Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως θα Αναζητήσετε Εργασία

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η αναζήτηση εργασίας δεν είναι μία απλή υπόθεση. Ιδιαίτερα στις μέρες μας που οι θέσεις εργασίας είναι περιορισμένες, η επιτυχία κρίνεται στην επιμονή του υποψηφίου, αλλά και στο κατά πόσο συντονισμένη είναι η προσπάθειά του για αναζήτηση εργασίας. Όταν μάλιστα η αγορά είναι ανταγωνιστική, πρέπει να πείσει τον μελλοντικό εργοδότη ότι είναι ο καλύτερος υποψήφιος για τη συγκεκριμένη θέση. Αυτό σημαίνει ότι ο υποψήφιος προκειμένου να πετύχει το στόχο του καλείται να ακολουθήσει συγκεκριμένα βήματα.
Κατ' αρχήν θα πρέπει να στραφείτε στις πηγές αναζήτησης εργασίας και πιο συγκεκριμένα:
Στις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ κατά κύριο λόγο
Στα Γραφεία Διασύνδεσης με την αγορά εργασίας που λειτουργούν στα Ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΕΙ - ΤΕΙ), αλλά και στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), όπως άλλωστε και στα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ)
Στο Internet
Στους διαγωνισμούς του Δημοσίου που ανακοινώνονται στις κατά τόπους έδρες της δευτεροβάθμιας αυτοδιοίκησης (Νομαρχίες)
Στις δημοσιευμένες αγγελίες στον τύπο, και βεβαίως,
Στο συγγενικό και φιλικό σας περιβάλλον

Στην συνέχεια θα πρέπει να:

1.Συνθέστε το Βιογραφικό σας Σημείωμα
Αρχικά θα πρέπει να ξεκινήσετε από τη σύνταξη του βιογραφικού σας σημειώματος. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επιδείξετε ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να είναι καλογραμμένο και να δίνει μία πιστή σχετικά εικόνα των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων. Θα πρέπει να ξέρετε όμως ότι το βιογραφικό αυτό δεν είναι κατάλληλο για όλους τους εργοδότες. Είναι ένα γενικό σημείωμα που δεν πληροί πάντα τις προϋποθέσεις που απαιτούνται από τη θέση εργασίας. Προσαρμόστε λοιπόν το βιογραφικό σας ανάλογα βέβαια με την συγκεκριμένη θέση και δείξτε ότι η εμπειρία σας και οι ικανότητές σας ταιριάζουν με τη συγκεκριμένη δουλειά.

2.Επικοινωνήστε με εταιρείες
Εξίσου σημαντική είναι η αποστολή του βιογραφικού σημειώματος στις εταιρίες που σας ενδιαφέρουν. Η αποτελεσματικότητα στην περίπτωση αυτή θα κριθεί και από τον αριθμό των βιογραφικών που θα αποστείλετε. Όσα περισσότερα βιογραφικά αποστείλει κανείς τόσο περισσότερες ευκαιρίες για δουλειά θα παρουσιαστούν.

3.Διατηρείστε επαφή
Έχετε εκδηλώσει το ενδιαφέρον σας για μια θέση. Έχετε επικοινωνήσει με την εταιρία και έχετε στείλει το βιογραφικό σας. Μην περιμένετε να απαντήσει ο εργοδότης στην αίτησή σας. Δράστε από πριν τηλεφωνώντας ή στέλνοντας mail στα γραφεία τους και προσπαθήστε να έχετε προσωπική επαφή. Έτσι θα σας δώσουν προτεραιότητα και αν πράγματι έχουν αποφασίσει να προωθήσουν το βιογραφικό σας τότε θα έχετε την ευκαιρία να απαντήσετε σε τυχόν ενδοιασμούς που έχουν.

4.Ενεργοποιείστε τις προσωπικές σας γνωριμίες
Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και η ενεργοποίηση του προσωπικού δικτύου επαφών και γνωριμιών που διαθέτει ο κάθε υποψήφιος μέσω της οικογένειας και του συγγενικού περιβάλλοντος, των παλιών συναδέλφων, των καθηγητών, των συλλόγων, επιμελητηρίων κ.λπ. Συχνά λέγεται ότι οι προσωπικές συστάσεις είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης και πως το 70%-80% όλων των θέσεων δεν θα γνωστοποιηθούν ποτέ. Συνεπώς, πως μαθαίνει κανείς για αυτές τις κρυφές δουλειές; Δημιουργώντας προφανώς δίκτυο γνωριμιών. Οι φίλοι και οι συνεργάτες που βρίσκονται στην ίδια εταιρία με εσάς μπορεί να έχουν πολύτιμες πληροφορίες και συστάσεις για θέσεις εργασίας.


Πηγή: http://www.katartisi.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...