Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στη μετά COVID εποχή: Έρχεται ο πρώτος διαγωνισμός μέσω Viber & Enneas


Τον 1ο διαγωνισμό Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, σε συνεργασία με τη Rakuten Viber και τον Enneas, οργανώνει η πρωτοβουλία Womanitee, προκειμένου να στηρίξει τις γυναίκες επιχειρηματίες, στη μετά COVID εποχή.

Ο διαγωνισμός έχει στόχο να υποστηρίξει γυναίκες με επιχειρήσεις, προσφέροντας 3 έπαθλα που περιλαμβάνουν δωρεάν εργαλεία μάρκετινγκ μέσα στην πιο δημοφιλή εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα, το Viber.

Όπως δηλώνει η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, Ιδρύτρια και Πρόεδρος της APSON και Eπικεφαλής του Womanitee, «Μέσα στην κρίση της πανδημίας οι επιχειρηματίες καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ζημιές πρωτόγνωρων καταστάσεων, να περιορίσουν τις απώλειες, να διεκδικήσουν ευκαιρίες που θα εμφανιστούν την «επόμενη ημέρα» και να ενδυναμώσουν την παρουσία τους στο πεδίο δράσης τους. Η κατάσταση είναι ακόμη πιο περίπλοκη, λόγω των περιορισμένων πόρων, για τις γυναίκες του επιχειρείν και για όσες θέλουν να υλοποιήσουν τις καινοτόμες ιδέες τους στη νέα digital εποχή. Το Womanitee, η Rakuten Viber και ο Enneas, απαντώντας άμεσα και αποτελεσματικά στα νέα δεδομένα, δουλεύουν από κοινό στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με στόχο να βοηθήσει τις γυναίκες του επιχειρείν να ενισχύσουν σημαντικά την εξωστρέφεια της επιχείρησής τους, αξιοποιώντας τα σύγχρονα εργαλεία του Viber για να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στην αγορά, να διευρύνουν το πελατολόγιό τους και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

Έτσι, το Womanitee συναντά το Viber και τον Enneas και προσκαλεί γυναίκες που επιχειρούν, ή ετοιμάζονται να επιχειρήσουν, να δηλώσουν συμμετοχή διεκδικώντας τα σημαντικά έπαθλα του διαγωνισμού! Η διαδικασία και οι όροι συμμετοχής βρίσκονται στο www.womanitee.solutions

Επιστημονικές Υπεύθυνες του Διαγωνισμού είναι η κ. Βικτωρία Πέκκα Οικονόμου, Kαθηγήτρια στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Διευθύντρια του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Δίκαιο & Οικονομία – Master in Law & Economics" και η Kωνσταντίνα Κοτταρίδη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη «Βιοικονομία, Κυκλική Οικονομία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», και του Εργαστηρίου «Βιοοικονομία, Κυκλική Οικονομία και Βιώσιμη Ανάπτυξη» και Εθνική εκπρόσωπος στη Διεθνή Επιστημονική Κοινότητα European International Business Academy.

Ο Διαγωνισμός υποστηρίζεται από το Εργαστήριο Βιοικονομίας, Κυκλικής Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Πειραιώς στο πλαίσιο της προώθησης του Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης 5 για «Επίτευξη ισότητας των φύλων και ενδυνάμωση όλων των γυναικών και των κοριτσιών»

Όπως υπογραμμίζει ακόμη η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, «Η Ελλάδα έχει ανάγκη τις γυναίκες για να ξεπεράσει κάθε νέα πρόκληση. Το Womanitee είναι κομμάτι της καρδιάς μας και στοχεύουμε να αποτελέσει την πύλη για την ενεργοποίηση και ενδυνάμωση των γυναικών στο επιχειρείν με σκοπό την τοπική και εθνική ανάπτυξη. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που έχουμε τη Viber στο πλευρό μας σε αυτό τον 1ο στο είδος του διαγωνισμό καθώς και τις εξαίρετες κυρίες του Πανεπιστημίου Πειραιά!»

«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με το διαγωνισμό ως η μεγαλύτερη εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα και θα θέλαμε να υποστηρίξουμε τις επιχειρηματίες στην Ελλάδα, ενισχύοντας τις επιχειρήσεις τους μέσω Viber» λέει η Daniela Ivanova, Business Development Director Europe στη Rakuten Viber.

«Μας έχει πραγματικά εμπνεύσει η πρωτοβουλία του Womanitee για την υποστήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας παρέα με ένα κυρίαρχο της αγοράς, όπως είναι το Viber. Ως μέλος του οικοσυστήματος της περιοχής είμαστε ενθουσιασμένοι που θα υποστηρίξουμε γυναίκες επιχειρηματίες και τη δουλειά τους χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Viber ώστε να αποκτήσουν ένα δυνατό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες τους», είπε ο Γιώργος Πατσέας, ιδρυτής και CEO του Enneas.


Πηγή: cnn.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.