Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μία Κρητική Εταιρία στις κορυφαίες της Ελλάδας

 Μία Εταιρία από την Κρήτη και με καταγωγή από τις Μοίρες Ηρακλείου πρωτοπορεί ανάμεσα στις ελληνικές εταιρίες διαδικτύου σε όλη την Ελλάδα.

Πρόκειται για την Phaistos Networks. Αν δεν δραστηριοποιείστε στην αγορά της τεχνολογίας, το όνομά της ίσως να μην σας λέει κάτι. Αλλά σίγουρα σας λένε πολλά τα ονόματα
Pathfinder.gr και BestPrice.gr, δυο από τα βασικά προϊόντα της εταιρίας.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή..

Η Phaistos Networks δημιουργήθηκε το 1997 από τρεις φίλους, το Δημήτρη Χατζηδάκη, το Μάρκο και το Γιώργο Παπαδάκη, ιδιοκτήτες της εταιρίας μέχρι και σήμερα. Το όνομά της το διάλεξαν από την αρχαία Φαιστό, πολύ κοντά στην οποία βρίσκεται η έδρα της εταιρείας. Το έναυσμα για τη δημιουργία της Phaistos Networks στάθηκε η γνωριμία των τριών ανδρών με την τεχνολογία, η ενασχόλησή τους με το – τότε στα σπάργανα – Internet και η όρεξη για δημιουργία κάτι καινούριου. Αυτό το όραμα της καινοτομίας στάθηκε θεμέλιος λίθος στη δημιουργία της εταιρίας και ήταν αυτό που διαμόρφωσε και το σκοπό της, που μέχρι και σήμερα είναι η έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και εφαρμογών στο χώρο του Internet.


Στα πρώτα της βήματα παρόλο που είχε αναπτύξει μοναδικές υπηρεσίες, η Phaistos Networks αντιμετωπίστηκε με δυσπιστία από την Ελληνική Αγορά, λόγω της καταγωγής της. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ξεπερνώντας την όποια δυσκολία, ανέπτυξε δυναμική και αναγνώριση και έγινε μέλος του Δημοσιογραφικού Ομίλου Λαμπράκη ως θυγατρική του ΔΟΛ Digital, μέχρι και το Δεκέμβριο του 2010, όταν το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου της πέρασε στους ιδρυτές της εταιρείας.

Έχοντας διανύσει ήδη μια πορεία 15 χρόνων, η Phaistos Networks σήμερα έχει μεγαλώσει. Οι τρεις φίλοι κατάφεραν να δημιουργήσουν μια «οικογένεια» 35 ανθρώπων, οι οποίοι αποτελούν την κινητήρια δύναμη στη σταθερά ανοδική της πορεία. Η έδρα της εταιρίας εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί απ’ όπου ξεκινήσαν όλα, στις Μοίρες, ενώ γραφεία της λειτουργούν στο Τεχνολογικό Πάρκο του Ηρακλείου και προσφάτως και στην Αθήνα.

Μεταξύ των ειδικών της αγοράς, η Phaistos Networks έχει εδραιωθεί ως μια επιτυχημένη και καινοτόμα επιχείρηση, ενώ τα προϊόντα της – μεταξύ αυτών το Pathfinder.gr, o ADMAN, το BestPrice.gr – έχουν διακριθεί για την αξιοπιστία, τη λειτουργικότητα και την εμφανή τεχνολογική τους υπεροχή. Μιλήσαμε με τον ένα εν των ιδρυτών της εταιρίας και σήμερα Διεθύνοντα σύμβουλο, Δημήτρη Χατζηδάκη, ο οποίος μας είπε χαρακτηριστικά για την πορεία της Phaistos Networks: “Το DNA της εταιρίας διατρέχουν οι έννοιες καινοτομία, τεχνολογία και εξέλιξη αλλά και αξίες όπως ομαδικότητα, συνεργατικότητα. Βασισμένοι στα στέρεα θεμέλια της ομάδας μας, τις παραπάνω αξίες και με αρωγό την τεχνολογία, καταφέραμε να φύγουμε από τα όρια της τοπικής αγοράς και ν’ αποκτήσουμε μια θέση στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι της χώρας. “





To BestPrice.gr

Ένας από τους βασικούς πυλώνες της εταιρίας είναι το
BestPrice.gr, η μεγαλύτερη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκριση τιμών στο ελληνικό διαδίκτυο, με βάση τον αριθμό των καταστημάτων και των προϊόντων που είναι καταχωρημένα.

Το BestPrice.gr ουσιαστικά αποτελεί μια υπηρεσία όπου ο χρήστης μπορεί να αναζήτησει το προϊόν που επιθυμεί μεταξύ ενός πλήθους ηλεκτρονικών καταστημάτων, να συγκρίνει τις τιμές από τα καταστήματα που το διαθέτουν, να γνωρίσει τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες τους και να καταλήξει στην επιλογή της τελικής αγοράς του.

Από το λανσάρισμα του τον Ιούλιο του 2011 και μέχρι σήμερα στην υπηρεσία φιλοξενούνται περισσότερα από 1000 ηλεκτρονικά καταστήματα και πάνω από 4 εκατομμύρια προϊόντα, ταξινομημένα σε περισσότερες από 1500 διαφορετικές κατηγορίες και υποκατηγορίες.

To BestPrice.gr διαθέτει εξελιγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που διευκολύνουν τη διαδικασία αγορών και βελτιστοποιούν την εμπειρία των χρηστών. Πέρα από τα «κλασσικά» χαρακτηριστικά μιας υπηρεσίας έρευνας αγοράς και σύγκρισης τιμών (δομημένες κατηγορίες, δυναμικά φίλτρα περιορισμού αποτελεσμάτων, λίστες με προϊόντα που έχω ή/και θέλω, ιστορικό τιμής, εύρεση κοντινών καταστημάτων σε χάρτη, σύγκριση προϊόντων, αξιολογήσεις χρηστών και εξωτερικών πηγών για προϊόντα και καταστήματα), το ΒestPrice.gr ενσωματώνει και λειτουργίες που κάνουν τη διαφορά.



Η πιο πρόσφατη καινοτομία της υπηρεσίας είναι το ενιαίο καλάθι αγορών, το BestPrice One όπως ονομάζεται. Μέσω του BestPrice One και σε συνδυασμό με τη γνώριμη διαδικασία αναζήτησης/σύγκρισης προϊόντων και τιμών, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους από επιλεγμένα καταστήματα, εύκολα και γρήγορα, κάνοντας χρήση του ενιαίου καλαθιού αγορών. Μάλιστα, μπορούν να προσθέτουν ταυτόχρονα στο καλάθι προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα και να ολοκληρώνουν με ένα μόνο κλικ την παραγγελία τους συνολικά.

H εμπειρία των e-καταναλωτών στο "BestPrice One" ολοκληρώνεται με την επιβράβευσή τους μέσω ειδικών προνομίων και εκπτώσεων (άμεση έκπτωση, δωρεάν ή μειωμένα έξοδα αποστολής, bonus πόντοι, επιστροφή χρημάτων, δώρα κτλ).

 
 
Πηγή: Flashnews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη