Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

kariera.gr: 200% αύξηση των αγγελιών εργασίας στην Πληροφορική το τελευταίο 5μηνο


To μεγαλύτερο online event για την εργασία στην Πληροφορική και τις Νέες Τεχνολογίες έρχεται, από το kariera.gr, στις 24 & 25 Ιουνίου 2021 για εκατοντάδες online συνεντεύξεις εργασίας μεταξύ εταιρειών και developers.

Tο kariera.gr, το μεγαλύτερο hub για την εργασία στην Ελλάδα, με σκοπό την ενίσχυση της απασχόλησης στον κλάδο της Πληροφορικής και των Νέων Τεχνολογιών, διοργανώνει ξανά το Developers:Day :Digital, σε πλήρως ψηφιακό περιβάλλον, στις 24 & 25 Ιουνίου 2021.

To Developers:Day :Digital, που έλαβε Gold βραβείο στα Event Awards 2020, είναι το μεγαλύτερο event που διοργανώνεται στη χώρα μας για την απασχόληση στην Πληροφορική σε virtual περιβάλλον. Απευθύνεται σε Developers, Web Developers, Software Engineers, team leaders, DevOps engineers, IT experts, Business Analysts κ.α. που αναζητούν νέες ευκαιρίες εργασίας στην Πληροφορική και εκπαίδευση σε νέες τεχνολογικές τάσεις.

Σύμφωνα με στοιχεία του kariera.gr, ο κλάδος της Πληροφορικής είναι πλέον ένας από 3 πιο περιζήτητους κλάδους στην αγορά εργασίας από την πλευρά των εργοδοτών. Επιπλέον, απο τον Δεκέμβριο του 2020 έως τον Μάιο του 2021 οι αγγελίες και θέσεις εργασίας στην Πληροφορική αυξήθηκαν με τον μεγαλύτερο ρυθμό από όλους τους άλλους κλάδους. Συγκεκριμένα, το τελευταίο πεντάμηνο οι αγγελίες εργασίας για την Πληροφορική, που έχουν δημοσιευτεί στο kariera.gr, παρουσίασαν αύξηση που έφτασε το 200%.

Το Developers:Day :Digital είναι μια καινοτόμος λύση για να στελεχωθούν γρήγορα και αποτελεσματικά, απο δεκάδες εργοδότες, εκατοντάδες θέσεις εργασίας μέσα σε 2 ημέρες. Θα πραγματοποιηθεί σε μία σύγχρονη, διαδικτυακή πλατφόρμα με δωρεάν εγγραφή και συμμετοχή για κάθε επισκέπτη.

Κάθε επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να:
Πραγματοποιήσει online συνεντεύξεις εργασίας με ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες και να αποστείλει το βιογραφικό του στις ανοιχτές θέσεις εργασίας των επιχειρήσεων.
Παρακολουθήσει webinars σε επίκαιρες θεματολογίες πάνω στον κλάδο της Τεχνολογίας απο έμπειρους επαγγελματίες στον κλάδο της Πληροφορικής.
Δικτυωθεί επαγγελματικά με εταιρείες που αναζητούν τους μελλοντικούς συνεργάτες τους.

Μέσα από το digital διαδραστικό περιβάλλον του Developers:Day :Digital , η Deloitte, θα συμμετάσχει ως Μεγάλος Χορηγός στo Developers:Day :Digital.

H κα Ανάλια Κόκκορη, People & Purpose Leader στην εταιρεία Deloitte, δήλωσε ότι: «Το Developers Day Digital του kariera.gr αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στην Ελλάδα και ειδικά στο χώρο της τεχνολογίας. Είναι μεγάλη χαρά για εμάς να υποστηρίζουμε τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία γιατί βασικοί στόχοι μας στη Deloitte είναι να αξιοποιούμε τις δεξιότητες και τις προοπτικές ταλέντων και να συμβάλλουμε στη μείωση του φαινομένου της διαρροής του επιστημονικού δυναμικού στην Ελλάδα (brain drain). Στο Developers Day Digital θα γνωρίσουμε νέους developers με σκοπό να τους δώσουμε την ευκαιρία να ξεκινήσουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον που αξιοποιεί πάντα τα πιο σύγχρονα εργαλεία και τεχνολογίες και προσφέρει συνεχιζόμενες ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης στους ανθρώπους της.»

H κα Ειρήνη Παναγιωτακοπούλου, Head of Human Resources στην εταιρεία Deloitte δήλωσε ότι: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που δίνουμε το παρών στηρίζοντας σημαντικές πρωτοβουλίες ενίσχυσης της απασχολησιμότητας όπως το Developers Day Digital. Στη Deloitte προσφέρουμε στους ανθρώπους μας δυνατότητες συνεχούς εκπαίδευσης, επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης δεξιοτήτων, ενώ οι ομάδες μας αναπτύσσονται διαρκώς και εμπλουτίζονται με νέα στελέχη. Το Developers Day Digital είναι το κατάλληλο περιβάλλον για να συναντήσουμε δυνατούς developers. Ανυπομονούμε λοιπόν να συνεισφέρουμε με τα sessions μας στο περιεχόμενο του event, να μιλήσουμε για τις ευκαιρίες απασχόλησης των developers στην Deloitte και να γνωρίσουμε από κοντά υποψήφια νέα στελέχη μας

Οι συμμετέχουσες εταιρείες στο Developers είναι: Alpha Bank, Amdocs, Atos, Channel VAS, Cognity, Deloitte, Dialectica, Dialog Semiconductor, Epignosis, Eurobank, EY, INTRALOT, INTRASOFT International, Kaizen Gaming, kariera.gr, kariera.gr IT Recruiting, Mantis, MAS, METRO ΑΕΒΕ, Nokia, PMM, Printec, Prodyna, Profile Software, PwC Greece, QUALCO, Scytalys, SG Digital, SingularLogic, Uni Systems, Upstream, Vodafone, Κωτσόβολος-Dixons Southeast Europe

Για δωρεάν εγγραφή στο Developers:Day :Digital και περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ


πηγή: www.lifo.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...