Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέδριο Hotel Tech: Τεχνολογία & Revenue Streams 5 αστέρων



Το πρώτο Συνέδριο Hotel Tech, (#hoteltech17), με ιδιαίτερα ενδιαφέρον πρόγραμμα,
παράλληλες ενότητες, αλλά και workshops, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017 στο ξενοδοχείο Divani Caravel, με κεντρικό τίτλο: «Τεχνολογία & Revenue Streams πέντε αστέρων!».

Οι τουριστικές υποδομές και ειδικότερα οι ξενοδοχειακές μονάδες κάθε μεγέθους και κατηγορίας, συνθέτουν μια μεγάλη κάθετη αγορά, η οποία λόγω των πολλών και μεγάλων προκλήσεων που αντιμετωπίζει, αποτελεί ένα ευρύτατο πεδίο εφαρμογής πολλών σύγχρονων τεχνολογιών.


Ειδικότερα στην Ελλάδα – όπου ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας – η αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών και η υλοποίηση αντίστοιχων έργων εξασφαλίζουν τη διαφοροποίηση και ενισχύουν τη λειτουργικότητα /αποτελεσματικότητα των ξενοδοχειακών υποδομών. Αναβαθμίζουν επίσης τις προσφερόμενες υπηρεσίες, γεγονός που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των συγκεκριμένων επιχειρήσεων και στην αύξηση των revenue streams.

Το συνέδριο Hotel Tech, που διοργανώνεται από την Smart Press, στοχεύει στην ανάδειξη όλων αυτών των τεχνολογιών που απευθύνονται στη κάθετη αγορά των ξενοδοχείων.

Συγκεκριμένα εστιάζει σε 5 βασικούς τομείς και συγκεκριμένα στις Τηλεπικοινωνίες, την Πληροφορική, την Ενέργεια, την Ασφάλεια και την Τηλεόραση, αλλά και συνδυασμό όλων αυτών στο πλαίσιο του System Integration.

Φυσικά, σημαντικό ρόλο στην υιοθέτηση και εφαρμογή όλων αυτών των τεχνολογιών έχει πάντα ο ανθρώπινος παράγοντας. Όλα τα στελέχη και το προσωπικό των ξενοδοχείων, μέσα από τη παροχή των απαραίτητων γνώσεων, τη σωστή εκπαίδευση και πιστή τήρηση των διαδικασιών, αποτελούν τον καταλυτικό παράγοντα βέλτιστης διαχείρισης όλων των ανωτέρω τεχνολογιών.

Σε όλους αυτούς απευθύνεται το συγκεκριμένο συνέδριο, με σκοπό να τους εφοδιάσει με τις κατάλληλες γνώσεις προκειμένου αυτοί να λάβουν τις σωστές αποφάσεις και να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις σύγχρονες τεχνολογίες προς όφελος των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Που απευθύνεται; Το Hotel Tech απευθύνεται σε Στελέχη Ξενοδοχειακών μονάδων (Ξενοδόχους, Διευθυντικά Στελέχη Ξενοδοχειακών μονάδων, Υπεύθυνους Εγκαταστάσεων και Προμηθειών, Διευθυντές Ασφάλειας, Υπεύθυνους τμημάτων ΙCΤ & Μηχανοργάνωσης, Digital Managers, Υπεύθυνους Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων, Συμβούλους, Μηχανικούς, Αρχιτέκτονες, Κατασκευαστές, Υπεργολάβους, Επαγγελματίες του Τουρισμού, κ.α) που λαμβάνουν μέρος στις σημαντικές αποφάσεις για την επιλογή και διαχείριση των τεχνολογικών υποδομών στις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις.

Επίσης, απευθύνεται σε τεχνικές εταιρίες, υπεργολάβους, κατασκευαστές, Intergrators και εν γένει επιχειρήσεις και επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών και εμπορίας εξοπλισμού τηλεπικοινωνιών, πληροφορικής, ενέργειας, ασφάλειας και τηλεόρασης που αναλαμβάνουν την υλοποίηση τεχνολογικών έργων σε ξενοδοχεία και επιχειρήσεις.

Εκθεσιακός τομέας συνεδρίου – Networking & Interactivity
Στον ειδικά διαμορφωμένο εκθεσιακό χώρο του συνεδρίου, οι εταιρίες – χορηγοί, θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τους επισκέπτες προκειμένου να τους ενημερώσουν για τις δραστηριότητες, τις τεχνολογικές λύσεις και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, εξετάζοντας τις προοπτικές συνεργασίας.

Το networking είναι σημαντική παράμετρος επιτυχίας του συνεδρίου και από την πλευρά των οργανωτών θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια για τη διασφάλισή του. Θα οργανωθούν επίσης πολλές παράλληλες δράσεις (διαγωνισμοί, promotions, workshops κλπ.), προκειμένου να ενισχυθούν τόσο η διαδραστικότητα όσο και η αποτελεσματικότητα.

Η παρακολούθηση του συνεδρίου είναι εντελώς δωρεάν, ενώ παρέχεται βεβαίωση συμμετοχής.

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ.

Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το Συνέδριο και τις επιμέρους ενότητες.


 Πηγή :  www.tornosnews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...