Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIZZ: Καινοτομία από την ΕΑΣ Πεζών, με στόχο τους νέους

Το 1998 η Ένωση Πεζών προκάλεσε επανάσταση στην ελληνική αγορά κρασιού με την εμφιάλωση κρασιού σε BaginBox, ενώ τα επόμενα χρόνια παρουσίασε την συσκευασία Τετραπάκ.

Σήμερα η Ένωση Πεζών προσφέρει κάτι μοναδικό στην αγορά ποτών. Το FIZZ είναι ποτό με χαρακτήρα διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Αρωματισμένο ποτό (μήλο) με βάση τον οίνο (9%) και έντονη αίσθηση σπιρτάδας. Καινοτόμο προϊόν, απόλυτα δροσιστικό για τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά και μια ξεχωριστή νότα χαράς, στην χειμερινή ατμόσφαιρα, έρχεται για να ανατρέψει τις καταναλωτικές μας συμπεριφορές.
Θα το βρούμε σε συσκευασία 275ml σε μπουκάλι που το αγκαλιάζει ολόκληρο η ετικέτα, με μοντέρνο σχεδιασμό που σίγουρα δεν θα μας αφήσει αδιάφορους.

To νέο Προϊόν: 

Ένα αλκοολούχο ποτό με βάση το κρασί και με διάφορες γεύσεις: Μήλο, ροδάκινο, κεράσι και καρπούζι. Η συσκευασία του είναι πρωτότυπη σε μπουκαλάκι των 275 ml το οποίο είναι «τυλιγμένο» σε μία ετικέτα. Η περιεκτικότητα του Fizz σε αλκοόλη είναι χαμηλή και ανήκει στην κατηγορία ανάλογων ποτών που προτιμούν κυρίως οι νέοι 18-22 ετών και οι γυναίκες στα μπαράκια και τις καφετέριες.

Η πρώτη παρουσίαση του Fizz έγινε το Σάββατο 10 Νοεμβρίου στην έκθεση ειδών για «μικρά σημεία πώλησης» κυρίως mini market και περίπτερα στην Expo Athens. Η υποδοχή ήταν εκπληκτική! Ο κόσμος κατέκλυσε το περίπτερο της ΕΑΣ Πεζών και σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της Ένωσης Νίκο Μαντιδάκη ήδη έχουν παραγγείλει Fizz μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και κάβες. Σε λίγο καιρό το Fizz θα έχει τοποθετηθεί επίσης σε περίπτερα, καφετέριες και μπαράκια.

Όπως εξηγεί ο αντιπρόεδρος της ΕΑΣ Πεζών Μανώλης Μπέρκης το Fizz είναι επιτραπέζιο κρασί χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλη, που εμφιαλώνεται με την αξιοποίηση ενός νέου μηχανήματος το οποίο αγόρασε η Ένωση από την Ιταλία. Το συγκεκριμένο μηχάνημα κάνει εμφιάλωση και με τη χρήση ανθρακικού. Σε αυτό το νέο μηχάνημα εμφιαλώνεται τώρα το σύνολο των κρασιών της ΕΑΣ.

Το νέο προϊόν ανήκει στην κατηγορία των RTD. Περιέχει 9% αλκοόλη και είναι γλυκισμένο με γλεύκος, κι όχι με ζάχαρη. Περιλαμβάνει επίσης και ανθρακικό. Γεύσεις μήλου και ροδάκινου έχουν τα λευκά κρασιά Fizz και κερασιού έχει το ροζέ. Σύντομα θα κυκλοφορήσει ροζέ κρασί με γεύση καρπουζιού.

Η Ένωση Πεζών είναι η πρώτη που κυκλοφορεί στην Ελλάδα αυτό το προϊόν το οποίο σύμφωνα με την άδεια από το Υπουργείο ονομάζεται «αλκολούχο ποτό με βάση τον οίνο».

Με το Fizz η Ένωση Πεζών αξιοποιεί τα εμπορικά «κανάλια» των πολυκαταστημάτων και των καβών (καφετέριες και μπαράκια). Επίσης αξιοποιεί και το «κανάλι» των λεγόμενων μικρών σημείων πώλησης που είναι τα περίπτερα και τα mini market.

Υπενθυμίζεται ότι η Ένωση Πεζών έχει….συνηθίσει το κοινό της στις πρωτοτυπίες. Πρώτη σε συσκευασία τετραπάκ κατάφερε να τοποθετήσει το κρασί της στα περίπτερα με πολύ μεγάλη επιτυχία. Στη συνέχεια τοποθέτησε το ελαιόλαδο της σε συσκευασία τετραπρίσμα. Πριν δύο χρόνια άρχισε να διαθέτει στην αγορά το ελαιόλαδο με τον τίτλο ΕΛΑΙΟΠΑΡΑΓΩΓΟΙ όπου η συσκευασία αναγράφει πού καταλήγουν τα χρήματα των καταναλωτών που το αγοράζουν. Το νέο πρωτοποριακό προϊόν Fizz αναμένεται να ταράξει τα νερά στην αγορά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .