Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Φωνάζει ο κλέφτης» Κηποθέατρο Ν. Καζατζάκης

2 και 3 Αυγούστου, «Φωνάζει ο κλέφτης» στο Κηποθέατρο Ν. Καζατζάκης.


Στο Θέατρο Δάσους θα παρουσιαστεί το πολύ επίκαιρο έργο του Δημήτρη Ψαθά «Φωνάζει ο Κλέφτης» σε σκηνοθεσία Πέτρου Φιλιππίδη με τους: Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Τάσο Κωστή, Γιώργο Καπουτζίδη, Γιώργο Λέφα, Δημήτρη Γεροδήμο, Κλέλια Ρένεση, Πόπη Χριστοδούλου και Βασίλη Μυλωνά.


Μια κωμωδία που αγγίζει το μυαλό και την καρδιά και παραμένει πάντα επίκαιρη, γιατί ακόμη και σήμερα φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης!

Το έργο του Ψαθά που έγινε ταινία από τον Γιάννη Δαλιανίδη το 1962 με απολαυστικούς τους Ντίνο Ηλιόπουλο, Διονύση Παπαγιαννόπουλο και Ρένα Βλαχοπούλου, μοιάζει να ταιριάζει στη σημερινή Ελλάδα χωρίς να χρειάζεται καμμία επεξεργασία ή προσαρμογή μετά από 50 ολόκληρα χρόνια. Ένας φτωχός λογιστής, βρίσκει στο δρόμο ένα πορτοφόλι και χωρίς να το σκεφθεί, πάει κατευθείαν στο σπίτι του κατόχου του, στρατηγού εν αποστρατεία, για να το παραδώσει.
Ο στρατηγός, εντυπωσιασμένος από την τιμιότητά του, τον διορίζει λογιστή στην εταιρεία του όπου όμως αποδεικνύεται ότι γίνονται μεγάλες καταχρήσεις.

Τα σκηνικά και τα κοστούμια είναι του Γιάννη Μετζικώφ.

Τους φωτισμούς έχει αναλάβει η Ελευθερία Ντεκώ και τη μουσική επιμέλεια ο Ιάκωβος Δρόσος.
Βοηθός σκηνοθέτη η Ελευθερία Γαλιατσάτου.

 
Παράσταση «Φωνάζει ο κλέφτης»

με τους: Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Τάσο Κωστή, Γιώργο Καπουτζίδη


Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .