Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κρήτη: Ο συνταξιούχος αστυνομικός που έγινε "πρωταθλητής" της μαγειρικής

Γράφει ο  Αντώνης Γενναράκης.
 


Πολλές φορές στην ζωή ο Άνθρωπος ονειρεύεται, ταξιδεύει με το νού αλλά και με το σώμα. Η ευχή είναι τα όνειρα να βγαίνουν αληθινά και να πραγματοποιούνται.

Ότι επιθυμείς να το παθαίνεις, μου είχε πεί κάποτε σε μια συνάντηση που είχαμε ο Ψαραντώνης και θεωρώ οτι αυτό είναι και το ζείν που λέμε στην ζωή. Πολλές φορές βέβαια η στράτα της, (της ζωής) μας λοξοδρομεί ή μας αναγκάζει να αγαπήσουμε και άλλους δρόμους που μας χάραξε. Πολλές οι αιτίες που για αλλού ξεκινήσαμε και αλλού η ζωή μας πάει που λέει και το γνωστό άσμα. Όμως ποτέ δεν είναι αργά, φτάνει να θέλεις, να αγαπάς, να προσδοκείς και να επιμένεις.


Σε αυτή την περίπτωση ανήκει και ο φίλος Μανόλης Χαλκιαδάκης απο τον Άγιο Νικόλαο του Νομού Λασιθίου. Συνταξιούχος Αστυνομικός που το επαγγελματικό του διάβα τον βρήκε σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Οικογενειάρχης με αξίες, με χαμόγελο με όνειρα και πρωτίστως με παιδεία. Τον γνώρισα τηλεφωνικά μέσω του ΡΑΔΙΟ ΚΡΗΤΗ 101,5  όπου και είναι τακτικός ακροατής του, αλλά και μέσω του site ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ ώς αναγνώστης. Με χαρά και με διάθεση ανταλλάξαμε 2 κουβέντες ... μα όχι αρκετές. Χαθήκαμε απο τις ανάγκες της καθημερινότητας, μα την 1η Φεβρουαρίου του 2017 ξαναμιλήσαμε στο τηλέφωνο. Πήγαινα στην Σητεία όπου και θα μας βράβευαν από τον Δήμο δήμο  για την προβολή της επαρχίας. Μιλώντας στο τηλέφωνο τον ακούω  να μου λέει ( Αντώνη εάν δεν είχα ένα πρόβλημα που μου προέκυψε θα έπαιρνα το αυτοκίνητο να ερχόμουν στην Σητεία να παραβρεθώ στην βράβευση σου). Πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει ένας Άνθρωπος που δεν τον ξέρεις αλλά σου ανοίγει το χέρι του και σου ζητάει να έρθει δίπλα σου. Επιστρέφοντας για Ηράκλειο σταμάτησα στον Άγιο Νικόλαο στο 1ο χιλ. της επαρχιακής οδού Αγ.Νικολάου - Κριτσά για να βρεθούμε όπως είχαμε πεί και πήγα και τον συνάντησα στην σχολή που έχει γίνει το δεύτερο του σπίτι, η αγάπη του. Ο συνταξιούχος Αστυνομικός που  έγινε πρωταθλητής της μαγειρικής και της φαντασίας.


Ο νοικοκύρης και οικογενειάρχης Μανόλης Χαλκιαδάκης εξακολουθεί να είναι ενεργός πολίτης και με τα χέρια του και με την φαντασία του βάζει την δική του πινελιά σε πιάτα, αλλά και σε προοπτικές παιδιών που θα βγούν στην επαγγελματική τους ζωή και θα προσφέρουν γεύσεις αλλά και τρόπους στους συνανθρώπους τους.

Πάντα του άρεσε η μαγειρική και οι συντεταγμένες της ζωής τα έφεραν έτσι που κατάφερε να κάνει πράξη το όνειρο του, την επιθυμία του για δημιουργία, για τέχνη με υλικά που πριν φτάσουν στο στον ουρανίσκο μας, μας γαληνεύουν με τα όμορφα τους χρώματα και με την εξαιρετική τους τοποθέτηση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...