Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως θα Αναζητήσετε Εργασία

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η αναζήτηση εργασίας δεν είναι μία απλή υπόθεση. Ιδιαίτερα στις μέρες μας που οι θέσεις εργασίας είναι περιορισμένες, η επιτυχία κρίνεται στην επιμονή του υποψηφίου, αλλά και στο κατά πόσο συντονισμένη είναι η προσπάθειά του για αναζήτηση εργασίας. Όταν μάλιστα η αγορά είναι ανταγωνιστική, πρέπει να πείσει τον μελλοντικό εργοδότη ότι είναι ο καλύτερος υποψήφιος για τη συγκεκριμένη θέση. Αυτό σημαίνει ότι ο υποψήφιος προκειμένου να πετύχει το στόχο του καλείται να ακολουθήσει συγκεκριμένα βήματα.
Κατ' αρχήν θα πρέπει να στραφείτε στις πηγές αναζήτησης εργασίας και πιο συγκεκριμένα:
Στις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ κατά κύριο λόγο
Στα Γραφεία Διασύνδεσης με την αγορά εργασίας που λειτουργούν στα Ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΕΙ - ΤΕΙ), αλλά και στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), όπως άλλωστε και στα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ)
Στο Internet
Στους διαγωνισμούς του Δημοσίου που ανακοινώνονται στις κατά τόπους έδρες της δευτεροβάθμιας αυτοδιοίκησης (Νομαρχίες)
Στις δημοσιευμένες αγγελίες στον τύπο, και βεβαίως,
Στο συγγενικό και φιλικό σας περιβάλλον

Στην συνέχεια θα πρέπει να:

1.Συνθέστε το Βιογραφικό σας Σημείωμα
Αρχικά θα πρέπει να ξεκινήσετε από τη σύνταξη του βιογραφικού σας σημειώματος. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επιδείξετε ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να είναι καλογραμμένο και να δίνει μία πιστή σχετικά εικόνα των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων. Θα πρέπει να ξέρετε όμως ότι το βιογραφικό αυτό δεν είναι κατάλληλο για όλους τους εργοδότες. Είναι ένα γενικό σημείωμα που δεν πληροί πάντα τις προϋποθέσεις που απαιτούνται από τη θέση εργασίας. Προσαρμόστε λοιπόν το βιογραφικό σας ανάλογα βέβαια με την συγκεκριμένη θέση και δείξτε ότι η εμπειρία σας και οι ικανότητές σας ταιριάζουν με τη συγκεκριμένη δουλειά.

2.Επικοινωνήστε με εταιρείες
Εξίσου σημαντική είναι η αποστολή του βιογραφικού σημειώματος στις εταιρίες που σας ενδιαφέρουν. Η αποτελεσματικότητα στην περίπτωση αυτή θα κριθεί και από τον αριθμό των βιογραφικών που θα αποστείλετε. Όσα περισσότερα βιογραφικά αποστείλει κανείς τόσο περισσότερες ευκαιρίες για δουλειά θα παρουσιαστούν.

3.Διατηρείστε επαφή
Έχετε εκδηλώσει το ενδιαφέρον σας για μια θέση. Έχετε επικοινωνήσει με την εταιρία και έχετε στείλει το βιογραφικό σας. Μην περιμένετε να απαντήσει ο εργοδότης στην αίτησή σας. Δράστε από πριν τηλεφωνώντας ή στέλνοντας mail στα γραφεία τους και προσπαθήστε να έχετε προσωπική επαφή. Έτσι θα σας δώσουν προτεραιότητα και αν πράγματι έχουν αποφασίσει να προωθήσουν το βιογραφικό σας τότε θα έχετε την ευκαιρία να απαντήσετε σε τυχόν ενδοιασμούς που έχουν.

4.Ενεργοποιείστε τις προσωπικές σας γνωριμίες
Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και η ενεργοποίηση του προσωπικού δικτύου επαφών και γνωριμιών που διαθέτει ο κάθε υποψήφιος μέσω της οικογένειας και του συγγενικού περιβάλλοντος, των παλιών συναδέλφων, των καθηγητών, των συλλόγων, επιμελητηρίων κ.λπ. Συχνά λέγεται ότι οι προσωπικές συστάσεις είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης και πως το 70%-80% όλων των θέσεων δεν θα γνωστοποιηθούν ποτέ. Συνεπώς, πως μαθαίνει κανείς για αυτές τις κρυφές δουλειές; Δημιουργώντας προφανώς δίκτυο γνωριμιών. Οι φίλοι και οι συνεργάτες που βρίσκονται στην ίδια εταιρία με εσάς μπορεί να έχουν πολύτιμες πληροφορίες και συστάσεις για θέσεις εργασίας.


Πηγή: http://www.katartisi.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...