Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στη μετά COVID εποχή: Έρχεται ο πρώτος διαγωνισμός μέσω Viber & Enneas


Τον 1ο διαγωνισμό Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, σε συνεργασία με τη Rakuten Viber και τον Enneas, οργανώνει η πρωτοβουλία Womanitee, προκειμένου να στηρίξει τις γυναίκες επιχειρηματίες, στη μετά COVID εποχή.

Ο διαγωνισμός έχει στόχο να υποστηρίξει γυναίκες με επιχειρήσεις, προσφέροντας 3 έπαθλα που περιλαμβάνουν δωρεάν εργαλεία μάρκετινγκ μέσα στην πιο δημοφιλή εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα, το Viber.

Όπως δηλώνει η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, Ιδρύτρια και Πρόεδρος της APSON και Eπικεφαλής του Womanitee, «Μέσα στην κρίση της πανδημίας οι επιχειρηματίες καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ζημιές πρωτόγνωρων καταστάσεων, να περιορίσουν τις απώλειες, να διεκδικήσουν ευκαιρίες που θα εμφανιστούν την «επόμενη ημέρα» και να ενδυναμώσουν την παρουσία τους στο πεδίο δράσης τους. Η κατάσταση είναι ακόμη πιο περίπλοκη, λόγω των περιορισμένων πόρων, για τις γυναίκες του επιχειρείν και για όσες θέλουν να υλοποιήσουν τις καινοτόμες ιδέες τους στη νέα digital εποχή. Το Womanitee, η Rakuten Viber και ο Enneas, απαντώντας άμεσα και αποτελεσματικά στα νέα δεδομένα, δουλεύουν από κοινό στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με στόχο να βοηθήσει τις γυναίκες του επιχειρείν να ενισχύσουν σημαντικά την εξωστρέφεια της επιχείρησής τους, αξιοποιώντας τα σύγχρονα εργαλεία του Viber για να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στην αγορά, να διευρύνουν το πελατολόγιό τους και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

Έτσι, το Womanitee συναντά το Viber και τον Enneas και προσκαλεί γυναίκες που επιχειρούν, ή ετοιμάζονται να επιχειρήσουν, να δηλώσουν συμμετοχή διεκδικώντας τα σημαντικά έπαθλα του διαγωνισμού! Η διαδικασία και οι όροι συμμετοχής βρίσκονται στο www.womanitee.solutions

Επιστημονικές Υπεύθυνες του Διαγωνισμού είναι η κ. Βικτωρία Πέκκα Οικονόμου, Kαθηγήτρια στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Διευθύντρια του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Δίκαιο & Οικονομία – Master in Law & Economics" και η Kωνσταντίνα Κοτταρίδη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη «Βιοικονομία, Κυκλική Οικονομία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», και του Εργαστηρίου «Βιοοικονομία, Κυκλική Οικονομία και Βιώσιμη Ανάπτυξη» και Εθνική εκπρόσωπος στη Διεθνή Επιστημονική Κοινότητα European International Business Academy.

Ο Διαγωνισμός υποστηρίζεται από το Εργαστήριο Βιοικονομίας, Κυκλικής Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Πειραιώς στο πλαίσιο της προώθησης του Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης 5 για «Επίτευξη ισότητας των φύλων και ενδυνάμωση όλων των γυναικών και των κοριτσιών»

Όπως υπογραμμίζει ακόμη η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, «Η Ελλάδα έχει ανάγκη τις γυναίκες για να ξεπεράσει κάθε νέα πρόκληση. Το Womanitee είναι κομμάτι της καρδιάς μας και στοχεύουμε να αποτελέσει την πύλη για την ενεργοποίηση και ενδυνάμωση των γυναικών στο επιχειρείν με σκοπό την τοπική και εθνική ανάπτυξη. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που έχουμε τη Viber στο πλευρό μας σε αυτό τον 1ο στο είδος του διαγωνισμό καθώς και τις εξαίρετες κυρίες του Πανεπιστημίου Πειραιά!»

«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με το διαγωνισμό ως η μεγαλύτερη εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα και θα θέλαμε να υποστηρίξουμε τις επιχειρηματίες στην Ελλάδα, ενισχύοντας τις επιχειρήσεις τους μέσω Viber» λέει η Daniela Ivanova, Business Development Director Europe στη Rakuten Viber.

«Μας έχει πραγματικά εμπνεύσει η πρωτοβουλία του Womanitee για την υποστήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας παρέα με ένα κυρίαρχο της αγοράς, όπως είναι το Viber. Ως μέλος του οικοσυστήματος της περιοχής είμαστε ενθουσιασμένοι που θα υποστηρίξουμε γυναίκες επιχειρηματίες και τη δουλειά τους χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Viber ώστε να αποκτήσουν ένα δυνατό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες τους», είπε ο Γιώργος Πατσέας, ιδρυτής και CEO του Enneas.


Πηγή: cnn.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...