Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΕΤΑΑ Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ 2017: Από την Τετάρτη ανοίγει η πλατφόρμα για τις αιτήσεις

Από αύριο Τετάρτη, θα ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΕΕΤΑΑ για να υποβάλλουν οι γονείς ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους για την ένταξη των παιδιών τους την επόμενη σχολική χρονιά σε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, καθώς και τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης στο πλαίσιο του προγράμματος «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής».

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς θα έχουν τη δυνατότητα εντός 15 ημερών, δηλαδή μέχρι τις 7 Ιουνίου να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους και να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Στόχος είναι η διαδικασία καθορισμού των δικαιούχων να έχει ολοκληρωθεί ως τα τέλη Ιουνίου.


Φέτος στόχος είναι να χορηγηθούν επιταγές εισόδου (vouchers) για δωρεάν φιλοξενία 100.000 παιδιών. Πρόκειται για αριθμό ρεκόρ, καθώς είναι αυξημένη η χρηματοδότηση του προγράμματος σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Συγκεκριμένα φέτος διατίθενται 205 εκ. ευρώ, εκ των οποίων τα 132 εκ. ευρώ καλύπτονται από εθνικούς πόρους και τα υπόλοιπα 73 εκ. ευρώ καλύπτονται με χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2010.

Η δράση αφορά τη δωρεάν ένταξη βρεφών και νηπίων 2 μηνών έως 4 χρόνων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς, παιδιών έως 12 ετών σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης, καθώς επίσης παιδιών και εφήβων με αναπηρία σε αντίστοιχες δομές.

Βασικές προϋποθέσεις για τις υποψήφιες μητέρες είναι το οικογενειακό εισόδημα, η οικογενειακή κατάσταση και το εργασιακό προφίλ.

Ειδικότερα ωφελούμενες της δράσης είναι:

Μητέρες βρεφών, νηπίων και παιδιών ή/και μητέρες νηπίων, παιδιών, εφήβων και ατόμων με Αναπηρία.

Άτομα (γυναίκες και άνδρες), στα οποία έχει παραχωρηθεί με δικαστική απόφαση η επιμέλεια παιδιών. Άτομα που βρίσκονται σε χηρεία.

Οι ωφελούμενες/οι της δράσης θα πρέπει να πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις:

Να είναι εργαζόμενες/οι (μισθωτές/οί, αυτοαπασχολούμενες/οι), ή να είναι άνεργες/οι οι οποίες/οι να διαθέτουν δελτίο ανεργίας σε ισχύ ή άλλο ισοδύναμο έγγραφο. Τα έγγραφα δυνάμει των οποίων βεβαιώνεται η ιδιότητα του ανέργου προσδιορίζονται στην Πρόσκληση της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. προς τους δυνητικά ωφελούμενους.

Από όλες τις ως άνω κατηγορίες εξαιρούνται οι τακτικοί υπάλληλοι του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. καθώς και υπάλληλοι μόνιμοι και αορίστου χρόνου των Ο.Τ.Α. (α’ και β’ βαθμού).

Όσον αφορά το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα ισχύουν τα εξής:

Με ένα παιδί το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα δεν πρέπει να ξεπερνάει τις 27.000 ευρώ, με δυο παιδιά μέχρι 30.000, με τρία παιδιά τις 33.000 ευρώ και τέλος με περισσότερα από τρία μέχρι 35.000 ευρώ.


Τόσο πέρυσι όσο και φέτος η απόφαση της κυβέρνησης είναι να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις όλων εκείνων που έχουν το κατώτατο εισόδημα των 5.000 ευρώ. Πέρυσι από τα 92.000 παιδιά που εντάχθηκαν στη δράση, τα 47.000 παιδιά ανήκαν σ΄ αυτήν την κατηγορία.

Επίσης εκτός από την παραπάνω κατηγορία παιδιών, θα ικανοποιηθούν και όλες οι αιτήσεις γονιών με παιδιά ΑΜΕΑ, ανεξαρτήτως εισοδήματος.

Μετά την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων με τους δικαιούχους, οι αιτούντες μπορούν να προχωρήσουν σε ενστάσεις, ενώ τα τελικά αποτελέσματα αναμένεται να ανακοινωθούν μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Κατά συνέπεια οι γονείς θα έχουν εύλογο χρονικό περιθώριο προκειμένου να επιλέξουν τον σταθμό που επιθυμούν.

Οι μητέρες για την υποβολή των αιτήσεων θα πρέπει να έχουν:

-την πράξη προσδιορισμού φόρου, που σημαίνει ότι πρέπει να έχουν καταθέσει την φορολογική τους δήλωση έτους 2016 (1/1/2016 – 31/12/2016).

-Το προσωπικό ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, καθώς και τον ΑΜΚΑ των παιδιών τους για τα οποία θα υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση τους.

Όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα θα περιγράφονται αναλυτικά στην πρόσκληση που θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα της EETAA.

Πηγή:   madata.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...