Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΕΤΑΑ Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ 2017: Από την Τετάρτη ανοίγει η πλατφόρμα για τις αιτήσεις

Από αύριο Τετάρτη, θα ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΕΕΤΑΑ για να υποβάλλουν οι γονείς ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους για την ένταξη των παιδιών τους την επόμενη σχολική χρονιά σε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, καθώς και τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης στο πλαίσιο του προγράμματος «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής».

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς θα έχουν τη δυνατότητα εντός 15 ημερών, δηλαδή μέχρι τις 7 Ιουνίου να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους και να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Στόχος είναι η διαδικασία καθορισμού των δικαιούχων να έχει ολοκληρωθεί ως τα τέλη Ιουνίου.


Φέτος στόχος είναι να χορηγηθούν επιταγές εισόδου (vouchers) για δωρεάν φιλοξενία 100.000 παιδιών. Πρόκειται για αριθμό ρεκόρ, καθώς είναι αυξημένη η χρηματοδότηση του προγράμματος σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Συγκεκριμένα φέτος διατίθενται 205 εκ. ευρώ, εκ των οποίων τα 132 εκ. ευρώ καλύπτονται από εθνικούς πόρους και τα υπόλοιπα 73 εκ. ευρώ καλύπτονται με χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2010.

Η δράση αφορά τη δωρεάν ένταξη βρεφών και νηπίων 2 μηνών έως 4 χρόνων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς, παιδιών έως 12 ετών σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης, καθώς επίσης παιδιών και εφήβων με αναπηρία σε αντίστοιχες δομές.

Βασικές προϋποθέσεις για τις υποψήφιες μητέρες είναι το οικογενειακό εισόδημα, η οικογενειακή κατάσταση και το εργασιακό προφίλ.

Ειδικότερα ωφελούμενες της δράσης είναι:

Μητέρες βρεφών, νηπίων και παιδιών ή/και μητέρες νηπίων, παιδιών, εφήβων και ατόμων με Αναπηρία.

Άτομα (γυναίκες και άνδρες), στα οποία έχει παραχωρηθεί με δικαστική απόφαση η επιμέλεια παιδιών. Άτομα που βρίσκονται σε χηρεία.

Οι ωφελούμενες/οι της δράσης θα πρέπει να πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις:

Να είναι εργαζόμενες/οι (μισθωτές/οί, αυτοαπασχολούμενες/οι), ή να είναι άνεργες/οι οι οποίες/οι να διαθέτουν δελτίο ανεργίας σε ισχύ ή άλλο ισοδύναμο έγγραφο. Τα έγγραφα δυνάμει των οποίων βεβαιώνεται η ιδιότητα του ανέργου προσδιορίζονται στην Πρόσκληση της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. προς τους δυνητικά ωφελούμενους.

Από όλες τις ως άνω κατηγορίες εξαιρούνται οι τακτικοί υπάλληλοι του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. καθώς και υπάλληλοι μόνιμοι και αορίστου χρόνου των Ο.Τ.Α. (α’ και β’ βαθμού).

Όσον αφορά το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα ισχύουν τα εξής:

Με ένα παιδί το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα δεν πρέπει να ξεπερνάει τις 27.000 ευρώ, με δυο παιδιά μέχρι 30.000, με τρία παιδιά τις 33.000 ευρώ και τέλος με περισσότερα από τρία μέχρι 35.000 ευρώ.


Τόσο πέρυσι όσο και φέτος η απόφαση της κυβέρνησης είναι να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις όλων εκείνων που έχουν το κατώτατο εισόδημα των 5.000 ευρώ. Πέρυσι από τα 92.000 παιδιά που εντάχθηκαν στη δράση, τα 47.000 παιδιά ανήκαν σ΄ αυτήν την κατηγορία.

Επίσης εκτός από την παραπάνω κατηγορία παιδιών, θα ικανοποιηθούν και όλες οι αιτήσεις γονιών με παιδιά ΑΜΕΑ, ανεξαρτήτως εισοδήματος.

Μετά την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων με τους δικαιούχους, οι αιτούντες μπορούν να προχωρήσουν σε ενστάσεις, ενώ τα τελικά αποτελέσματα αναμένεται να ανακοινωθούν μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Κατά συνέπεια οι γονείς θα έχουν εύλογο χρονικό περιθώριο προκειμένου να επιλέξουν τον σταθμό που επιθυμούν.

Οι μητέρες για την υποβολή των αιτήσεων θα πρέπει να έχουν:

-την πράξη προσδιορισμού φόρου, που σημαίνει ότι πρέπει να έχουν καταθέσει την φορολογική τους δήλωση έτους 2016 (1/1/2016 – 31/12/2016).

-Το προσωπικό ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, καθώς και τον ΑΜΚΑ των παιδιών τους για τα οποία θα υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση τους.

Όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα θα περιγράφονται αναλυτικά στην πρόσκληση που θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα της EETAA.

Πηγή:   madata.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...