Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Meta «απαντά» στο TikTok με νέα features


Γράφει η Μάρθα Φύλλου

Όπως έχει γίνει ξεκάθαρο εδώ και αρκετό καιρό, η Meta θέλει να ανταγωνιστεί περισσότερο το TikTok που μέσα σε μόλις λίγους μήνες εξελίχθηκε σε ένα από τα δημοφιλέστερα social media του πλανήτη. Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, η εταιρία ανακοίνωσε τώρα διάφορα νέα χαρακτηριστικά που αφορούν τα δικά της σύντομα βίντεο, τα Reels.

Περνώντας σε λεπτομέρειες, η ένωση του Facebook με το Instagram γίνεται βαθύτερη, αφού όλοι οι χρήστες μπορούν πλέον με το πάτημα ενός κουμπιού να ανεβάσουν ταυτόχρονα Reels από το Instagram στο Facebook. Η Meta τονίζει ότι αυτό μπορεί να βοηθήσει τους δημιουργούς να αυξήσουν το κοινό τους, αξιοποιώντας πιο εύκολα το περιεχόμενό τους και στις δύο πλατφόρμες συγχρόνως.

Επιπλέον, το Facebook πρόσθεσε και έναν ακόμη τρόπο για την αυτόματη δημιουργία Reels, χρησιμοποιώντας Stories που κάποιος έχει ήδη μοιραστεί. Ο στόχος της εταιρίας είναι να βοηθήσει τους χρήστες να δημιουργούν εύκολα Reels χωρίς να χρειάζεται αξιοσημείωτη επιπλέον προσπάθεια. Οι προσθήκες και τα νέα χαρακτηριστικά δεν σταματούν εκεί όμως, αφού το Facebook πρόσθεσε και νέες Reels remix επιλογές, οι οποίες υπήρχαν ήδη στο Instagram. Με αυτές οι χρήστες μπορούν να δείξουν ένα δικό τους βίντεο έπειτα από το Reel ενός άλλου χρήστη ή να παίξουν τα βίντεο δίπλα-δίπλα.

Συνεχίζοντας, το Add Yours αυτοκόλλητο από τα Stories, το οποίο καλεί τους χρήστες να απαντήσουν αναρτώντας δικές τους φωτογραφίες, θα έρθει και στα Reels και στα δύο social media, ενώ το Facebook ετοιμάζεται να κάνει διαθέσιμο και το ‘Facebook Stars’ χαρακτηριστικό για φιλοδωρήματα σε δημιουργούς περιεχομένου πολύ σύντομα.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.