Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Vodafone -Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης: Επενδύσεις σε προηγμένα δίκτυα για ένα πράσινο ψηφιακό μέλλον


Σε μία από τις πλέον απαιτητικές και ανατρεπτικές περιόδους, τη διετία 2020-2021, η οποία χαρακτηρίστηκε από την πανδημία, η Vodafone Ελλάδας, με βάση όσα αναφέρει εταιρική ανακοίνωση, «επιβεβαίωσε την προσήλωσή της στη στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και στις επενδύσεις στη χώρα, μέσα από τρεις πυλώνες: την ψηφιακή κοινωνία, τον βιώσιμο πλανήτη και την ισότιμη συμμετοχή.

Αναγνωρίζοντας ότι η συνδεσιμότητα και οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν θεματοφύλακες για τη μετάβαση στη βιώσιμη και ψηφιακή ανάπτυξη, καθώς και εγγύηση για την ισότιμη πρόοδο και ευημερία των ανθρώπων, η Vodafone αποτυπώνει στην Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2020-2021 τη στρατηγική της διασύνδεσης για ένα καλύτερο μέλλον για όλους. Η Έκθεση συμπυκνώνει το όραμα της εταιρείας για την ψηφιακή κοινωνία του αύριο, που θα παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους και θα σέβεται τον πλανήτη, υποστηρίζοντας τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.

Με την πανδημία να λειτουργεί τελικά ως επιταχυντής για τον ουσιαστικό ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, στο επίκεντρο του οποίου βρέθηκε ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, η Vodafone συνεισέφερε σημαντικά στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.

Με τις επενδύσεις της τελευταίας δεκαετίας (2009-2020) για τη δημιουργία σύγχρονων ψηφιακών υποδομών και υπηρεσιών να ξεπερνούν τα 2 δισ. ευρώ, η εταιρεία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση, υλοποιεί με ταχείς ρυθμούς το νέο μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμά της, ύψους 600 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς, 5G και FTTH έως το 2024. Στόχος της επενδυτικής στρατηγικής να προσφέρει στην Ελλάδα προηγμένα δίκτυα επικοινωνιών, που θα συμβάλουν στον ψηφιακό και πράσινο μετασχηματισμό της.

Η Vodafone απέκτησε τον Δεκέμβριο του 2020 το απαιτούμενο φάσμα για την ανάπτυξη δικτύου 5G, ξεκινώντας το μακρόπνοο ταξίδι του Vodafone 5GNetwork, το οποίο σήμερα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Πλέον, η πληθυσμιακή κάλυψη του δικτύου υπερβαίνει πανελλαδικά το 42% και έχει ενεργοποιηθεί στα σημαντικότερα αστικά κέντρα καθώς και στους πλέον δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας.

Επιπλέον, κατασκευάζει υποθαλάσσια καλώδια σε Αιγαίο και Ιόνιο, που θα προσφέρουν νέες τεχνολογικές δυνατότητες σε σχεδόν 1 εκατ. κατοίκους, χιλιάδες επιχειρήσεις και πολλά εκατομμύρια επισκεπτών 10 ελληνικών νησιών, μια επένδυση που ανέρχεται σε 40 εκατ. ευρώ.

Για την ανακούφιση συμπολιτών μας, που επλήγησαν από τις επιπτώσεις της πανδημίας, η εταιρεία διεύρυνε σημαντικά την κοινωνική συνεισφορά της, μέσα από μια σειρά δράσεων και δωρεών, που ξεπέρασαν σε αξία τα 2.320.000 ευρώ (δωρεάν ομιλία, δεδομένα, μηνύματα, υπηρεσίες δορυφορικών καναλιών, δωρεάν κλήσεις ψυχολογικής υποστήριξης για θέματα COVID-19 και ενδοοικογενειακής βίας). Ταυτόχρονα, παρείχε υπηρεσίες σε κυβερνητικά και δημόσια ιδρύματα, συνολικής εκτιμώμενης αξίας 194.000 ευρώ.

Η Vodafone Ελλάδας έχει δεσμευτεί για έναν πράσινο πλανήτη, μειώνοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε όλο το φάσμα λειτουργίας της, από τον σχεδιασμό και την παραγωγή των προϊόντων και υπηρεσιών που προωθεί στην αγορά, μέχρι την χρήση και την απόρριψη από τους πελάτες της. Δεσμεύεται να μειώσει κατά 50% σε σχέση με το 2019 τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από τις άμεσες δραστηριότητές της έως το τέλος του 2022, προμηθευόμενη ήδη από τον Απρίλιο του 2021 το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (πιστοποιημένες μέσω εγγυήσεων προέλευσης). Στόχος της είναι οι μηδενικές εκπομπές από ολόκληρη την αλυσίδα αξίας έως το 2040, εστιάζοντας στην ενεργειακή αποδοτικότητα, στη διαχείριση αποβλήτων στη βάση της αρχής μειώνω-επαναχρησιμοποιώ-ανακυκλώνω, στη χρήση και προώθηση φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων και στην ανάπτυξη τεχνολογιών και υπηρεσιών που συμβάλλουν όχι μόνο στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων αλλά και στη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.

Τέλος, καταλήγει η ανακοίνωση, η Vodafone στηρίζει έμπρακτα την πολυμορφία και ενεργό κοινωνική ένταξη, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που ενισχύει την ισότιμη συμμετοχή και προσφέρει ευκαιρίες επαγγελματικής εκπαίδευσης και εξέλιξης σε όλους. Ενδεικτικά, η εταιρεία εφαρμόζει πολιτικές για τη γονική άδεια και τη μητρότητα, ενδυναμώνοντας τις γυναίκες μέσω της συνδεσιμότητας και βελτιώνοντας την πρόσβαση στην εκπαίδευση και τις ψηφιακές δεξιότητες για γυναίκες, κορίτσια και την κοινωνία γενικότερα.

Η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2020-2021 παρουσιάζεται για πρώτη φορά με βάση της επιδόσεις της εταιρείας σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (Environment, Social and Governance -ESG) και έχει συνταχθεί σύμφωνα με τη βασική επιλογή των Προτύπων Global Reporting Initiative (GRI) για τη σύνταξη Εκθέσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης».

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, κ. Χάρης Μπρουμίδης, επισήμανε στο μήνυμά του, που συνοδεύει την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2020-2021: «Σήμερα, γνωρίζουμε με βεβαιότητα ότι η συνδεσιμότητα και οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν το «κλειδί» για τη δίδυμη - πράσινη και ψηφιακή - μετάβαση των κοινωνιών μας και μία εγγύηση για την ισότιμη πρόοδο και ευημερία τους. Στην Vodafone Ελλάδας, ως υπεύθυνοι και αξιόπιστοι εταίροι και συνεργάτες των ελληνικών επιχειρήσεων, του δημόσιου τομέα και του κάθε πελάτη μας ξεχωριστά, έχουμε ταυτίσει τον εταιρικό μας σκοπό με τη διαμόρφωση των κατάλληλων συνθηκών για ένα παρόν και μέλλον βιώσιμο, όπου κανείς δεν μένει πίσω».

Πηγή: naftemporiki.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...