Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυτο-απασχόληση, μια γροθιά στην ανεργία.

Από τον Μάρκο Σμυρνάκη.

Αυτή την περίοδο η ανεργία στην χώρα μας έχει εκτοξευθεί ανεξέλεγκτα στο 23% (1.2 εκ άνεργοι), ενώ για το 2013 αναμένεται να αγγίξει το 28%. Κάποιοι από τους ανέργους ψάχνουν καθημερινά μάταια για εργασία. Ωστόσο η προσωπική μου επαφή με ένα ποσοστό ανέργων, με βοήθησε να συνειδητοποιήσω ότι, κάποιοι από αυτούς αφιερώνουν αρκετό χρόνο για την επινόηση καινοτόμων ιδεών, προσπαθώντας να εξασφαλίσουν την ευημερίας τους.

Φαίνεται, ότι το καθαρό, αλλά και ξεκούραστο μυαλό ενός ανέργου, είναι αποδοτικό όσον αφορά την αξιοποίηση των ταλέντων του στο μέγιστο. Ενώ σε συνδυασμό με το νέο μοντέλο της αυτοαπασχόλησης, αποτελεί την απάντηση ενάντια στην ανεργία.



Σημείωση: Παρουσιάζοντάς αυτό το νέο μοντέλο, θέλω να πιστεύω ότι, θα  μειώσω έστω και ελάχιστα το ποσοστό της ανεργίας, παρακινώντας απλά κάποιους από αυτούς τους μικρούς επιχειρηματίες, προς την τόλμη. 

Τα άτομα τα οποία θα ακολουθήσουν το μοντέλο της αυτοαπασχόλησης πρέπει να λειτουργούν συνειδητά. Η επιχειρηματικότητα δεν μπορεί να είναι αγγαρεία, ούτε πρέπει να έχει ως κύριο σκοπό τον πλουτισμό, αφού σε τέτοια περίπτωση οδηγεί στην προσωρινή παρουσία μας στην αγορά. Η επιτυχία βρίσκεται στην δυνατότητα να κάνεις αυτό που αγαπάς και να ζεις από αυτό.

Όπως είπε κάποτε ο Κομφούκιος "Διάλεξε ένα επάγγελμα που αγαπάς και δε θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μια μέρα στη ζωή σου".


Την καρδιά της επιχειρηματικότητας, αποτελεί η πρόβλεψη καταναλωτικών επιθυμιών και αναγκών, ιδιαίτερα αυτών που δεν έχουν ακόμα εκφραστεί. Όποιος λοιπόν μπορεί να εντοπίσει αυτό το κενό, πρέπει να καταφέρει με την κατάλληλη γνώση, την υλοποίηση του.
Μην φοβάστε να αναπτύξετε επιχειρηματικές δράσεις, ή και επιχειρηματικά σχέδια, διότι καραδοκεί η αντίληψη ότι, κάποιος θα κλέψει τις ιδέες σας πριν προλάβετε να τις εφαρμόσετε. Η παραγωγή νέων ιδεών είναι το εύκολο μέρος. Το δύσκολο είναι η εφαρμογή τους. Κατά συνέπεια, με σκληρή δουλειά και με διακριτικότητα στην εφαρμογή των ιδεών σας, αντί απλώς να μιλάτε γι' αυτές, η να τις κρατάτε καλά κρυμμένες στο μυαλουδάκι σας,  δεν έχετε τίποτε να φοβηθείτε.
Όσον αφορά την μόρφωση, ναι παίζει σημαντικό ρόλο στην ευρηματικότητα μιας νέας ιδέας. Αυτό οφείλετε στο γεγονός ότι τα μορφωμένα άτομα είναι πιο ανοιχτά σε νέες ιδέες που προέρχονται από την διασταύρωση διαφόρων γνωστικών τομέων. Ωστόσο μια νέα ιδέα μπορεί να προκύψει από μία ανάγκη, χωρίς να υπάρχει αυξημένο επίπεδο μόρφωσης. Τότε η γνώση και η μόρφωση, είναι κάτι που μπορεί να αποκτηθεί μέσα από την έρευνα.

Το οικονομικό κομμάτι αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα, για την επίτευξη οποίου δίποτε επιχειρηματικού σχεδίου. Κάτι τέτοιο αποτελεί μια επένδυση για την επίτευξη κάποιον  σκοπών, χωρίς όμως εξ’ αρχής να γνωρίζεις το αποτέλεσμα. Το κόστος μπορεί να καλυφθεί από κάποιο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, χορηγία η από τις οικονομίες του “πατέρα”, ανάλογα το επιχειρηματικό σχέδιο.

Συμπερασματικά μετά την ανάγνωσή αυτού του άρθρο, οι αναγνώστες θα πρέπει να κατανοήσουν ότι το νέο μοντέλο αυτοαπασχόλησης, μεταλλάσει το κυρίαρχο εργασιακό μοντέλο από την «προσφορά» θέσης εργασίας στη «δημιουργία επιχειρηματικής απασχόλησης». Να τονίσω ότι δεν μπορούν όλοι να ασχοληθούν με αυτό το μοντέλο, αλλά πραγματικά υπάρχουν άτομα τα οποία έχουν σχεδόν ολοκληρωμένα επιχειρηματικά σχέδια, τα οποία διστάζουν ή αδυνατούν λόγο έλλειψης γνώσης να τα εφαρμόσουν.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .