Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σεμινάριο BRANDING & SOCIAL MEDIA στο Ηράκλειο.

Σεμινάριο 10 ωρών σε μορφή Workshop Θα πραγματοποιηθεί από το κέντρο δια βίου μάθησης «Ευρωπαϊκή Πρόοδος».

Το συγκεκριμένο workshop σχεδιάστηκε έτσι ώστε τα άτομα να μπορούν να αναγνωρίζουν το διαδικτυακό τους κοινό, ώστε να προσαρμόζουν κατάλληλα το περιεχόμενο τους στο διαδίκτυο. Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να ορίζουν μια έννοια ταυτότητα για τα προϊόντα η τις υπηρεσίες τους και να καταχωρούν οι ίδιοι On Line διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να μπορούν να σχεδιάσουν μια σωστή διαδικτυακή προβολή στα κοινωνικά δίκτυα, η οποία θα ορίζεται μέσα σε χρονοδιάγραμμα και θα χρησιμοποιείται συγκεκριμένο περιεχόμενο.

Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου θα μελετηθούν συγκεκριμένα case studies επιτυχημένων εταιρειών, έτσι ώστε οι εκπαιδευόμενοι να δουν στη πράξη πως γίνεται η χρήση των social media και πως επιτυγχάνεται το σωστό branding.


Εισηγητής: Μάρκος Σμυρνάκης

Ο Μάρκος Σμυρνάκης είναι Απόφοιτος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΑΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. Πριν από αυτό ολοκλήρωσε σπουδές Εφαρμοσμένων Τεχνών με εξειδίκευση στη Γραφιστική. Ένα από τα χόμπι που εξέλιξε ως επάγγελμα με διακρίσεις στο συγκεκριμένο χώρο, είναι η φωτογραφία. Όλες οι παραπάνω ιδιότητες του δίνουν την ικανότητα να μπορεί να διαχειριστεί εξ' ολοκλήρου την διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης. Η επαγγελματική του εμπειρία προέρχεται από διαφορετικούς χώρους και θέσεις, με αποτέλεσμα να μπορεί να προσαρμοστεί στην ποικιλομορφία των διαφορετικών αντικειμένων ανά περίπτωση.



Tο πρώτο τμήμα του σεμιναρίου social media και branding θα υλοποιηθεί:
Τετάρτη 30/11/2016 18:00 - 21:00
Δευτέρα 5/12/2016 18:00 - 21:00
Τετάρτη 7/12/2016 17:00 - 21:00



Θεματολογία:

Κοινωνικά δίκτυα:
Εισαγωγή στα Κοινωνικά δίκτυα
Κοινωνικά Δίκτυα στην επιχείρηση
Δημιουργία Σελίδας FACEBOOK
Είδη δημοσιεύσεων – Συχνότητα δημοσιεύσεων
Τεχνικές και μέθοδοι αύξησης της απήχησης στα κοινωνικά μας δίκτυα
Δημιουργώντας Περιεχόμενο (Κείμενο, Βίντεο, Φωτογραφία)
Χρήση των SmartPhones
Διαγωνισμοί facebook
Συζήτηση ή εφαρμογή των παραπάνω ανά περίπτωση.

Branding:
Σύγχρονες τάσεις Ελληνικού κοινού
Ανταγωνισμός
Διαδικτυακή Ταυτότητα – Παρουσία
Ιστοσελίδα – blog


Το Σεμινάριο απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, νέους επιχειρηματίες, ελεύθερους επαγγελματίες, φοιτητές Marketing, αλλά και κάθε άτομο που σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα Social Media επαγγελματικά.








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...