Σεμινάριο 10 ωρών σε μορφή Workshop Θα πραγματοποιηθεί από το κέντρο δια βίου μάθησης «Ευρωπαϊκή Πρόοδος».
Το συγκεκριμένο workshop σχεδιάστηκε έτσι ώστε τα άτομα να μπορούν να αναγνωρίζουν το διαδικτυακό τους κοινό, ώστε να προσαρμόζουν κατάλληλα το περιεχόμενο τους στο διαδίκτυο. Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να ορίζουν μια έννοια ταυτότητα για τα προϊόντα η τις υπηρεσίες τους και να καταχωρούν οι ίδιοι On Line διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να μπορούν να σχεδιάσουν μια σωστή διαδικτυακή προβολή στα κοινωνικά δίκτυα, η οποία θα ορίζεται μέσα σε χρονοδιάγραμμα και θα χρησιμοποιείται συγκεκριμένο περιεχόμενο.
Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου θα μελετηθούν συγκεκριμένα case studies επιτυχημένων εταιρειών, έτσι ώστε οι εκπαιδευόμενοι να δουν στη πράξη πως γίνεται η χρήση των social media και πως επιτυγχάνεται το σωστό branding.
Εισηγητής: Μάρκος Σμυρνάκης
Ο Μάρκος Σμυρνάκης είναι Απόφοιτος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΑΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. Πριν από αυτό ολοκλήρωσε σπουδές Εφαρμοσμένων Τεχνών με εξειδίκευση στη Γραφιστική. Ένα από τα χόμπι που εξέλιξε ως επάγγελμα με διακρίσεις στο συγκεκριμένο χώρο, είναι η φωτογραφία. Όλες οι παραπάνω ιδιότητες του δίνουν την ικανότητα να μπορεί να διαχειριστεί εξ' ολοκλήρου την διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης. Η επαγγελματική του εμπειρία προέρχεται από διαφορετικούς χώρους και θέσεις, με αποτέλεσμα να μπορεί να προσαρμοστεί στην ποικιλομορφία των διαφορετικών αντικειμένων ανά περίπτωση.
Tο πρώτο τμήμα του σεμιναρίου social media και branding θα υλοποιηθεί:
Τετάρτη 30/11/2016 18:00 - 21:00
Δευτέρα 5/12/2016 18:00 - 21:00
Τετάρτη 7/12/2016 17:00 - 21:00
Θεματολογία:
Κοινωνικά δίκτυα:
Εισαγωγή στα Κοινωνικά δίκτυα
Κοινωνικά Δίκτυα στην επιχείρηση
Δημιουργία Σελίδας FACEBOOK
Είδη δημοσιεύσεων – Συχνότητα δημοσιεύσεων
Τεχνικές και μέθοδοι αύξησης της απήχησης στα κοινωνικά μας δίκτυα
Δημιουργώντας Περιεχόμενο (Κείμενο, Βίντεο, Φωτογραφία)
Χρήση των SmartPhones
Διαγωνισμοί facebook
Συζήτηση ή εφαρμογή των παραπάνω ανά περίπτωση.
Branding:
Σύγχρονες τάσεις Ελληνικού κοινού
Ανταγωνισμός
Διαδικτυακή Ταυτότητα – Παρουσία
Ιστοσελίδα – blog
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, νέους επιχειρηματίες, ελεύθερους επαγγελματίες, φοιτητές Marketing, αλλά και κάθε άτομο που σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα Social Media επαγγελματικά.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου