Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απεβίωσε ο τελευταίος γκέι των στρατοπέδων συγκέντρωσης

Εσβησε η "ζωντανή μνήμη" των θηριωδιών των ναζί κατά ομάδων πληθυσμού που διέφεραν από το πρότυπο της Αρειας Φυλής

Ο Ρούντολφ Μπράζντα, ο τελευταίος γνωστός επιζήσας από τους ομοφυλόφιλους που είχαν εκτοπιστεί στα ναζιστικά
στρατόπεδα συγκέντρωσης, πέθανε χθες σε ηλικία 98 ετών, αναφέρει ανακοίνωση που εκδόθηκε από το περιβάλλον του.
"Ο Ρούντολφ έφυγε ήσυχα στον ύπνο του, τα ξημερώματα της 3ης Αυγούστου σε ένα νοσηλευτικό ίδρυμα για ηλικιωμένους στο Μπάντζενχάιμ της Αλσατίας", προστίθενται στην ανακοίνωση.
Η κηδεία του Μπράζντα, ο οποίος πολιτογραφήθηκε Γάλλος το 1960, θα γίνει την προσεχή εβδομάδα στη Μιλούζ. Όπως ορίζει η διαθήκη του, η σορός του θα αποτεφρωθεί και η τέφρα θα τοποθετηθεί δίπλα σε εκείνη του επί 50 χρόνια συντρόφου του Εντουάρ Μαγέ, ο οποίος πέθανε στη Μιλούζ το 2003.
Τον Απρίλιο, η Γαλλία απένειμε στον Ρούντολφ Μπράζντα το χρίσμα του Ιππότη του Τάγματος της Λεγεώνας της Τιμής, της υψηλότερης τιμητικής διάκρισης του γαλλικού κράτους.
Ο Μπράζντα, ο οποίος γεννήθηκε το 1913 από γερμανόφωνους τσέχους γονείς στη Γερμανία, ήταν μεταξύ των 10.000 ανθρώπων που εκτοπίστηκαν στα ναζιστικά στρατόπεδα εξαιτίας της σεξουαλικής ιδιαιτερότητάς τους καθώς οι ναζί θεωρούσαν την ομοφυλοφιλία σαν επικίνδυνη επιδημία για την εξέλιξη της φυλής.
Ο Μπράζντα έζησε τρία χρόνια στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Μπούχενβαλντ, φορώντας στο πέτο το "ροζ τρίγωνο" το διακριτικό σήμα που είχαν επιβάλει οι ναζί στους ομοφυλόφιλους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Πηγή: ΑΠΕ
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ