Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος φωτογραφικός διαγωνισμός 3ου διαμερίσματος Ηρακλείου

Με θέμα : ‘’Τα Χριστούγεννα’’
Όροι συμμετοχής
Η συμμετοχή περιορίζεται με μία φωτογραφία, Α/Μ ή έγχρωμη, διαστάσεων η μεγάλη πλευρά 60cm (κατά προτίμηση 60*40 cm)

Ψηφιακές φωτογραφίες που έχουν αλλοιωθεί μέσω σχεδιαστικού προγράμματος, σε
βαθμό μετατροπής της φωτογραφικής φύσης του έργου σε ψηφιακή ζωγραφική, θα
αποκλείονται.

Ο φωτογράφος θα πρέπει να είναι ο πνευματικός δημιουργός του έργου που θα
υποβάλει.

Τις φωτογραφίες θα αξιολογήσει 6μελής Κριτική Επιτροπή που θα αποτελείται:
Την κα. Φλουρή Ειρήνη (Πρόεδρος 3ου Διαμερισματος) 
Από τον κ.Αντωνάκη Γεώργιο (καλλιτεχνικός διευθυντής δήμου Ηρακλείου)
Τον κ. Τσαγκαράκη Νικόλαο (Διαμερισματικός Σύμβουλος 3ου Διαμερίσματος)
Την κα. Καναβαράκη Ελένη (μέλος της ομάδας πολιτισμού)
Τον κ Βερίγο Παύλο (Επαγγελματίας φωτογράφος και μέλος της ομάδας πολιτισμού 3ου διαμερίσματος Ηρακλείου)
Την κα. Τριγώνη Μαρία (Διαμερισματική Σύμβουλος 3ου Διαμερίσματος)


Η παράδοση μπορεί να γίνει σε τυπωμένο φωτογραφικό χαρτί εργαστηρίου (όχι inkjet)

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε ερασιτέχνες φωτογράφους με διάθεση να εμβαθύνουν το ενδιαφέρον τους στο φωτογραφικό μέσο.

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν όλοι οι κάτοικοι του Δήμου Ηρακλείου

Στείλτε τις φωτογραφίες με ονοματεπώνυμο, αριθμό τηλεφώνου, E-mail και ημερομηνία γέννησης (όχι πάνω στη φωτογραφία) από 18/12/14 έως 18/01/15 δια χειρός ή (σφραγίδα ταχυδρομείου) στην παρακάτω διεύθυνση:

Ταχ.Διεύθυνση: Λ. 62 Μαρτύρων 146
Ταχ, Κώδικας: 71303
Πληροφορίες: Χατζηγιαννάκης Εμμ.
Τηλέφωνο: 2810-370603
FAX: 2810-370692
Ε-mail: dimdiam3@heraklion.gr

Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις 23/01/15 στην ιστοσελίδα της του 3ου διαμερίσματος όπως επίσης και στη σελίδα του facebook,σε τοπικές εφημερίδες και στον πίνακα ανακοινώσεων στο πολύκεντρο 


-Οι καλύτερες συμμετοχές θα πάρουν μέρος στην ομαδική έκθεση φωτογραφίας το προσεχές διάστημα (θα ανακοινωθεί από τις τοπικές εφημερίδες) όπως επίσης θα δοθούν οι έπαινοι.
-Η πολιτιστική ομάδα του 3ου διαμερίσματος δεν υποχρεούται να επιστρέψει τις φωτογραφίες που θα στείλετε.
-Οι αποφάσεις της επιτροπής είναι αμετάκλητες και οποιουδήποτε τύπου ενστάσεις δεν θα γίνουν δεκτές.
-Συμμετοχές εκτός κανονισμού θα θεωρηθούν άκυρες .
Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6944 102124 (Τσουρής Μανώλης), 6938 504933 (Παύλος Βερίγος).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης