Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μείωση της παγκόσμιας παραγωγής ελαιολάδου, αύξηση στην Ελλάδα

 Επιβεβαιώνονται οι εκτιμήσεις για χαμηλή παγκόσμια παραγωγή ελαιολάδου και από το Διεθνές Συμβούλιο Ελαιολάδου, το οποίο στην τελευταία έκθεση του αναφέρει πως αναμένει αισθητή κάμψη κατά 19% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά με την απόδοση-ρεκόρ, "βλέπει" όμως αύξηση που αγγίζει σε ποσοστό το 19% για την Ελλάδα. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Συμβουλίου, η παραγωγή την περίοδο 2012/13 θα διαμορφωθεί στους 2.756.000 τόνους, σημαντικά χαμηλότερα από την περσινή παραγωγή ρεκόρ των 3.389.000 τόνων.


Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Διεθνούς Συμβουλίου Ελαιολάδου, η φετινή παραγωγή θα διαμορφωθεί στους 2,75 εκατ. τόνους.Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Διεθνούς Συμβουλίου Ελαιολάδου, η φετινή παραγωγή θα διαμορφωθεί στους 2,75 εκατ. τόνους.

Σημειώνεται ότι η περσινή παραγωγή της Ισπανίας έφτασε τους 1.611.000 τόνους. Ωστόσο τα ακραία καιρικά φαινόμενα, που εκδηλώθηκαν με τη μορφή σφοδρής παγωνιάς το χειμώνα και παρατεταμένης ξηρασίας το καλοκαίρι αναμένεται να προκαλέσουν σημαντική μείωση φέτος κατά περίπου 700.000 τόνους.

Όσον αφορά τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, δεν αναμένονται ιδιαίτερες μεταβολές στην παραγωγή, με εξαίρεση την Ελλάδα, όπου αναμένεται μια αύξηση στην παραγωγή κατά 18,6%.

Σύμφωνα με την έκθεση, η περσινή παγκόσμια κατανάλωση ελαιολάδου έφτασε τους 3.174.500 τόνους, με τις εξαγωγές να αποτελούν τους 834.000 τόνους. Έτσι επιβεβαιώνονται οι εκτιμήσεις που κάνουν λόγο για σημαντική υποχώρηση των παγκόσμιων αποθεμάτων ελαιολάδου κατά 400.000 τόνους, στην περίπτωση που δεν επηρεαστεί η κατανάλωση.

Τις τελευταίες ημέρες στην ισπανική αγορά οι τιμές του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου κινούνται σταθεροποιητικά στα επίπεδα των 2,60 ευρώ το κιλό. Το παρθένο ελαιόλαδο πωλείται στα 2,50 ευρώ το κιλό παραμένοντας επίσης αμετάβλητο.

Πηγή: agronews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .