Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΕΕ: Δωρεάν ψηφιακές υπογραφές για λογιστές-φοροτεχνικούς και μέλη

Τη δωρεάν χορήγηση άυλων απομακρυσμένων Ψηφιακών Πιστοποιητικών, για τα μέλη του και τους λογιστές - φοροτεχνικούς, ανακοίνωσε το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος.

Το ΟΕΕ, ως αρμόδιος φορέας για την παροχή των ψηφιακών υπογραφών, προχωρά σε αυτή την κίνηση, σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ). Πρόκειται για ψηφιακά πιστοποιητικά τριετούς διάρκειας, η χορήγηση των οποίων αρχίζει από αύριο, Πέμπτη 9 Ιουνίου και ώρα 10:00 π.μ..
Ασφάλεια στις ψηφιακές συναλλαγές

Η ψηφιακή υπογραφή συμβάλλει σημαντικά στην ασφάλεια των ψηφιακών συναλλαγών και στην εμπέδωση της θεσμικής εμπιστοσύνης μεταξύ των φορολογουμένων, των επιχειρήσεων, των λογιστών - φοροτεχνικών και των φορολογικών αρχών.

Η πιστοποίηση των υποβεβλημένων ηλεκτρονικά εγγράφων κάνοντας χρήση της ψηφιακής υπογραφής, διασφαλίζει στο ακέραιο την πράξη και την αρχική της προέλευση.
Η διαδικασία

Οι δικαιούχοι εισέρχονται με κωδικούς taxisnet στην εφαρμογή «Υποβολή Αιτήματος Χορήγησης Ψηφιακού Πιστοποιητικού (ΨΠ)», από την ιστοσελίδα του ΟΕΕ.

Μετά την επιβεβαίωση του προσωπικού τους email, επιλέγουν την υποβολή νέου αιτήματος.

Συμπληρώνουν τη φόρμα με τα προσωπικά τους στοιχεία ή τα επικαιροποιούν, σε περίπτωση, που αυτά δεν είναι ακριβή.

Με την υποβολή της αίτησής τους, το ΟΕΕ, αφού πιστοποιήσει την πληρότητα των κριτηρίων, αποστέλλει το αίτημα στην ΚΕΕΕ για την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης.

Στη συνέχεια, οι δικαιούχοι λαμβάνουν στο email τους το εναρκτήριο μήνυμα από το ΟΕΕ και την ΚΕΕΕ, με τις σχετικές οδηγίες για συνέχιση και ολοκλήρωση της έκδοσης Ψηφιακού Πιστοποιητικού.

Η χορήγηση δωρεάν ψηφιακής υπογραφής αποτελεί ένα ακόμα κερδισμένο στοίχημα για το ΟΕΕ, αναφέρει ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Κωνσταντίνος Κόλλιας, στην κατεύθυνση της ψηφιακής αναβάθμισης της λειτουργίας των μελών μας και των λογιστών - φοροτεχνικών. Το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος, συμπληρώνει ο ίδιος, συμβαδίζοντας πάντα με τις εξελίξεις, είναι αρωγός στην προσπάθεια, που κάνουν τα μέλη του και οι λογιστές - φοροτεχνικοί για να είναι ανταγωνιστικοί στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Παραδοσιακό γλέντι στο Αμαριανό

ο Πολιτιστικός και Εξωραϊστικός Σύλλογος Αμαριανού Πεδιάδος, σας προσκαλεί στην όμορφη και γραφική πλατεία του χωριού, την Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011 και ώρα 21.30 μ.μ. Ελάτε να περάσουμε όλοι μαζί μια γνήσια κρητική βραδιά με παραδοσιακά φαγητά ψημένα στους ξυλόφουρνους του χωριού.  Με αφορμή το πανηγύρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, θα γιορτάσουμε στο χωριό μας, ανάβοντας τους Ξυλόφουρνους όλου του χωριού, για να φτιάξουν οι νοικοκυρές μας τα παραδοσιακά φαγητά και το φημισμένο εφτάζυμο ψωμί μας. Την ίδια ώρα οι νεαροί θα βρίσκονται στην πλατεία, για να στρώσουν την γραφική πλατεία, καθώς και την σκηνή πάνω στην παραδοσιακή στέρνα, όπου θα φιλοξενήσει το συγκρότημα του Κώστα Σαριδάκη. 

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π