Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Ανώνυμος Διαδηλωτής



Ο λαός το 2011, αποφάσισε να μιλήσει, να φωνάξει, να αναγκάσει τους κυβερνώντες να τον ακούσει. Σε κάποιες χώρες οι διαδηλώσεις κινήθηκαν ειρηνικά, σε άλλες υπήρξαν βίαιες συγκρούσεις. Σε όλες τις χώρες, όλοι αυτοί οι αγανακτισμένοι, που επέλεξαν να βγουν από τα σπίτια τους και να φωνάξουν, ένα κοινό είχαν. Διεκδίκησαν τα όνειρά τους, το μέλλον των παιδιών τους, την ελευθερία τους και τα ίσα δικαιώματα ανάμεσα σε πολίτη και κυβερνήσεις. Έδειξαν με το δικό τους, μοναδικό τρόπο, ποια είναι η έννοια της δικής τους παγκοσμιοποίησης.

Μέχρι  πρόσφατα υπήρχαν οι, βιομηχανική, χρηματοπιστωτική, πολιτική και  πολιτισμική παγκοσμιοποίηση. Τώρα γεννήθηκε μια επιπλέον πτυχή. Η Ανθρωπιστική Παγκοσμιοποίηση.  

Ο Ανώνυμος Διαδηλωτής, βγήκε στους δρόμους, φώναξε και διεκδίκησε τα ανθρώπινα δικαιώματα και την αξιοπρέπειά του. Σε όλες τις χώρες του κόσμου, με διαφορετικούς τρόπους, η πολιτική και οι πολιτικοί των χωρών, έδειξαν πόσο λίγοι μα πόσο επικίνδυνοι, συνάμα, είναι για τον λαό, που οι ίδιοι (οι πολιτικοί) επέλεξαν, αυτοβούλως να υποστηρίξουν και να βοηθήσουν.    

Για αυτούς τους λόγους, ο ανώνυμος διαδηλωτής είναι το πρόσωπο του 2011 για το περιοδικό TIME.

Όπως γράφει χαρακτηριστικά το περιοδικό TIME, «Η Ιστορία πολλές φορές προκύπτει εκ των υστέρων και τα γεγονότα αποκτούν αξία μόνο όταν γυρίζουμε πίσω και τα αναζητούμε. Ποιος μπορούσε να φανταστεί ότι όταν ένας νεαρός πωλητής φρούτων θα αυτοπυρπολείτο σε μια πόλη της Τυνήσιας που ούτε καν υπήρχε στον χάρτη, θα προκαλούσε κύμα διαμαρτυριών που θα έριχναν δικτάτορες στην Τυνησία, την Αίγυπτο και τη Λιβύη, ενώ θα "ταρακουνούσαν" καθεστώτα στη Συρία, την Υεμένη και το Μπαχρέιν. Ή ότι το πνεύμα της διαφωνίας θα έβγαζε στους δρόμους τους Μεξικανούς κατά των καρτέλ των ναρκωτικών, τους Έλληνες στους δρόμους να διαμαρτυρηθούν για πολιτικούς που δεν έδωσαν ποτέ λόγο, τους Αμερικανούς να καταλάβουν δημόσιους χώρους, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την άνιση κατανομή του εισοδήματος και τους Ρώσους κατά ενός διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος».

Ένας καινούριος κόσμος αρχίζει να χτίζεται. Ένα καινούριο πολιτικό- οικονομικό καθεστώς γεννιέται.  Όλος ο κόσμος αναρωτιέται. Πως θα είναι το αύριο, το μέλλον; Δεν μένει παρά να περιμένουμε. Άλλωστε, αυτό που μετράει δεν είναι τι θα έρθει αλλά ότι το ‘κακό’, το λάθος  και το ‘βρώμικο’ έφυγε ή φεύγει. Ότι και αν περιέχει το καινούριο, στο χέρι μας είναι να το κάνουμε να μην θυμίζει σε τίποτα από αυτό που εμείς διώξαμε.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .