Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ευτυχισμένοι ως... Έλληνες

Τη δεύτερη θέση στον κατάλογο με τους ευτυχέστερους πολίτες της Ευρώπης καταλαμβάνουν οι Έλληνες, παρά την οικονομική κρίση, όπως καταδεικνύουν τα αποτελέσματα έρευνας της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης "Foundation for Future Studies", με έδρα το Αμβούργο της Γερμανίας.

Ευτυχέστεροι όλων των πολιτών από 13 χώρες της Ευρώπης (Δανία, Ελλάδα, Ιταλία, Γαλλία, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Ισπανία, Αυστρία, Τουρκία, Γερμανία, Πολωνία και Ρωσία) δηλώνουν οι Δανοί, σε ποσοστό 96% και ακολουθούν οι Έλληνες με ποσοστό 80%, οι Ιταλοί με 79%, οι Γάλλοι με 77%, οι Ολλανδοί και οι Βρετανοί με 72%, οι Ελβετοί με 71%, οι Ισπανοί με 68%, οι Αυστριακοί με 63%.


Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως στην 11η θέση, με ποσοστό 61%- μια θέση κάτω από τους Τούρκους, με το ίδιο ποσοστό- είναι οι πολίτες της εύρωστης οικονομικά Γερμανίας, που, όπως σχολιάζουν οι ερευνητές της οργάνωσης, αποδεικνύουν κατ' αυτόν τον τρόπο το χαρακτηρισμό "απαισιόδοξοι", που τους αποδίδεται.


Τις δύο τελευταίες θέσεις του καταλόγου καταλαμβάνουν οι Πολωνοί, με ποσοστό 50% και οι Ρώσοι, που 20 χρόνια μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης εμφανίζονται ικανοποιημένοι μόνο σε ποσοστό 37%.

Συνολικά, η έρευνα καταδεικνύει ότι το 1/3 των Ευρωπαίων είναι ικανοποιημένοι με τη ζωή τους, παρά την οικονομική κρίση και τους εκπεφρασμένους φόβους για το μέλλον του ενιαίου νομίσματος.
Η έρευνα κατέδειξε, επίσης, πως υπάρχουν ορισμένα κοινά στοιχεία σε όλες τις χώρες, όπως ότι οι γυναίκες είναι ευτυχέστερες από ό,τι οι άνδρες, γεγονός που ισχύει και για όσους ζουν στην ύπαιθρο σε σχέση με τους κατοίκους των μεγάλων αστικών κέντρων.
Μεγαλύτερη ευτυχία δηλώνουν ότι βιώνουν τα ζευγάρια σε σχέση με τους εργένηδες, καθώς και οι υψηλόμισθοι σε σχέση με τους χαμηλόμισθους.
Επίσης, θετικό κρίνεται από τους ερευνητές το γεγονός ότι η νέα γενιά στην Ευρώπη είναι αυτή που δηλώνει σε μεγάλο ποσοστό ευτυχισμένη και, παρά τις συνθήκες κρίσης στις οποίες διαβιεί, ατενίζει με ελπίδα και αισιοδοξία το μέλλον


Πηγή: Νεα Κρήτη
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .