Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Digital Marketing: Το πλέον απαραίτητο εργαλείο ανάπτυξης για τα ξενοδοχεία


Η πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσε αναταράξεις στις οικονομίες των χωρών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εκτός από τις σοβαρές συνέπειες, επέφερε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων δημιουργώντας όμως παράλληλα και ένα παράθυρο ευκαιρίας και νέες προοπτικές ανάπτυξης. Ιδιαίτερα στον τουρισμό, ο οποίος είναι και ένας από τους τομείς που επλήγη περισσότερο, οι αλλαγές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση των πελατών, ήρθαν για να μείνουν. Γενικότερα, η μεταβολή του μοντέλου του τουρισμού λόγω του κορωνοϊού, ενδυνάμωσε τις απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία, καθώς και τη χρήση των διαδραστικών μέσων που αφορούν σε απομακρυσμένες δραστηριότητες και ψηφιακές δράσεις.

Ο νέος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες
Συνεπώς, το ψηφιακό μάρκετινγκ αναδεικνύεται πια ως το πλέον χρήσιμο αλλά και απαραίτητο εργαλείο για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μπορεί να βοηθήσει το ξενοδοχείο, είτε μικρό είτε μεγάλο, να ανακτήσει τα χαμένα έσοδα καθώς και να δημιουργήσει περισσότερα έσοδα. Σε αυτήν την δύσκολη περίοδο, είναι σημαντικό να έχει κανείς προβάδισμα από τους ανταγωνιστές. Εξάλλου, τα στατιστικά στοιχεία των τελευταίων ερευνών σχετικά με την ψηφιακή παρουσία των ξενοδοχείων, είναι συντριπτικά:
Το 52% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δήλωσαν ότι οι φωτογραφίες των φίλων τους ενέπνευσαν ταξιδιωτικά σχέδια
Το 76% δημοσιεύουν τις φωτογραφίες διακοπών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το 55% εξετάζει τις σελίδες που σχετίζονται με το ταξίδι που σχεδιάζει
Το 69% των διαφημίσεων χρησιμοποιούν εικόνες, ενώ το 18% των διαφημίσεων χρησιμοποιούν βίντεο

Κατ’ επέκταση, η σημαντικότητα της ψηφιακής εικόνας του ξενοδοχείου και της Online προβολής του στις αντίστοιχες αγορές και στους στοχευμένους υποψήφιους πελάτες, είναι πολύ σημαντική.

Κατανόηση της ανάγκης για ψηφιακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η ψυχή της ξενοδοχειακής επιχείρησης, εφόσον η συνεχής ανταπόκριση και η αλληλεπίδραση με την αγορά και τους πελάτες έχει μεγάλη σημασία, όχι μόνο για τη διατήρηση της επαφής με τους υφιστάμενους πελάτες, αλλά και για την συνεχή προσέγγιση των νέων πελατών.

Το μήνυμα που θα στείλει η επιχείρηση, θα πρέπει να είναι αυθεντικό, σχετικό και να απευθύνεται στοχευμένα και με σαφήνεια στους κύκλους ενδιαφέροντος. Για παράδειγμα ,τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αφορούν μόνο σε μία επαναλαμβανόμενη ανάρτηση. Πρόκειται για την αλληλεπίδραση με τους εν δυνάμει επισκέπτες, με τρόπο που θα τους μετατρέψει σε πραγματικούς επισκέπτες. Αναμφισβήτητα, κάθε επιχείρηση χρειάζεται ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο ένας ειδικός στο digital marketing μπορεί να το πετύχει αυτό. Αντί ένα ξενοδοχείο να «βομβαρδίζει» τους πελάτες με συνεχείς αναρτήσεις διακινδυνεύοντας να γίνει αδιάφορο, ακόμη και κουραστικό, οι ειδικές ομάδες του digital marketing διερευνούν το brand και σχεδιάζουν ένα πολύ αποτελεσματικό μάρκετινγκ που προσαρμόζεται στις ανάγκες του ξενοδοχείου, εστιάζει στην ενίσχυση του brand και συμβάλλει στην αύξηση του πελατολογίου της επιχείρησης. Εξάλλου η συνέπεια είναι το παν και οι δημιουργικές ομάδες θα διασφαλίσουν ότι η δημόσια εικόνα του ξενοδοχείου θα υφίσταται σε σταθερή βάση, παρουσιάζοντας μια ισχυρή, αδιαίρετη παρουσία και μια κοινή φιλοσοφία σε πολλά σημεία επαφής που οι άνθρωποι μπορούν να αισθανθούν και να βιώσουν, καθιστώντας το brand αναγνωρίσιμο.

Πράγματι, η λίστα των λόγων για τους οποίους το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, είναι ατέλειωτη. Εν κατακλείδι όμως, οι βασικότεροι λόγοι που είναι και ζωογόνοι για την επιχείρηση, είναι οι εξής:
Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand του ξενοδοχείου, με προβολή του σε όλα τα ψηφιακά κανάλια
Βελτίωση της προσέγγισης των χρηστών, με αποτέλεσμα την αύξηση των κρατήσεων
Διαδικτυακές κριτικές και φωτογραφίες πελατών που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της φήμης του ξενοδοχείου

Τέλος, όντας στον κλάδο των υπηρεσιών φιλοξενίας, είναι σημαντικό να υπάρχει μια συνεπής, ενεργή, αποτελεσματική και θετική εικόνα στον ψηφιακό κόσμο.


Πηγή: www.tornosnews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...