Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα μεταπτυχιακής εξειδίκευσης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Τα Ελληνικά Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΕΛΚΕΔΙΜ) προσφέρουν σε πτυχιούχους ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Ελληνικών Κολεγίων ΔΩΡΕΑΝ πρόγραμμα μεταπτυχιακής εξειδίκευσης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων 200 ωρών που οδηγεί στην υποχρεωτική πιστοποίηση για την απόκτηση του Vellum Diploma in Adult Education.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτές δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε στελέχη του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα που πραγματεύονται αντικείμενα εκπαίδευσης και διαχείρισης του προσωπικού τους αλλά και στους υποψήφιους Εκπαιδευτές Ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ για την σωστή τους προετοιμασία στις εξετάσεις πιστοποίησης τους. Επιπροσθέτως, επισημαίνεται η καταλληλότητα του προγράμματος και για τους φοιτητές ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και Κολλεγίων που προσανατολίζονται επαγγελματικά στον χώρο της εκπαίδευσης.

Η παρακολούθηση των μαθημάτων και η μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού πραγματοποιείται μέσω πλατφόρμας τηλεκατάρτισης , σε χρόνο που ορίζει ο κάθε ενδιαφερόμενος βάσει της διαθεσιμότητάς του.

Η υποχρεωτική συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης πραγματοποιείται on line από τον ιδιωτικό χώρο του συμμετέχοντα , με την μέθοδο των πολλαπλών επιλογών.


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Παρακολούθηση μαθημάτων και μελέτη εκπαιδευτικού υλικού: ON LINE


Ωρολόγιο πρόγραμμα : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ


Διάρκεια προγράμματος : 200 ΩΡΕΣ (2 ΜΗΝΕΣ)


Υποχρεωτικές συναντήσεις με τον καθηγητή​: ​ΟΧΙ


Δίδακτρα: ΔΩΡΕΑΝ


Φορέας κατάρτισης : ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, Κωδ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453


Έναρξη μαθημάτων: ​9 / 2 / 2017



Συμμετοχή σε εξετάσεις πιστοποίησης: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ


Διεξαγωγή εξετάσεων πιστοποίησης : ON LINE


Εξέταστρα: 190 €


Φορέας Πιστοποίησης Επαγγελματικών Προσόντων : Vellum Global Educational Services


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ:


ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ




Α.ΘΕΩΡΙΑ



ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1


ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ‐ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ‐ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ



ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2


ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ‐ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ



ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3


ΟΜΑΔΑ‐ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΧΟΣ



ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4


ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ‐ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ



ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5


ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ‐ΦΥΛΟ‐ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ



ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6


ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ‐ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ‐ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ,


ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ



ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ‐ΜΕΘΟΔΟΙ‐ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ



ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 8


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ‐ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ‐ΧΩΡΟΣ



ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 9


ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ‐ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ



Β. ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ



ΕΝΝΟΙΑ‐ ΣΚΟΠΟΣ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ



ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ



ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ



ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ



ΣΗΜΕΙΑ‐ΚΛΕΙΔΙΑ



ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ



Για την παροχή περισσότερων πληροφοριών παρακαλείστε


να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://www.elkedim.gr



Για την εγγραφή σας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Diploma in AdultEducation επιλέξτε ΕΔΩ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...