpingfish.gr της COSMOTE.

    Οι The Heavy, η βρετανική απάντηση στους Black Keys με τον εκρηκτικό ήχο και την southern αυθεντικότητα, και η Macy Gray, μια από τις μεγαλύτερες και πιο ξεχωριστές φωνές των 00s που συνεχίζει την παράδοση σπουδαίων ερμηνευτριών από τα 50s και 60s, θα είναι οι headliners στις 23 και 24 Νοεμβρίου, αντίστοιχα.
         
    Οι The Heavy και η Macy Gray θα πλαισιώνονται από τα τέσσερα ονόματα που αναδείχθηκαν αυτή τη χρονιά από το Jumping Fish με τα τραγούδια τους: την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου, η Idra Kayne (ερμηνεύτρια του Jumping Fish Song “Don’t Walk Away”) και οι Bangies (δημιουργοί του Jumping Fish Song “Αυτά τα Χρόνια”) θα προθερμάνουν τη σκηνή πριν τον καταιγισμό των The Heavy, ενώ το Σάββατο 24 Νοεμβρίου το έδαφος για την Macy Gray θα προετοιμάσουν η Σοφία Κουρτίδου (που εγκαινίασε το θεσμό του Jumping Fish Song με το “Δανεικά Ιδανικά”) και η Ειρήνη Σκυλακάκη (που είναι η τρέχουσα ανακάλυψη του Jumping Fish με το “In The Light”).

    Οι πόρτες ανοίγουν στις 20:00. Αναλυτικά οι ώρες εμφάνισης των καλλιτεχνών έχουν ως εξής:
 
Παρασκευή 23 Νοεμβρίου
21:00-21:35 Bangies
21:50-22:30 Idra Kayne
23:00-00:30 The Heavy

Σάββατο 24 Νοεμβρίου
21:00-21:35 Ειρήνη Σκυλακάκη
21:50-22:30 Σοφία Κουρτίδου
23:00-00:30 Macy Gray

    Τα εισιτήρια κοστίζουν 7 ευρώ (μονοήμερο) και 12 ευρώ (διήμερο) και προπωλούνται στο δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ και στο www.boxoffice.gr. Τις ημέρες του φεστιβάλ, τα εισιτήρια θα πωλούνται στο ταμείο του Fuzz Club, που θα είναι ανοιχτό από τις 19:00.

*** Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ***

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
7 ευρώ (μονοήμερο)
12 ευρώ (διήμερο)

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΠΩΛΟΥΝΤΑΙ:
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ – WWW.BOXOFFICE.GR

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
MTV || ΕΝ ΛΕΥΚΩ 87.7 || BEST 92.6 || ΜΕΛΩΔΙΑ 99.2
 RED FM 96.3 || PEPPER 96.6


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.