Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Vodafone -Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης: Επενδύσεις σε προηγμένα δίκτυα για ένα πράσινο ψηφιακό μέλλον


Σε μία από τις πλέον απαιτητικές και ανατρεπτικές περιόδους, τη διετία 2020-2021, η οποία χαρακτηρίστηκε από την πανδημία, η Vodafone Ελλάδας, με βάση όσα αναφέρει εταιρική ανακοίνωση, «επιβεβαίωσε την προσήλωσή της στη στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και στις επενδύσεις στη χώρα, μέσα από τρεις πυλώνες: την ψηφιακή κοινωνία, τον βιώσιμο πλανήτη και την ισότιμη συμμετοχή.

Αναγνωρίζοντας ότι η συνδεσιμότητα και οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν θεματοφύλακες για τη μετάβαση στη βιώσιμη και ψηφιακή ανάπτυξη, καθώς και εγγύηση για την ισότιμη πρόοδο και ευημερία των ανθρώπων, η Vodafone αποτυπώνει στην Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2020-2021 τη στρατηγική της διασύνδεσης για ένα καλύτερο μέλλον για όλους. Η Έκθεση συμπυκνώνει το όραμα της εταιρείας για την ψηφιακή κοινωνία του αύριο, που θα παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους και θα σέβεται τον πλανήτη, υποστηρίζοντας τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.

Με την πανδημία να λειτουργεί τελικά ως επιταχυντής για τον ουσιαστικό ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, στο επίκεντρο του οποίου βρέθηκε ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, η Vodafone συνεισέφερε σημαντικά στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.

Με τις επενδύσεις της τελευταίας δεκαετίας (2009-2020) για τη δημιουργία σύγχρονων ψηφιακών υποδομών και υπηρεσιών να ξεπερνούν τα 2 δισ. ευρώ, η εταιρεία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση, υλοποιεί με ταχείς ρυθμούς το νέο μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμά της, ύψους 600 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς, 5G και FTTH έως το 2024. Στόχος της επενδυτικής στρατηγικής να προσφέρει στην Ελλάδα προηγμένα δίκτυα επικοινωνιών, που θα συμβάλουν στον ψηφιακό και πράσινο μετασχηματισμό της.

Η Vodafone απέκτησε τον Δεκέμβριο του 2020 το απαιτούμενο φάσμα για την ανάπτυξη δικτύου 5G, ξεκινώντας το μακρόπνοο ταξίδι του Vodafone 5GNetwork, το οποίο σήμερα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Πλέον, η πληθυσμιακή κάλυψη του δικτύου υπερβαίνει πανελλαδικά το 42% και έχει ενεργοποιηθεί στα σημαντικότερα αστικά κέντρα καθώς και στους πλέον δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας.

Επιπλέον, κατασκευάζει υποθαλάσσια καλώδια σε Αιγαίο και Ιόνιο, που θα προσφέρουν νέες τεχνολογικές δυνατότητες σε σχεδόν 1 εκατ. κατοίκους, χιλιάδες επιχειρήσεις και πολλά εκατομμύρια επισκεπτών 10 ελληνικών νησιών, μια επένδυση που ανέρχεται σε 40 εκατ. ευρώ.

Για την ανακούφιση συμπολιτών μας, που επλήγησαν από τις επιπτώσεις της πανδημίας, η εταιρεία διεύρυνε σημαντικά την κοινωνική συνεισφορά της, μέσα από μια σειρά δράσεων και δωρεών, που ξεπέρασαν σε αξία τα 2.320.000 ευρώ (δωρεάν ομιλία, δεδομένα, μηνύματα, υπηρεσίες δορυφορικών καναλιών, δωρεάν κλήσεις ψυχολογικής υποστήριξης για θέματα COVID-19 και ενδοοικογενειακής βίας). Ταυτόχρονα, παρείχε υπηρεσίες σε κυβερνητικά και δημόσια ιδρύματα, συνολικής εκτιμώμενης αξίας 194.000 ευρώ.

Η Vodafone Ελλάδας έχει δεσμευτεί για έναν πράσινο πλανήτη, μειώνοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε όλο το φάσμα λειτουργίας της, από τον σχεδιασμό και την παραγωγή των προϊόντων και υπηρεσιών που προωθεί στην αγορά, μέχρι την χρήση και την απόρριψη από τους πελάτες της. Δεσμεύεται να μειώσει κατά 50% σε σχέση με το 2019 τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από τις άμεσες δραστηριότητές της έως το τέλος του 2022, προμηθευόμενη ήδη από τον Απρίλιο του 2021 το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (πιστοποιημένες μέσω εγγυήσεων προέλευσης). Στόχος της είναι οι μηδενικές εκπομπές από ολόκληρη την αλυσίδα αξίας έως το 2040, εστιάζοντας στην ενεργειακή αποδοτικότητα, στη διαχείριση αποβλήτων στη βάση της αρχής μειώνω-επαναχρησιμοποιώ-ανακυκλώνω, στη χρήση και προώθηση φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων και στην ανάπτυξη τεχνολογιών και υπηρεσιών που συμβάλλουν όχι μόνο στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων αλλά και στη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.

Τέλος, καταλήγει η ανακοίνωση, η Vodafone στηρίζει έμπρακτα την πολυμορφία και ενεργό κοινωνική ένταξη, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που ενισχύει την ισότιμη συμμετοχή και προσφέρει ευκαιρίες επαγγελματικής εκπαίδευσης και εξέλιξης σε όλους. Ενδεικτικά, η εταιρεία εφαρμόζει πολιτικές για τη γονική άδεια και τη μητρότητα, ενδυναμώνοντας τις γυναίκες μέσω της συνδεσιμότητας και βελτιώνοντας την πρόσβαση στην εκπαίδευση και τις ψηφιακές δεξιότητες για γυναίκες, κορίτσια και την κοινωνία γενικότερα.

Η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2020-2021 παρουσιάζεται για πρώτη φορά με βάση της επιδόσεις της εταιρείας σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (Environment, Social and Governance -ESG) και έχει συνταχθεί σύμφωνα με τη βασική επιλογή των Προτύπων Global Reporting Initiative (GRI) για τη σύνταξη Εκθέσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης».

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, κ. Χάρης Μπρουμίδης, επισήμανε στο μήνυμά του, που συνοδεύει την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2020-2021: «Σήμερα, γνωρίζουμε με βεβαιότητα ότι η συνδεσιμότητα και οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν το «κλειδί» για τη δίδυμη - πράσινη και ψηφιακή - μετάβαση των κοινωνιών μας και μία εγγύηση για την ισότιμη πρόοδο και ευημερία τους. Στην Vodafone Ελλάδας, ως υπεύθυνοι και αξιόπιστοι εταίροι και συνεργάτες των ελληνικών επιχειρήσεων, του δημόσιου τομέα και του κάθε πελάτη μας ξεχωριστά, έχουμε ταυτίσει τον εταιρικό μας σκοπό με τη διαμόρφωση των κατάλληλων συνθηκών για ένα παρόν και μέλλον βιώσιμο, όπου κανείς δεν μένει πίσω».

Πηγή: naftemporiki.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...