Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στη μετά COVID εποχή: Έρχεται ο πρώτος διαγωνισμός μέσω Viber & Enneas


Τον 1ο διαγωνισμό Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, σε συνεργασία με τη Rakuten Viber και τον Enneas, οργανώνει η πρωτοβουλία Womanitee, προκειμένου να στηρίξει τις γυναίκες επιχειρηματίες, στη μετά COVID εποχή.

Ο διαγωνισμός έχει στόχο να υποστηρίξει γυναίκες με επιχειρήσεις, προσφέροντας 3 έπαθλα που περιλαμβάνουν δωρεάν εργαλεία μάρκετινγκ μέσα στην πιο δημοφιλή εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα, το Viber.

Όπως δηλώνει η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, Ιδρύτρια και Πρόεδρος της APSON και Eπικεφαλής του Womanitee, «Μέσα στην κρίση της πανδημίας οι επιχειρηματίες καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ζημιές πρωτόγνωρων καταστάσεων, να περιορίσουν τις απώλειες, να διεκδικήσουν ευκαιρίες που θα εμφανιστούν την «επόμενη ημέρα» και να ενδυναμώσουν την παρουσία τους στο πεδίο δράσης τους. Η κατάσταση είναι ακόμη πιο περίπλοκη, λόγω των περιορισμένων πόρων, για τις γυναίκες του επιχειρείν και για όσες θέλουν να υλοποιήσουν τις καινοτόμες ιδέες τους στη νέα digital εποχή. Το Womanitee, η Rakuten Viber και ο Enneas, απαντώντας άμεσα και αποτελεσματικά στα νέα δεδομένα, δουλεύουν από κοινό στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με στόχο να βοηθήσει τις γυναίκες του επιχειρείν να ενισχύσουν σημαντικά την εξωστρέφεια της επιχείρησής τους, αξιοποιώντας τα σύγχρονα εργαλεία του Viber για να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στην αγορά, να διευρύνουν το πελατολόγιό τους και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

Έτσι, το Womanitee συναντά το Viber και τον Enneas και προσκαλεί γυναίκες που επιχειρούν, ή ετοιμάζονται να επιχειρήσουν, να δηλώσουν συμμετοχή διεκδικώντας τα σημαντικά έπαθλα του διαγωνισμού! Η διαδικασία και οι όροι συμμετοχής βρίσκονται στο www.womanitee.solutions

Επιστημονικές Υπεύθυνες του Διαγωνισμού είναι η κ. Βικτωρία Πέκκα Οικονόμου, Kαθηγήτρια στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Διευθύντρια του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Δίκαιο & Οικονομία – Master in Law & Economics" και η Kωνσταντίνα Κοτταρίδη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη «Βιοικονομία, Κυκλική Οικονομία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», και του Εργαστηρίου «Βιοοικονομία, Κυκλική Οικονομία και Βιώσιμη Ανάπτυξη» και Εθνική εκπρόσωπος στη Διεθνή Επιστημονική Κοινότητα European International Business Academy.

Ο Διαγωνισμός υποστηρίζεται από το Εργαστήριο Βιοικονομίας, Κυκλικής Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Πειραιώς στο πλαίσιο της προώθησης του Στόχου Βιώσιμης Ανάπτυξης 5 για «Επίτευξη ισότητας των φύλων και ενδυνάμωση όλων των γυναικών και των κοριτσιών»

Όπως υπογραμμίζει ακόμη η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, «Η Ελλάδα έχει ανάγκη τις γυναίκες για να ξεπεράσει κάθε νέα πρόκληση. Το Womanitee είναι κομμάτι της καρδιάς μας και στοχεύουμε να αποτελέσει την πύλη για την ενεργοποίηση και ενδυνάμωση των γυναικών στο επιχειρείν με σκοπό την τοπική και εθνική ανάπτυξη. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που έχουμε τη Viber στο πλευρό μας σε αυτό τον 1ο στο είδος του διαγωνισμό καθώς και τις εξαίρετες κυρίες του Πανεπιστημίου Πειραιά!»

«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με το διαγωνισμό ως η μεγαλύτερη εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα και θα θέλαμε να υποστηρίξουμε τις επιχειρηματίες στην Ελλάδα, ενισχύοντας τις επιχειρήσεις τους μέσω Viber» λέει η Daniela Ivanova, Business Development Director Europe στη Rakuten Viber.

«Μας έχει πραγματικά εμπνεύσει η πρωτοβουλία του Womanitee για την υποστήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας παρέα με ένα κυρίαρχο της αγοράς, όπως είναι το Viber. Ως μέλος του οικοσυστήματος της περιοχής είμαστε ενθουσιασμένοι που θα υποστηρίξουμε γυναίκες επιχειρηματίες και τη δουλειά τους χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Viber ώστε να αποκτήσουν ένα δυνατό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες τους», είπε ο Γιώργος Πατσέας, ιδρυτής και CEO του Enneas.


Πηγή: cnn.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...