Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Κίνδυνος να ξεμείνουμε από ενέργεια!

Πολύ κοντά σε μια πρωτόγνωρη κατάσταση για τα ιστορικά της χρονικά βρίσκεται η Ελλάδα. Συγκεκριμένα, μέρα με τη μέρα, αυξάνουν οι πιθανότητες να δηλώσει αδυναμία τακτοποίησης των υποχρεώσεων της απέναντι στους προμηθευτές της με πετρέλαιο και φυσικό αέριο.

Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Ένα εκπληκτικό βίντεο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, το οποίο παρουσιάζει τις ομορφιές που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα. Ένα μαγευτικό αποτέλεσμα που υπενθυμίζει σε όλους το πόσο όμορφη είναι η χώρα που ζούμε. Όπως αναφέρει ο χρήστης που το ανέβασε στο You Tube, τα πλάνα τραβήχτηκαν για λογαριασμό αμερικανικού δικτύου και χρειάστηκαν 85 ώρες πτήσης πάνω από την Ελλάδα.

Η 84η απονομή των Όσκαρ 2012

Aνακοινώθηκαν τα Κρατικά Βραβεία Λογοτεχνίας 2011

Ανακοινώθηκαν τα Κρατικά Βραβεία Λογοτεχνίας 2011 (αφορούν στις εκδόσεις έτους 2010) στα οποία κατέληξε η Επιτροπή Κρατικών Βραβείων Λογοτεχνίας από τον «βραχύ κατάλογο» των υποψήφιων προς βράβευση έργων. Παράλληλα, όπως επιτάσσει η νέα νομοθεσία που διέπει τον θεσμό των Κρατικών Βραβείων Λογοτεχνίας (ν. 3905/2010), δίνεται στη δημοσιότητα το σκεπτικό βράβευσης της αρμόδιας Επιτροπής για κάθε κατηγορία.

Δυναμικά ξεκίνησε η τουριστική προβολή της Κρήτης

Δυναμικά  ξεκίνησε η τουριστική προβολή της Ελλάδας και της Κρήτης ειδικότερα για το 2012 με τη συμμετοχή στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs (χρηματιστήριο διακοπών) που έλαβε χώρα στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας 10 - 15 Ιανουαρίου 2012. Η Κρήτη συμμετείχε στο υψηλής αισθητικής και εργονομίας περίπτερο 400m2 του ΕΟΤ μαζί με τα Ιόνια νησιά, την Ήπειρο, την Θεσσαλία, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, την Εύβοια, τη Ρόδο, την Σκιάθο και την Αλόννησο. Από εταιρείες συμμετείχαν οι: Μινωικές γραμμές, η ΑΝΕΚ, η Ολυμπιακή, τα Mitsis Hotel, το SunRise Village και η Πανελλήνια Ένωση Κάμπινγκ.

Σμύρνη: Η καταστροφή μιας κοσμοπολίτισσας

Σεντούκια, κουτιά και αρχεία με υλικό που δεν είχε αγγίξει ανθρώπου βλέμμα έως σήμερα βγαίνουν στο φως και επιχειρούν να αναδείξουν τη «Νέα Υόρκη των αρχών του 20ού αιώνα», την κοσμοπολίτισσα Σμύρνη, 90 χρόνια μετά την καταστροφή της.    Η Σμύρνη καίγεται. Τα πάντα λεηλατούνται. Η οικογένεια της Ελένης Μπαστέα έχει μαζέψει τα πράγματά της. Δεν τρέχει όμως να γλιτώσει. Αντιθέτως, κλειδώνει την πόρτα. Η αδελφή της γιαγιάς της Ελένης φτιάχνει τσάι για όλους. Κάθονται στην τραπεζαρία και το πίνουν ατάραχοι. Προτού τραβήξουν την πόρτα πίσω τους, η γιαγιά πηγαίνει στην κουζίνα. Πλένει τα φλιτζάνια, τοποθετεί το σερβίτσιο στη θέση του και κλείνει το ντουλάπι. Θέλει να αφήσει το σπίτι της συγυρισμένο. Θα ξαναγυρίσει. Έτσι νομίζει. Και εκείνη την ώρα συλλογίζεται τον τούρκο γείτονα που την είχε προειδοποιήσει: «Πρέπει να φύγετε. Σε λίγο δεν θα μπορούμε να σας προστατεύσουμε». Δεν τον είχε πιστέψει…

Παγκόσμια Τράπεζα: Κίνδυνος για παγκόσμια οικονομική κατάρρευση

Για παγκόσμια οικονομική κατάρρευση, ισότιμη με την κρίση του 2008 καλεί η Παγκόσμια Τράπεζα να προετοιμαστούν τα αναπτυσσόμενα κράτη, στην περίπτωση που επιδεινωθεί η ευρωπαϊκή κρίση χρέους.

Wall Street Journal: Μια ελληνική χρεοκοπία θα ήταν ένα πραγματικό δράμα...

Την άποψη ότι η Ελλάδα θα πρέπει απλά να χρεοκοπήσει, υποστηρίζει σήμερα και η εφημερίδα «Wall Street Journal». Η επιμονή της ευρωζώνης να εξασφαλίσει € 100 δισεκατομμύρια με σκοπό την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους μέσω μιας συμφωνίας μεταξύ των ελληνικών αρχών και των ιδιωτών επενδυτών, αποτελεί για την εφημερίδα «ένα σύννεφο καπνού».

Η δύναμη της διαφήμισης

Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Το διαφημιστικό σποτ ενός προϊόντος, έχει τη δύναμη να δημιουργήσει έντονα συναισθήματα στον καταναλωτή - τηλεθεατή.  Βλέποντας ένα διαφημιστικό σποτ μπορεί να γελάσει (διαφήμιση cosmote), να συγκινηθεί (διαφήμιση Life Insurance) , να ευαισθητοποιηθεί (καμπάνια για την οδήγηση). Αν  ο καταναλωτής - τηλεθεατής μπει στη διαδικασία να παρακολουθήσει ένα "δυνατό" τηλεοπτικό σποτ, τότε στο τέλος του σποτ θα νιώσει το συναίσθημά του να αλλάζει και να προσαρμόζεται σε αυτό που μόλις είδε. Το δύσκολο είναι να δεχτεί ο καταναλωτής να αφιερώσει 1 ή 2 λεπτά ώστε να δει τη διαφήμιση. Ο λόγος είναι οτι αρκετός κόσμος, γνωρίζοντας το είδος της διαφήμισης, όχι το περιεχόμενο, αρνείται να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Εκτός, αν το περιεχόμενο είναι αστείο, διασκεδαστικό ή χιουμοριστικό και καταφέρει απο τα πρώτα δευτερόλεπτα να "αιχμαλωτίσει" τον καταναλωτή. 1) Διαφήμιση Cosmote 2) Διαφήμιση Life Insurance 3) Καμπά

Και στα ελληνικά κτηνιατρεία πλέον το εμβόλιο για το καλαζάρ

Χορηγείται σε τρεις δόσεις, με μεσοδιαστήματα τριών εβδομάδων. Από τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα το πρώτο και πολυαναμενόμενο εμβόλιο κατά της λεϊσμανίωσης του σκύλου (καλα-αζάρ). Το εμβόλιο CaniLeash περιέχει πρωτεΐνες του παράσιτου για τις οποίες μπορεί να παράγει αντισώματα το ανοσοποιητικό σύστημα. Χορηγείται σε τρεις δόσεις, με μεσοδιαστήματα τριών εβδομάδων.