Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Digital Marketing: Το πλέον απαραίτητο εργαλείο ανάπτυξης για τα ξενοδοχεία


Η πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσε αναταράξεις στις οικονομίες των χωρών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εκτός από τις σοβαρές συνέπειες, επέφερε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων δημιουργώντας όμως παράλληλα και ένα παράθυρο ευκαιρίας και νέες προοπτικές ανάπτυξης. Ιδιαίτερα στον τουρισμό, ο οποίος είναι και ένας από τους τομείς που επλήγη περισσότερο, οι αλλαγές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση των πελατών, ήρθαν για να μείνουν. Γενικότερα, η μεταβολή του μοντέλου του τουρισμού λόγω του κορωνοϊού, ενδυνάμωσε τις απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία, καθώς και τη χρήση των διαδραστικών μέσων που αφορούν σε απομακρυσμένες δραστηριότητες και ψηφιακές δράσεις.

Ο νέος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες
Συνεπώς, το ψηφιακό μάρκετινγκ αναδεικνύεται πια ως το πλέον χρήσιμο αλλά και απαραίτητο εργαλείο για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μπορεί να βοηθήσει το ξενοδοχείο, είτε μικρό είτε μεγάλο, να ανακτήσει τα χαμένα έσοδα καθώς και να δημιουργήσει περισσότερα έσοδα. Σε αυτήν την δύσκολη περίοδο, είναι σημαντικό να έχει κανείς προβάδισμα από τους ανταγωνιστές. Εξάλλου, τα στατιστικά στοιχεία των τελευταίων ερευνών σχετικά με την ψηφιακή παρουσία των ξενοδοχείων, είναι συντριπτικά:
Το 52% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δήλωσαν ότι οι φωτογραφίες των φίλων τους ενέπνευσαν ταξιδιωτικά σχέδια
Το 76% δημοσιεύουν τις φωτογραφίες διακοπών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το 55% εξετάζει τις σελίδες που σχετίζονται με το ταξίδι που σχεδιάζει
Το 69% των διαφημίσεων χρησιμοποιούν εικόνες, ενώ το 18% των διαφημίσεων χρησιμοποιούν βίντεο

Κατ’ επέκταση, η σημαντικότητα της ψηφιακής εικόνας του ξενοδοχείου και της Online προβολής του στις αντίστοιχες αγορές και στους στοχευμένους υποψήφιους πελάτες, είναι πολύ σημαντική.

Κατανόηση της ανάγκης για ψηφιακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η ψυχή της ξενοδοχειακής επιχείρησης, εφόσον η συνεχής ανταπόκριση και η αλληλεπίδραση με την αγορά και τους πελάτες έχει μεγάλη σημασία, όχι μόνο για τη διατήρηση της επαφής με τους υφιστάμενους πελάτες, αλλά και για την συνεχή προσέγγιση των νέων πελατών.

Το μήνυμα που θα στείλει η επιχείρηση, θα πρέπει να είναι αυθεντικό, σχετικό και να απευθύνεται στοχευμένα και με σαφήνεια στους κύκλους ενδιαφέροντος. Για παράδειγμα ,τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αφορούν μόνο σε μία επαναλαμβανόμενη ανάρτηση. Πρόκειται για την αλληλεπίδραση με τους εν δυνάμει επισκέπτες, με τρόπο που θα τους μετατρέψει σε πραγματικούς επισκέπτες. Αναμφισβήτητα, κάθε επιχείρηση χρειάζεται ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο ένας ειδικός στο digital marketing μπορεί να το πετύχει αυτό. Αντί ένα ξενοδοχείο να «βομβαρδίζει» τους πελάτες με συνεχείς αναρτήσεις διακινδυνεύοντας να γίνει αδιάφορο, ακόμη και κουραστικό, οι ειδικές ομάδες του digital marketing διερευνούν το brand και σχεδιάζουν ένα πολύ αποτελεσματικό μάρκετινγκ που προσαρμόζεται στις ανάγκες του ξενοδοχείου, εστιάζει στην ενίσχυση του brand και συμβάλλει στην αύξηση του πελατολογίου της επιχείρησης. Εξάλλου η συνέπεια είναι το παν και οι δημιουργικές ομάδες θα διασφαλίσουν ότι η δημόσια εικόνα του ξενοδοχείου θα υφίσταται σε σταθερή βάση, παρουσιάζοντας μια ισχυρή, αδιαίρετη παρουσία και μια κοινή φιλοσοφία σε πολλά σημεία επαφής που οι άνθρωποι μπορούν να αισθανθούν και να βιώσουν, καθιστώντας το brand αναγνωρίσιμο.

Πράγματι, η λίστα των λόγων για τους οποίους το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, είναι ατέλειωτη. Εν κατακλείδι όμως, οι βασικότεροι λόγοι που είναι και ζωογόνοι για την επιχείρηση, είναι οι εξής:
Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand του ξενοδοχείου, με προβολή του σε όλα τα ψηφιακά κανάλια
Βελτίωση της προσέγγισης των χρηστών, με αποτέλεσμα την αύξηση των κρατήσεων
Διαδικτυακές κριτικές και φωτογραφίες πελατών που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της φήμης του ξενοδοχείου

Τέλος, όντας στον κλάδο των υπηρεσιών φιλοξενίας, είναι σημαντικό να υπάρχει μια συνεπής, ενεργή, αποτελεσματική και θετική εικόνα στον ψηφιακό κόσμο.


Πηγή: www.tornosnews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...